eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Internet dla mieszkańców Kraśnika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Kraśnik: Internet dla mieszkańców Kraśnika
Numer ogłoszenia: 348549 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Internet dla mieszkańców Kraśnika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje swoim zakresem: 1. dostawę 97 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, 2. dostawę 2 tablic multimedialnych, 3. świadczenie usługi bezprzewodowego mobilnego dostępu do sieci Internet na terenie Gminy Miasto Kraśnik dla 65 komputerów wraz dostawą 65 fabrycznie nowych modemów, 4. świadczenie usługi stałego dostępu do sieci Internet we wskazanych przez Zamawiającego 10 lokalach Jednostek podległych, 5. świadczenie obsługi serwisowej (maintenance) poza zakresem usługi objętej gwarancją producenta dla 97 komputerów, 6. świadczenie usługi instalacji oraz pierwszej konfiguracji 97 komputerów w miejscach ich użytkowania - 65 adresów na terenie Gminy Miasta Kraśnik oraz w 10 lokalach Jednostek podległych 7. sprzęt i oprogramowanie, urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe. Wyprodukowane nie później niż w 2010 r., nieużywane, nie eksponowane. Dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania, programu antywirusowego i tablic multimedialnych, świadczenie usługi dostarczenia sygnału Internetu dla 65 gospodarstw domowych oraz 10 jednostek podległych Urzędu Miasta Kraśnik, świadczenie obsługi serwisowej (maintenance) oraz świadczenie usługi instalacji oraz pierwszej konfiguracji 97 komputerów w ramach realizacji Projektu unijnego pt.: Internet dla mieszkańców Kraśnika Pakiet 1 - Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 97 sztuk: 1. Wymagania ogólne: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dostawę 97 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem. Wskazane w specyfikacji znaki towarowe i patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 2. Parametry zestawów komputerowych: Lp. Nazwa komponentu Minimalne wymagania 1 Typ Komputer stacjonarny 2 Zastosowanie Aplikacje biurowe i edukacyjne 3 Procesor Procesor klasy x86 osiągający według testów PassMark CPU Mark wynik minimum 4000 punktów (Zamawiający wymaga, aby wynik testów zaproponowanego procesora znajdował się na stronie internetowej: http://cpubenchmark.net/cpu.list.php). 4 Chipset Rekomendowany przez producenta procesora 5 Pamięć 2 x 2GB (DDR3 SDRAM 1333MHz) - możliwość rozbudowy do 16 GB, dwa gniazda na pamięci wolne 6 Płyta główna Wyposażona w złącza:+ 1 x PCI-Express x 16, 1 x PCI-Express x 1, 1 x PCI 7 Dysk twardy 320GB SATA II 7200 rpm kompatybilny z technologią SMART IV i NCQ 8 Audio Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio 9 Karta sieciowa Zintegrowana 10/100/1000, WakeOnLan. 10 Karta graficzna Z dedykowaną pamięcią 512MB GDDR3, zgodna ze standardem DIRECTX 10.0 11 Napęd optyczny Umożliwiający odczyt i zapis płyt w standardach CD, DVD wraz z dołączonym oprogramowaniem do wypalania płyt. 12 Porty Wbudowane: 1 x RS232, 1 x VGA; 1 x Display Port, min. 8 x USB 2.0 wyprowadzone na zewnątrz komputera w tym min. 2 z przodu obudowy, port sieciowy RJ-45, Porty audio: z tyłu wyjście liniowe i wejście liniowe, z przodu port słuchawek i mikrofonu. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. 13 Obudowa Obudowa metalowa, umożliwiająca pracę w pionie jak i w poziomie oraz montaż dodatkowego dysku wewnętrznego. Obudowa powinna posiadać czujnik otwarcia współpracujący z oprogramowaniem zarządzająco - diagnostycznym komputera. Konstrukcja obudowy musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci złącza dla linki metalowej oraz oczka dla kłódki. W obudowę komputera musi być wbudowany dźwiękowy i wizualny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, a w szczególności musi sygnalizować: a) Przebieg procedury POST, b) Poprawność sum kontrolnych BIOS-u, c) Awarię procesora lub pamięci podręcznej procesora, d) Uszkodzenie lub braku pamięci RAM, uszkodzenia złączy PCI, kontrolera Video, dysku twardego, płyty głównej, kontrolera USB. 14 Zasilacz Zasilacz Active PFC zgodny z normą środowiskową Energy Star 5.0, o sprawności 89%, umożliwiający bezproblemową pracę komputera przy pełnym wyposażeniu w dodatkowe urządzenia podpięte poprzez porty i sloty rozszerzeń, przy pełnym obciążeniu. 15 Ergonomia Głośność komputera przy maksymalnym obciążeniu procesora mierzona z pozycji operatora nie może przekraczać 31 dB. 16 Klawiatura Klawiatura typu Windows pełnowymiarowa, układ typu QWERTY US, przewodowa, podłączana do portu USB. 17 Mysz Przewodowa dwu przyciskowa z rolką, podłączana do portu USB. 18 System operacyjny Zainstalowany system operacyjny klasy PC musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu; 2. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników; 3. Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim; 4. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek; 5. Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) - wymagane podanie nazwy strony serwera WWW; 6. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6; 7. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, komunikaty systemowe; 8. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi); 9. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych; 10. Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych; 11. Wbudowany system pomocy w języku polskim; 12. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących); 13. Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki - przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji; 14. Wsparcie dla logowania przy pomocy smartcard; 15. System posiada narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk; 16. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji - możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem; 17. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji; 18. Transakcyjny system plików zapewniający wysoką niezawodność; 19. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej; 20. Możliwość przywracania plików systemowych; 21. System operacyjny musi posiadać funkcjonalność pozwalającą na identyfikację sieci komputerowych, do których jest podłączony, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.); 22. Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu); 23. Koszt połączenia do telefonicznego serwisu technicznego powinien być równoważny co najwyżej połączeniu lokalnemu (inaczej: linii 0-801; preferencja: 0-800, linia bezpłatna dla użytkownika końcowego); 24. Telefoniczne wsparcie techniczne w języku polskim w dni robocze od 8:00 do 17:00 zapewniony przez producenta lub dostawcę co najmniej przez 5 lat od chwili zakupu; 25. Wymagane jest dostarczenie nośnika z zainstalowanym systemem operacyjnym; 26. Licencja na system operacyjny musi pozwalać na przekazanie na zasadzie użyczenia sprzętu komputerowego wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym. 19 Oprogramowanie dodatkowe Dołączone przez producenta zestawu oprogramowanie do wykonania kopii bezpieczeństwa systemu operacyjnego i danych użytkownika na dysku twardym i dyskach zewnętrznych np. DVD oraz ich odtworzenie po ewentualnej awarii systemu operacyjnego bez potrzeby jego reinstalacji. 20 BIOS BIOS musi posiadać możliwość: a) odczytania informacji na temat: nazwy i numeru seryjnego komputera, zainstalowanego procesora, pamięci operacyjnej RAM wraz z informacją o obsadzeniu slotów pamięci, obsadzeniu slotów PCI; b) monitorowania komponentów komputera - CPU, pamięć, HDD; c) informowania o otwarciu obudowy; d) skonfigurowania hasła Power On; e) ustawienia hasła dostępu do BIOSu (administratora); f) blokady i wyłączenia w BIOS-ie portów USB; g) kontroli sekwencji boot-ącej; h) funkcje blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń. 21 Certyfikaty Certyfikat bezpieczeństwa CE 21 Monitor Monitor o parametrach: a) Typ: LCD kolorowy 20 cali panoramiczny z matryca aktywną TFT b) Rozmiar plamki: 0,28 mm c) Jasność: 250 cd/m2 d) Kontrast: 1000:1 e) Rozdzielczość maksymalna: 1600x900 f) złącza: VGA, DVI zgodne z HDCP g) głośniki: stereo z regulacją głośności z przodu h) Certyfikaty: Energy Star , ISO 13406-2. 22 Inne Dodatkowe wymagania: Listwa zasilająca z min 5 gniazdami dwubiegunowymi ze stykiem ochronnym, wyposażona w zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, podświetlany wyłączniki oraz automatyczny bezpiecznik. Każdy komputer musi posiadać dwie tabliczki znamionowe w miejscach widocznych: 1. 1 tabliczkę znamionową na monitorze 2. 1 tabliczkę na obudowie komputera Tabliczka musi posiadać oznakowanie zgodne z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu znajdującym się na stronie internetowej: http://www.poig.gov.pl/zpfe/. Ponadto na tabliczce należy zawrzeć tekst: Sprzęt komputerowy oraz dostęp do Internetu został sfinansowany w ramach Projekt pt. Internet dla mieszkańców Kraśnika współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 oraz ze środków budżetu Miasta Kraśnik. 23 Wsparcie techniczne Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera (do oferty należy dołączyć link strony). 3. Warunki gwarancji: 1) 5 - letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; 2) gwarancja obejmuje wymianę wadliwego sprzętu na wolny od wad bądź naprawę uszkodzonego sprzętu i udostępnienie na czas naprawy sprzętu zastępczego o równorzędnych parametrach; 3) Uprawnienia wynikające z gwarancji będą realizowane w siedzibie Zamawiającego; 4) możliwość zgłaszania awarii w dni robocze w godzinach: od 8:00 do 16:00, telefonicznie, za pomocą faksu i poprzez pocztę elektroniczną; 5) czas przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, dotyczącego konieczności usunięcia awarii (usterki) - do końca następnego dnia roboczego; 6) w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia podstawienie sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych lub wyższych; 7) w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przez Wykonawcę modelu zaoferowanego sprzętu, na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych. 8) w przypadku awarii dysku twardego w okresie gwarancji, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego; 9) możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela; 10) serwis dostarczonych komputerów musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Pakiet 2 - Internet mobilny dla 65 gospodarstw domowych: 1. Wymagania ogólne: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem świadczenie usługi bezprzewodowego mobilnego dostępu do sieci Internet na terenie Gminy Miasto Kraśnik dla 65 komputerów wraz z dostawą 65 fabrycznie nowych modemów. Umowa zostanie zawarta na okres 33 miesięcy, aktywacja usługi nastąpi 21dni po dacie zawarcia Umowy. 2. Lista lokalizacji: Lista lokalizacji zostanie przekazana Wykonawcy po zakończeniu rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych projektu. Adresy lokalizacji będą zawierać się w granicach administracyjnych Gminy Miasta Kraśnik. 3. Parametry abonamentu: Lp. Opis Parametry 1 Miesięczny limit transferu danych min. 10 GB 2 Prędkość przesyłania danych (warunki) Uzależnione od modemu, zasięgu sieci operatora, obciążenia siły nadawczej, siły odbieranego sygnału, warunków atmosferycznych 3 Prędkość po wykorzystaniu limitu transferu danych Możliwa zmiana parametrów transmisji bez naliczania dodatkowych opłat 4 Stały publiczny adres IP Tak 5 Połączenia głosowe (w tym roamingu) Zablokowane 6 Wiadomości SMS/MMS (w tym roamingu) Zablokowane 7 Wysyłanie i odbieranie danych w roamingu Zablokowane 8 Wszystkie pozostałe usługi powodujące naliczanie dodatkowych opłat Zablokowane 9 Usterka kary SIM Nieodpłatna wymiana 10 Masowe zarządzanie abonamentami poprzez panel administracyjny umożliwiające aktywację, dezaktywację usług, czasową blokadę karty w przypadku zaginięcia lub kradzieży, tworzenie raportów. Tak 11 Okres trwania Umowy 33 miesiące 12 Okres świadczenia usługi 33 miesiące 13 Termin dostawy modemów i aktywacji abonamentu do 21 dni po dacie podpisania Umowy 4. Parametry modemów: Lp. Opis Parametry 1 Standard transmisji HSDPA/HSUPA/UMTS/EDGE/GPRS/GSM 2 Zakres częstotliwości 850/900/1 800/1900/2100 MHz 3 Złącze anteny zewnętrznej Tak 4 Obsługiwane systemy operacyjne System operacyjny dostarczony w ramach realizacji pakietu nr 1 z zadania nr 1. 5 Standard połączenia z komputerem USB 6 Gwarancja Min. 24 miesiące 7 Aplikacja do obsługi modemu Sterowniki i aplikacja do obsługi modemu dostarczona na nośniku CD. Zamawiający dopuszcza umieszczenie niezbędnego oprogramowania w pamięci wewnętrznej modemu. 5. Serwis: 1) Wykonawca zapewni gotowość służb technicznych do usunięcia awarii od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00. 2) Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia usterki w postaci braku sygnału internetowego w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia (z możliwością przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń, na które udzielona jest gwarancja producenta). 3) Wymiany wadliwych modemów Wykonawca dokona na koszt własny. Czas realizacji: 14 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy. 4) Wymiany wadliwych kart SIM Wykonawca dokona na koszt własny. Czas realizacji: 14 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy. 5) Z każdej czynności serwisowania, mającej na celu zapewnienie prawidłowego korzystania z usługi, zostanie sporządzony protokół, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, potwierdzający faktyczne usunięcie zgłoszonych awarii (usterek) oraz zawierający w swej treści opis wykonanych prac. 6) Jeżeli czynności serwisowania, mające na celu zapewnienie prawidłowego korzystania z usługi zostały wykonane zdalnie, to dla potwierdzenia prawidłowego wykonania czynności serwisowania wystarczające będzie podpisanie protokołu wyłącznie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pakiet 3 - Internet przewodowy dla 10 jednostek podległych Urzędowi Miasta Kraśnik: 1. Wymagania ogólne: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu we wskazanych przez Zamawiającego 10 lokalach, zrealizowane poprzez medium kablowe na całej trasie Wykonawca - lokal. Umowa zostanie zawarta na okres 33 miesięcy. Zamawiający przewiduje możliwość instalacji Internetu przewodowego na istniejących w placówkach łączach. 2. Lista lokalizacji: Lp Nazwa Adres 1 Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 w Kraśniku ul. Kościuszki 23; 23-200 Kraśnik 2 Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 w Kraśniku ul. Lubelska 10; 23-200 Kraśnik 3 Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kraśniku ul. Urzędowska 435; 23-200 Kraśnik 4 Szkoła Podstawowa Nr 4 w Kraśniku ul. Kolejowa 28; 23-200 Kraśnik 5 Szkoła Podstawowa Nr 5 w Kraśniku Al. Niepodległości 54; 23-210 Kraśnik 6 Szkoła Podstawowa Nr 6 w Kraśniku ul. Grunwaldzka 2; 23-210 Kraśnik 7 Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Kraśniku ul. Ks. J. Popiełuszki 1; 23-210 Kraśnik 8 Miejska Biblioteka Publiczna w Kraśniku ul. Koszarowa 10a; 23-200 Kraśnik 9 Centrum Kultury i Promocji w Kraśniku Al. Niepodległości 44; 23-210 Kraśnik 10 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku ul. Grunwaldzka 4a; 23-210 Kraśnik 3. Parametry abonamentu: Lp. Opis Parametry 1 Typ medium transmisji Kablowe na całej trasie Wykonawca - lokal 2 Miesięczny limit transferu danych Brak 3 Prędkość pobierania danych min. 8 Mbps 4 Prędkość wysyłania danych min. 1 Mbps 5 Stały publiczny adres IP Min 1 dla lokalizacji 6 Czas trwania Umowy 33 miesiące 7 Termin aktywacji usługi wraz z dostawą urządzeń końcowych 21 dni od daty podpisania Umowy 4. Parametry urządzeń końcowych (modem/router): Lp. Opis Parametry 1 Wbudowany przełącznik [switch] Tak 2 Porty LAN 4 x RJ-45 (10/100Mbps, Auto MDI/MDX) 3 Funkcjonalność NAT, DHCP serwer, Firewall 4 Bezpieczeństwo Firewall 5 Zarządzanie Przez stronę WWW 6 Gwarancja Min. 24 miesiące 5. Serwis: 1) W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zobowiązuje się do: a) usuwania awarii sieci, b) usuwania nieprawidłowości w pracy urządzeń końcowych, c) konserwacji, naprawy lub wymiany uszkodzonego urządzenia, d) posiadania wydzielonego, bezpłatnego, dostępnego bez przerw na stronie internetowej Wykonawcy numeru telefonicznego, umożliwiającego zgłaszanie problemów z siecią przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 2) Wykonawca zapewni gotowość służb technicznych do usunięcia awarii od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 16.00 3) Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia usterki w postaci braku sygnału internetowego w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego na numer telefonu podany na stronie internetowej Wykonawcy. 4) Usunięcie awarii może być uwarunkowane udostępnieniem przez Zamawiającego służbom technicznym Wykonawcy urządzeń i łączy w danym lokalu. 5) Z każdej czynności serwisowania, mającej na celu zapewnienie prawidłowego korzystania z usługi, zostanie sporządzony protokół, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, potwierdzający faktyczne usunięcie zgłoszonych awarii (usterek) oraz zawierający w swej treści opis wykonanych prac. 6) Jeżeli czynności serwisowania, mające na celu zapewnienie prawidłowego korzystania z usługi zostały wykonane zdalnie, to dla potwierdzenia prawidłowego wykonania czynności serwisowania wystarczające będzie podpisanie protokołu wyłącznie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pakiet 4 - Tablice multimedialne - 2 sztuki. 1. Wymagania ogólne: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dostawę 2 tablic multimedialnych. Wskazane w specyfikacji znaki towarowe i patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 2. Parametry tablic multimedialnych: Lp. Opis Parametry 1 Przekątna tablicy min. 87 cali (rozmiar całkowity) 2 Obszar roboczy (mm) min. 80 cali - 1670x1150 (powierzchnia bez pasków) 3 Proporcje obrazu 4:3 4 Technologia Pozycjonowanie w podczerwieni 5 Zgodność z systemami operacyjnymi Windows XP, Vista, 7 (32/64 bit) 6 Podłączenie do komputera / zasilanie USB 7 Prędkość odczytu współrzędnych min.150 punktów/sekundę 8 Wymiary tablicy (mm) min. 1800 x 1300 mm 9 Gwarancja min. 36 miesięcy 10 Akcesoria standardowe 3 pisaki, wskaźnik teleskopowy, gąbka, 3 pisaki wodne, kabel USB, oprogramowanie i instrukcja na CD 3. Serwis: 1) 3 - letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; 2) gwarancja obejmuje wymianę wadliwego sprzętu na wolny od wad bądź naprawę uszkodzonego sprzętu i udostępnienie na czas naprawy sprzętu zastępczego o równorzędnych parametrach; 3) Uprawnienia wynikające z gwarancji będą realizowane w siedzibie Zamawiającego; 4) możliwość zgłaszania awarii w dni robocze w godzinach: od 8:00 do 16:00, telefonicznie, za pomocą faksu i poprzez pocztę elektroniczną; 5) czas przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, dotyczącego konieczności usunięcia awarii (usterki) - do końca następnego dnia roboczego; 6) w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia podstawienie sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych lub wyższych; 7) w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przez Wykonawcę modelu zaoferowanego sprzętu, na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych. 8) możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej tablicy multimedialnej oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela; 9) serwis dostarczonych tablic multimedialnych musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Pakiet 5 - Świadczenie obsługi serwisowej (maintenance) poza zakresem usługi objętej gwarancją producenta dla 97 komputerów. 1. Wymagania ogólne: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem obsługę serwisową (maintenance) poza zakresem usługi objętej gwarancją producenta dla 97 komputerów. Usługa polegać będzie na wymianie w ostatnim kwartale wdrażania projektu tj. od 1.08.2014 r. do 31.10.2014 r. podzespołów: Procesor i/lub Chipset i/lub Płytę główną oraz zwiększy Pamięć w 97 komputerach w celu zwiększenia wydajności komputerów. 2. Serwis: 1) 3 - letnia gwarancja usługobiorcy świadczona na miejscu u klienta; 2) gwarancja obejmuje wymianę wadliwego podzespołu na wolny od wad bądź naprawę uszkodzonego podzespołu i udostępnienie na czas naprawy sprzętu zastępczego o równorzędnych parametrach; 3) uprawnienia wynikające z gwarancji będą realizowane w siedzibie Zamawiającego; 4) możliwość zgłaszania awarii w dni robocze w godzinach: od 8:00 do 16:00, telefonicznie, za pomocą faksu i poprzez pocztę elektroniczną; 5) czas przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, dotyczącego konieczności usunięcia awarii (usterki) - do końca następnego dnia roboczego; 6) w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia podstawienie sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych lub wyższych; 7) w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę podzespołu, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przez Wykonawcę modelu zaoferowanego podzespołu, na podzespół o parametrach równoważnych lub wyższych. Pakiet 6 - Świadczenie usługi instalacji oraz pierwszej konfiguracji 97 komputerów w miejscach ich użytkowania - 65 adresów na terenie Gminy Miasta Kraśnik oraz w 10 lokalach Jednostek podległych 1. Wymagania ogólne: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem Świadczenie usługi instalacji oraz pierwszej konfiguracji 97 komputerów w miejscach ich użytkowania - 65 komputerów pod 65 adresami na terenie Gminy Miasta Kraśnik oraz 32 komputerów w 10 lokalach Jednostek podległych 2. Lista lokalizacji: Lista lokalizacji zostanie przekazana Wykonawcy po zakończeniu rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych projektu. Adresy lokalizacji będą zawierać się w granicach administracyjnych Gminy Miasta Kraśnik oraz w 10 jednostkach podległych Urzędowi Miasta Kraśnik: Lp Nazwa Adres 1 Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 w Kraśniku ul. Kościuszki 23; 23-200 Kraśnik 2 Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 w Kraśniku ul. Lubelska 10; 23-200 Kraśnik 3 Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kraśniku ul. Urzędowska 435; 23-200 Kraśnik 4 Szkoła Podstawowa Nr 4 w Kraśniku ul. Kolejowa 28; 23-200 Kraśnik 5 Szkoła Podstawowa Nr 5 w Kraśniku Al. Niepodległości 54; 23-210 Kraśnik 6 Szkoła Podstawowa Nr 6 w Kraśniku ul. Grunwaldzka 2; 23-210 Kraśnik 7 Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Kraśniku ul. Ks. J. Popiełuszki 1; 23-210 Kraśnik 8 Miejska Biblioteka Publiczna w Kraśniku ul. Koszarowa 10a; 23-200 Kraśnik 9 Centrum Kultury i Promocji w Kraśniku Al. Niepodległości 44; 23-210 Kraśnik 10 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku ul. Grunwaldzka 4a; 23-210 Kraśnik.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 32.41.21.10 - Sieć internetowa 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Internet dla mieszkańców Kraśnika 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 17.01.2012 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz wpis do właściwego rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych albo posiadanie wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu usług i dostaw (załącznik nr 8 do SIWZ) wykonanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali: - co najmniej 2 dostawy komputerów stacjonarnych wraz z instalacją i konfiguracją o wartości minimum 150 tys. brutto każda oraz co najmniej 2 usługi dostępu do Internetu dla co najmniej 60 odbiorców końcowych jednocześnie o wartości minimum 50 tys. brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis dostarczonych w ramach pakietu nr 1 i nr 4 komputerów i tablic multimedialnych będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, stanowiące załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są we wzorach umów, stanowiących załącznik nr 6 i 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 3. przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, 4. zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spełniające warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5. zmiana sposobu rozliczania umowy w sprawie zamówienia publicznego lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu. Zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu, zmiany adresu gospodarstwa domowego, będącego Beneficjentem końcowym Projektu, na adres poza granicami administracyjnymi Gminy Miasto Kraśnik, lub braku technicznych możliwości świadczenia usługi dostępu do Internetu pod nowym adresem. 6. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 7. Z wnioskiem o zmianę niniejszej umowy może wystąpić każda ze stron niniejszej umowy. 8. Wniosek, o którym mowa w treści pkt XV ppkt 4 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaga formy pisemnej oraz uzasadnienia. 9. Wszelkie zmiany zawartej umowy wymagają uzyskania akceptacji Instytucji Współfinansującej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik p.321.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Internet dla mieszkańców Kraśnika jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.