eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/114/2010 przebudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w Instytucie CZMP obejmująca1. dostawę zasilaczy buforujących na wprost 220V/30A DC; 2. demontaż, przeniesienie z montażem i utylizację baterii akumulatorów różnego typu; 3. wymianę uszkodzonych zasilaczy na nowe zasilacze buforujące baterie, poprzez demontaż starych i montaż nowych określonych w punkcie 1 wraz z niezbędnym osprzętem oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi i eksploatacji uruchomionych urządzeń.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Łódź: ZP/114/2010 przebudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w Instytucie CZMP obejmująca: 1. dostawę zasilaczy buforujących na wprost 220V/30A DC; 2. demontaż, przeniesienie z montażem i utylizację baterii akumulatorów różnego typu; 3. wymianę uszkodzonych zasilaczy na nowe zasilacze buforujące baterie, poprzez demontaż starych i montaż nowych określonych w punkcie 1 wraz z niezbędnym osprzętem oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi i eksploatacji uruchomionych urządzeń.
Numer ogłoszenia: 348479 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/114/2010 przebudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w Instytucie CZMP obejmująca: 1. dostawę zasilaczy buforujących na wprost 220V/30A DC; 2. demontaż, przeniesienie z montażem i utylizację baterii akumulatorów różnego typu; 3. wymianę uszkodzonych zasilaczy na nowe zasilacze buforujące baterie, poprzez demontaż starych i montaż nowych określonych w punkcie 1 wraz z niezbędnym osprzętem oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi i eksploatacji uruchomionych urządzeń..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w Instytucie CZMP,na którą składają się: 1. dostawa 4 sztuk zasilaczy buforujących na wprost 220V/30A DC 2. demontaż i utylizacja baterii akumulatorów: 2.1. bateria akumulatorów typu 18 x 10KPL 100 - na C1 2.2. bateria akumulatorów typu 36 x 5-10M270 - na BA4 2.3. bateria akumulatorów typu 108 x 3H OPzS 240 - na BA4 2.4. bateria akumulatorów typu 24 x SP 500 - na centrali telefonicznej 3. demontaż i przeniesienie z montażem baterii akumulatorów: 3.1. bateria akumulatorów typu 108 x 7 OSP 350 - z BB3 na C1 3.2. bateria akumulatorów typu 108 x 7 OPzS 490 - z BB4 na BA4 4. wymiana uszkodzonych zasilaczy na nowe zasilacze buforujące baterie, poprzez demontaż starych i montaż nowych określonych w punkcie 1 wraz z niezbędnym osprzętem oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi i eksploatacji uruchomionych urządzeń { tablica wejścia / wyjścia pozwalająca połączyć zasilacz z istniejącymi kablami zasilającymi (znaczne przekroje - aluminium) i odbiorowymi (miedź o przekrojach rzędu 50-70 mm2 )}..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.30.00 - Prostowniki 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywanej działalności lub czynności jeżeli, wykaże się kopią aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów wydanego na podstawie ustawy o odpadach z dnia 5.10.2010 r. (Dz.U. nr 185 poz.1243) w tym również odpadów niebezpiecznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych urządzeń do obrotu na terenie Polski oraz posiadanie przez nie oznakowania CE - Deklaracja zgodności CE i certyfikat systemu zarządzania jakością
    2. Spełnienie wymagań ustawy o odpadach z dnia 5.10.2010 r. (Dz.U. nr 185 poz.1243) Oświadczenie - Załącznik nr 8 do SIWZ
    3. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada zawartą umowę pomiędzy Wykonawcą, a firmą przetwarzającą odpady niebezpieczne - Oświadczenie Wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


a. Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ;
b. Formularz cenowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ;
c. Formularz: Zestawienie parametrów wymaganych zasilaczy - Załącznik nr 7 do SIWZ
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, z wyjątkiem przypadku, gdy ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzeże w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Potwierdzeniem spełnienia żądania Zamawiającego jest wypełnienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy; 2. zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów; 3. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; 4. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 5. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ; 6. zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 7. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup będzie finansowany ze środków Ministerstwa Zdrowia zgodnie z decyzją nr MZ-BFI-311-7936-6/MD/10..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.