eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu w obiektach pocztowych w regionie szczecińskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Szczecin: Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu w obiektach pocztowych w regionie szczecińskim
Numer ogłoszenia: 348461 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. "Poczta Polska" Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Szczecinie , Aleja Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4401451, faks 091 4401467.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu w obiektach pocztowych w regionie szczecińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa urządzeń i montaż systemu alarmowego sygnalizacji napadu i włamania (SSWiN) - klasa SA 3 w następujących obiektach pocztowych: a) Filia UP Goleniów 1 (terminal lotniczy), b) Filia UP Bierzwnik (Łasko), c) Filia UP Pyrzyce. 2. Modernizacja - rozbudowa systemu alarmowego sygnalizacji napadu i włamania (SSWiN) w następujących obiektach pocztowych: a) UP Debrzno, b) UP Lębork 2, c) UP Przechlewo, d) UP Płoty, e) UP Wałcz 1, f) UP Ińsko, g) UP Szczecin 12, h) UP Szczecin 40, i) UP Police 5, j) UP Przecław, k) UP Międzyzdroje, l) UP Gryfino 1, m) UP Szczecin 32, n) Kartoteka RTV, Szczecin. 3. Dostawa urządzeń i montaż systemu alarmowego sygnalizacji napadu i włamania (SSWiN) - klasa SA 3, systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujących obiektach pocztowych: a) Magazyn CI OR w Szczecinie, 78-300 Świdwin pl. Jana Pawła II 2 b) Magazyn CI OR w Szczecinie, 70-761 Szczecin ul Gdańska 15a 4. Dostawa urządzeń i montaż systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujący obiektach pocztowych: a) UP Wicko, b) UP Suchań, c) UP Słupsk 11, d) UP Recz, e) UP Przelewice, f) UP Chociwel, g) UP Borne Sulinowo, h) UP Słupsk 2, i) UP Ińsko, j) UP Police 5, k) UP Ustronie Morskie. 5. Modernizacja - dostawa i rozbudowa systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujących obiektach pocztowych: a) UP Koszalin 1, b) UP Szczecinek 1, c) UP Koszalin 9, d) UP Połczyn - Zdrój, e) UP Białogard 2, f) UP Sławno 1, g) obiekt ppup Poczta Polska, Koszalin ul. Pocztowa 1 6. Dostawa urządzeń i montaż systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujący obiektach pocztowych: a) Z 201 (Koszalin), Koszalin ul. Zwycięstwa 1A b) Z 302 (Słupsk), Słupsk ul. Kołątaja 31 7. Demontaż starej instalacji w obiektach o których mowa w pkt. 2 ,3, 5, 6. 8. Podłączenie SSWiN, o których mowa w pkt 1, 2, 3 do zasilania energetycznego i Alarmowego Centrum Odbioru (za pomocą istniejących w budynkach linii telefonicznych), zaprogramowanie central alarmowych, wydzielenie stref dostępu, włączenie, uruchomienie i zademonstrowanie poprawnego działania zamontowanych instalacji alarmowych 9. Podłączenie CCTV wymienionych w pkt 3, 4, 5 i 6 do zasilania energetycznego, uruchomienie i zademonstrowanie poprawnego działania zamontowanych systemów wizyjnych i rejestracji danych oraz umożliwienie zdalnego podglądu wizyjnego przez użytkowników wskazanych przez Zamawiającego poprzez wykorzystanie sieci LAN. 10. Przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi SSWiN oraz CCTV. 11. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji technicznej. 12. Założenie dla każdego SSWiN książki systemu alarmowego w tym rejestru wyposażenia, zdarzeń, konserwacji, obsługi awaryjnej i dokonanie w niej stosownych wpisów. 13. Przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej numerów seryjnych urządzeń zainstalowanych w poszczególnych obiektach. 14. Przekazanie Zamawiającemu (przy odbiorze) certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych, gwarancji na dostarczone materiały i urządzenia oraz instrukcji obsługi SSWiN oraz CCTV. 15. W okresie gwarancji wykonywanie przez Wykonawcę usług serwisu gwarancyjnego a także bezpłatnej konserwacji, co najmniej raz na kwartał..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - Wykonawca posiada koncesję MSWiA na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - osoby instalujące SSWiN oraz CCTV posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia a osoby tworzące dokumentację licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - osoby instalujące SSWiN oraz CCTV posiadają uprawnienia do instalowania i obsługi cyfrowych rejestratorów VDR-S, - osoby realizujące zamówienie posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli co najmniej zastrzeżone oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (instalacja SSWiN, CCTV i SKD) i wartością (co najmniej 100 000,00 zł netto) pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg załącznika A do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); (jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). c) koncesję MSWiA na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia, d) licencję pracowników zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia dla osób instalujących SSWiN oraz CCTV a dla osób tworzących dokumentację licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, e) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do instalowania i obsługi cyfrowych rejestratorów VDR-S, f) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli co najmniej zastrzeżone dla osób realizujących zamówienie oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych dla osób realizujących zamówienie, g) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (instalacja SSWiN, CCTV i SKD) i wartością (co najmniej 100 000,00 zł netto) pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie Dział Zamówień Publicznych al. Niepodległości 41/42, 70 - 940 Szczecin p. 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie przy al. Niepodległości 41/42, pokój nr 136 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) w klasie SA 3, systemów telewizji przemysłowej (CCTV), systemu kontroli dostępu (SKD) w obiektach pocztowych regionu szczecińskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa urządzeń i montaż systemu alarmowego sygnalizacji napadu i włamania (SSWiN) - klasa SA 3 w następujących obiektach pocztowych: a) Filia UP Goleniów 1 (terminal lotniczy) b) Filia UP Bierzwnik (Łasko) c) Filia UP Pyrzyce 2. Dostawa urządzeń i montaż systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujący obiektach pocztowych: a) UP Recz b) UP Przelewice c) UP Chociwel d) UP Słupsk 2 3. Podłączenie SSWiN, o których mowa w pkt 1 do zasilania energetycznego i Alarmowego Centrum Odbioru (za pomocą istniejących w budynkach linii telefonicznych), zaprogramowanie central alarmowych, wydzielenie stref dostępu, włączenie, uruchomienie i zademonstrowanie poprawnego działania zamontowanych instalacji alarmowych 4. Podłączenie CCTV wymienionych w pkt 2 do zasilania energetycznego, uruchomienie i zademonstrowanie poprawnego działania zamontowanych systemów wizyjnych i rejestracji danych oraz umożliwienie zdalnego podglądu wizyjnego przez użytkowników wskazanych przez Zamawiającego poprzez wykorzystanie sieci LAN 5. Przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi SSWiN oraz CCTV. 6. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji technicznej. 7. Założenie dla każdego SSWiN książki systemu alarmowego w tym rejestru wyposażenia, zdarzeń, konserwacji, obsługi awaryjnej i dokonanie w niej stosownych wpisów. 8. Przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej numerów seryjnych urządzeń zainstalowanych w poszczególnych obiektach. 9. Przekazanie Zamawiającemu (przy odbiorze) certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych, gwarancji na dostarczone materiały i urządzenia oraz instrukcji obsługi SSWiN oraz CCTV. 10. W okresie gwarancji wykonywanie przez Wykonawcę usług serwisu gwarancyjnego a także bezpłatnej konserwacji, co najmniej raz na kwartał..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) w klasie SA 3, systemów telewizji przemysłowej (CCTV), systemu kontroli dostępu (SKD) w obiektach pocztowych regionu szczecińskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Modernizacja - dostawa i rozbudowa systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujących obiektach pocztowych: a) UP Koszalin 1 b) UP Szczecinek 1 c) UP Koszalin 9 d) UP Połczyn - Zdrój e) UP Białogard 2 f) UP Sławno 1 g) obiekt ppup Poczta Polska, Koszalin ul. Pocztowa 1 2. Dostawa urządzeń i montaż systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujący obiektach pocztowych: a) Z 201 (Koszalin), Koszalin ul. Zwycięstwa 1A b) Z 302 (Słupsk), Słupsk ul. Kołątaja 31 3. Dostawa urządzeń i montaż systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujący obiektach pocztowych: a) UP Borne Sulinowo b) UP Ustronie Morskie. 4. Dostawa urządzeń i montaż systemu alarmowego sygnalizacji napadu i włamania (SSWiN) - klasa SA 3, systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujących obiektach pocztowych: a) Magazyn CI OR w Szczecinie, 78-300 Świdwin pl. Jana Pawła II 2 b) Magazyn CI OR w Szczecinie, 70-761 Szczecin ul Gdańska 15a 5. Demontaż starej instalacji w obiektach, o których mowa w pkt. 1, 2 i 4. 6. Podłączenie SSWiN, o których mowa w pkt 4 do zasilania energetycznego i Alarmowego Centrum Odbioru (za pomocą istniejących w budynkach linii telefonicznych), zaprogramowanie central alarmowych, wydzielenie stref dostępu, włączenie, uruchomienie i zademonstrowanie poprawnego działania zamontowanych instalacji alarmowych 7. Podłączenie CCTV wymienionych w pkt 1, 2 i 3 do zasilania energetycznego, uruchomienie i zademonstrowanie poprawnego działania zamontowanych systemów wizyjnych i rejestracji danych oraz umożliwienie zdalnego podglądu wizyjnego przez użytkowników wskazanych przez Zamawiającego poprzez wykorzystanie sieci LAN 8. Przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi SSWiN oraz CCTV. 9. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji technicznej. 10. Założenie dla każdego SSWiN książki systemu alarmowego w tym rejestru wyposażenia, zdarzeń, konserwacji, obsługi awaryjnej i dokonanie w niej stosownych wpisów. 11. Przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej numerów seryjnych urządzeń zainstalowanych w poszczególnych obiektach. 12. Przekazanie Zamawiającemu (przy odbiorze) certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych, gwarancji na dostarczone materiały i urządzenia oraz instrukcji obsługi SSWiN oraz CCTV. 13. W okresie gwarancji wykonywanie przez Wykonawcę usług serwisu gwarancyjnego a także bezpłatnej konserwacji, co najmniej raz na kwartał..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu w obiektach pocztowych w regionie szczecińskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa urządzeń i montaż systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujący obiektach pocztowych: a) UP Suchań, b) UP Słupsk 11, c) UP Ińsko, d) UP Police 5, 2 Podłączenie CCTV wymienionych w pkt 1 do zasilania energetycznego, uruchomienie i zademonstrowanie poprawnego działania zamontowanych systemów wizyjnych i rejestracji danych oraz umożliwienie zdalnego podglądu wizyjnego przez użytkowników wskazanych przez Zamawiającego poprzez wykorzystanie sieci LAN. 3. Przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi CCTV. 4. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji technicznej. 6. Przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej numerów seryjnych urządzeń zainstalowanych w poszczególnych obiektach. 7. Przekazanie Zamawiającemu (przy odbiorze) certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych, gwarancji na dostarczone materiały i urządzenia oraz instrukcji obsługi CCTV. 8 W okresie gwarancji wykonywanie przez Wykonawcę usług serwisu gwarancyjnego a także bezpłatnej konserwacji, co najmniej raz na kwartał..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu w obiektach pocztowych w regionie szczecińskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Modernizacja - rozbudowa systemu alarmowego sygnalizacji napadu i włamania (SSWiN) w następujących obiektach pocztowych: a) UP Debrzno b) UP Lębork 2 c) UP Przechlewo d) UP Płoty e) UP Wałcz 1 f) UP Ińsko g) UP Szczecin 12 h) UP Szczecin 40 i) UP Police 5 j) UP Przecław k) UP Międzyzdroje l) UP Gryfino 1 m) UP Szczecin 32 n) Kartoteka RTV, Szczecin 2. Dostawa urządzeń i montaż systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w następujący obiektach pocztowych: a) UP Wicko 3. Demontaż starej instalacji w obiektach, o których mowa w pkt. 1. 4. Podłączenie SSWiN, o których mowa w pkt 1 do zasilania energetycznego i Alarmowego Centrum Odbioru (za pomocą istniejących w budynkach linii telefonicznych), zaprogramowanie central alarmowych, wydzielenie stref dostępu, włączenie, uruchomienie i zademonstrowanie poprawnego działania zamontowanych instalacji alarmowych 5. Podłączenie CCTV wymienionych w pkt 2 do zasilania energetycznego, uruchomienie i zademonstrowanie poprawnego działania zamontowanych systemów wizyjnych i rejestracji danych oraz umożliwienie zdalnego podglądu wizyjnego przez użytkowników wskazanych przez Zamawiającego poprzez wykorzystanie sieci LAN. 6. Przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi SSWiN oraz CCTV. 7. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji technicznej. 8. Założenie dla każdego SSWiN książki systemu alarmowego w tym rejestru wyposażenia, zdarzeń, konserwacji, obsługi awaryjnej i dokonanie w niej stosownych wpisów. 9. Przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej numerów seryjnych urządzeń zainstalowanych w poszczególnych obiektach. 10. Przekazanie Zamawiającemu (przy odbiorze) certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych, gwarancji na dostarczone materiały i urządzenia oraz instrukcji obsługi SSWiN oraz CCTV. 11. W okresie gwarancji wykonywanie przez Wykonawcę usług serwisu gwarancyjnego a także bezpłatnej konserwacji, co najmniej raz na kwartał..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.