eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego krytej p³ywalni w Nowym Targu po³o¿onej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-12-18

Nowy Targ: Kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego krytej p³ywalni w Nowym Targu po³o¿onej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Numer og³oszenia: 348304 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu , Pl. Evry 4, 34-400 Nowy Targ, woj. ma³opolskie, tel. 18 533 01 63.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mcsir.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego krytej p³ywalni w Nowym Targu po³o¿onej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego krytej p³ywalni w Nowym Targu po³o¿onej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. 2011 r. Nr 208, poz. 1240 z pó¼n. zm.) oraz wydanymi do niej aktami wykonawczymi i opini± bezpieczeñstwa p³ywalni. Nomenklatura wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): przedmiot g³ówny: CPV 75.25.20.00-7 s³u¿by ratownicze, przedmiot pomocniczy: CPV 92.62.00.00-3 us³ugi w zakresie sportu, CPV 71.31.72.00-5 us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania. 1) Zapewnienie codziennej, w dniach i godzinach od 7.00 do 22.00 pracy p³ywalni, tj. 5300 godzin ci±g³ej obsady trzech stanowisk ratowniczych oraz bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na terenie hali basenowej p³ywalni oraz strefie saun: a) Ratownicy zobowi±zani s± do posiadania wymaganych uprawnieñ zgodnych z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami, b) Zapewnienie, na w³asny koszt jednolitego stroju dy¿uruj±cym ratownikom w kolorystyce zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego, c) Zamawiaj±cy wymaga aby na ka¿dej zmianie ratowników wyznaczony by³ Kierownik zmiany do kontaktu z Zamawiaj±cym, a fakt ten zosta³ odnotowany w harmonogramie pracy ratowników. 2) Zapewnienie, na w³asny koszt wyposa¿enia p³ywalni w czasie realizacji zamówienia w zakresie sprzêtu ratunkowego, pomocniczego, medycznego, leków i materia³ów opatrunkowych oraz urz±dzeñ sygnalizacyjnych, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 27 lutego 2012 (Dz. U. z 2012r poz. 261) w sprawie wymagañ dotycz±cych wyposa¿enia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzêt ratunkowy i pomocniczy, urz±dzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzêt medyczny, leki i artyku³y sanitarne. 3) Zadania szczegó³owe realizowane na stanowisku ratownika: a) Zapewnienie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na terenie hali basenowej, p³ywaj±cych, k±pi±cych siê, korzystaj±cych z atrakcji wodnych (zje¿d¿alnia, bicze wodne, masa¿e powietrzne) codziennie w godzinach od 7.00 do 22.00, b) Ci±g³e przebywanie na wyznaczonym stanowisku ratowniczym oraz obserwacja wyznaczonej strefy nadzoru ratowniczego, c) Niezw³oczna reakcja na ka¿d± zauwa¿on± niebezpieczn± sytuacjê oraz sygna³ wzywania pomocy i podejmowanie akcji ratowniczej, d) Przestrzeganie oraz reagowanie na wszelkie przypadki naruszenia ogólnych zasad korzystania z p³ywalni okre¶lonych Regulaminem, e) Pouczanie grup zorganizowanych o zasadach korzystania z p³ywalni oraz atrakcji basenowych, w szczególno¶ci zje¿d¿alni, g) Prowadzenia Dziennika Pracy Ratowników, g) Codzienna, ci±g³a kontrola ¶cian i dna niecek basenowych, konstrukcji zje¿d¿alni i ¶lizgu zje¿d¿ali. W przypadku zauwa¿enia jakichkolwiek usterek, wad konstrukcyjnych, pêkniêæ itp., zg³oszenie tego faktu pracownikowi technicznemu p³ywalni, h) Codzienna, ci±g³a kontrola stanu technicznego urz±dzeñ, sprzêtu ratunkowego i medycznego, leków i materia³ów opatrunkowych oraz uzupe³nianie braków, i) Usuwanie zanieczyszczeñ sta³ych mog±cych spowodowaæ zabrudzenie wody basenowej oraz innych przedmiotów mog±cych spowodowaæ zranienie lub uszkodzenie cia³a, j) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrzenie ran i urazów, w powa¿niejszych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego, k) Dba³o¶æ o porz±dek na pla¿y niecek basenowych, l) Utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym sprzêtu ratowniczego (ko³a ratunkowe, rzutki, tyczki) i pomocniczego, m) Przestrzeganie ustalonych godzin rezerwacji torów p³ywackich lub niecek basenowych po zg³oszeniu takiej potrzeby przez pracownika kasy p³ywalni (ustawienie odpowiednich tablic informacyjnych), n) W³±czanie w niezbêdnej ilo¶ci o¶wietlenia hali basenowej oraz w³±czanie i wy³±czanie atrakcji basenowych, o) Wspó³praca w przygotowaniu obiektu do imprez sportowych i ich obs³uga w zakresie powierzonych obowi±zków, p) Nadzór nad przestrzeganiem postanowieñ regulaminu obiektu, nakazów i zakazów, przepisów BHP, pouczanie grup zorganizowanych i osób indywidualnych o obowi±zuj±cych zasadach korzystania z obiektu. 4. Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez wykonawcê zamówienia. 5. Zamawiaj±cy podaje parametry techniczne infrastruktury objêtej przedmiotem zamówienia, które zawarte s± w SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 75.25.20.00-7, 92.62.00.00-3, 71.31.72.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci 2 000,00 (dwa tysi±ce) z³otych. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.) 3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysi±clecia 35A konto nr 33 1240 5136 1111 0010 5658 4328 Kserokopiê wp³aty lub kserokopiê wadium w inne formie nale¿y do³±czyæ do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dzu (porêczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiaj±cego, odpowiednie dokumenty w formie orygina³u musz± byæ z³o¿one za potwierdzeniem u Pani Katarzyny Gal na pierwszym piêtrze budynku P³ywalni Miejskiej, w terminie sk³adania oferty. 5. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej w terminie sk³adania ofert, tj. do dnia 28 grudnia 2015 roku do godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego. 7. Wniesione wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±. 8. Wykonawca, którego oferta nie bêdzie zabezpieczona akceptowaln± przez zamawiaj±cego form± wadium zostanie przez zamawiaj±cego wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • a) Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca wykaza³ siê posiadaniem wymaganych uprawnieñ, tj. zgody Ministra Spraw Wewnêtrznych do wykonywania ratownictwa wodnego, zgodnie z Ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. 2011 r. nr 208 poz. 1240 z pó¼n. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentowaæ zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie us³ugi zwi±zane z obs³ug± krytej p³ywalni lub innego obiektu basenowego u¿yteczno¶ci publicznej w zakresie ratownictwa wodnego o warto¶ci ³±cznej minimum 250 000 z³ brutto oraz wykazaæ, ¿e co najmniej jedna z wy¿ej wymienionych us³ug zosta³a wykonana nale¿ycie

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentowaæ uczestniczenie w wykonaniu niniejszego zamówienia minimum 8 osób posiadaj±cych uprawnienia do ¶wiadczenia obs³ugi w zakresie ratownictwa wodnego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca wykaza³ siê posiadaniem op³aconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 300 000,00 z³ brutto

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców dzia³aj±cych przez pe³nomocnika - pe³nomocnictwo, o którym mowa w rozdz. XVIII ust. 6 pkt 3 SIWZ, oraz inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do podpisania oferty umo¿liwiaj±cy identyfikacjê i zgodno¶æ podpisu na ofercie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zmiany danych teleadresowych Wykonawcy, nazwy Wykonawcy, osób reprezentuj±cych firmê - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy w postaci pisemnej informacji. 2. Zmiany terminu realizacji: w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej, lub innych okoliczno¶ci maj±cych bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania us³ug, 3. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcsir.nowytarg.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: MCSiR Nowy Targ ul. Plac Evry 4, 34-400 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu przy Placu Evry 4 w sekretariacie na I piêtrze budynku.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Ocena spe³nienia wy¿ej opisanych warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o z³o¿one przez wykonawcê w niniejszym postêpowaniu dokumenty oraz o¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 2. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki wykonawca spe³ni³. Zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli wymaganych przez zamawiaj±cego o¶wiadczeñ lub dokumentów, lub którzy nie z³o¿yli pe³nomocnictw, albo którzy z³o¿yli wymagane przez zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty, zawieraj±ce b³êdy lub którzy z³o¿yli wadliwe pe³nomocnictwa, do ich z³o¿enia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Z³o¿one na wezwanie zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, nie pó¼niej ni¿ w dniu, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert. 3. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia. 4. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy dokonywana bêdzie w oparciu o z³o¿one przez wykonawcê w niniejszym postêpowaniu dokumenty oraz o¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1. 5. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia- nie spe³nia. 6. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1) rozpoczêcie-1 stycznia 2016 r., 2) zakoñczenie - 31 grudnia 2016r.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.