eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › dostawa koparko-ładowarki z osprzętem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Łysomice: dostawa koparko-ładowarki z osprzętem
Numer ogłoszenia: 34866 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny z/s w Gostkowie , Gostkowo 30, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 678 44 51, faks 0-56 678 44 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lysomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Zakład Komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa koparko-ładowarki z osprzętem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia koparko-ładowarka spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. stan techniczny- fabrycznie nowy 2011r, silnik wysokoprężny szesnastozaworowy TURBO, moc silnika min. 90KM, cztery koła jednakowej wielkości 24 cale, tryby sterowania maszyną: przednia oś skrętna, obie osie skrętne, ramię kopiące:zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia min.6,50m, głębokość kopania nie mniej niż 580 cm.,norma spalin TIER III,masa całkowita maszyny max 9000 kg,Napęd koparko - ładowarki na dwie osie z możliwością napędu na jedną oś,Przekładnia mechaniczna , 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu,Instalacja elektryczna 12V spełniająca wymogi normy IP69,Alternator o mocy nie wyższej niż 100 Amp, 3 pompy zębate (pompa zębata - trzy sekcje),Wydajność układu hydraulicznego - min 140l/min, Ciśnienie robocze min. 250 bar, Zbiornik paliwa min 160l, Kabina operatora ogrzewana spełniająca standardy ROPS/FOPS z obrotowym fotelem i poziomem hałasu do 75 dB, lusterka zewnętrzne i wycieraczki na przedniej i tylnej szybie, Pojemność łyżki ładowarkowej min 1,0m3, łyżka dzielona z widłami i amortyzacją, Wysokość załadunku łyżką ładowarkową min. 3,10 m, Ładunek podnoszony do pełnej wysokości min. 3100kg, Siła skrawania łyżki ładowarkowej min. 6500 kG, Samopoziomowanie łyżki ładowarki, Łyżka koparkowa o szerokości min. 600 mm z zębami, Siła skrawania łyżki koparkowej min. 6200 kg, Udźwig przy złożonym ramieniu min. 1400 kg, Kąt obrotu łyżki koparkowej min. 200o, Maszyna wyposażona w SRS, układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu Oferent musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta i potwierdzić to stosownym dokumentem, Gwarancja na dostarczony sprzęt co najmniej 24 miesiące z limitem min. 2000 motogodzin, Serwis autoryzowany, stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości do 50 km , Główne elementy napędowe i konstrukcyjne wykonane przez jednego producenta (silnik, mosty, skrzynia biegów). Wyposażenie dodatkowe - łyzka do skarpowania - pług do śniegu, - szybkozłącze koparkowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia16.03.2011 roku do godz. 9:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS TORUŃ O/Łysomice, nr konta 919511 0000 2002 0033 2000 0001 z zaznaczeniem z dopiskiem: Wadium przetargowe - (na dostawę koparko-ładowarki ) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP - wg wzoru - Załącznik nr 4, 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udziale zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo oferenta do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; 3)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; (w przypadku dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 2.1 .i 2.2 siwz składa każdy z dostawców.) 4)Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5)Ponadto oferent obowiązany jest przedłożyć w ofercie następujące dokumenty: a)odpis świadectwa homologacji z opisem technicznym na oferowany do dostawy pojazd; b)kartę informacyjną pojazdu ; c)wykaz (adresy) stacji serwisowych; d)załącznik określający parametry i zakres wyposażenia oferowanego do dostawy pojazdu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny z/s w Gostkowie, Gostkowo 30-87-148 Łysomice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny z/s w Gostkowie, Gostkowo 30-87-148 Łysomice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.