eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżachbudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej i drogowej nad wykonaniem budynku sali koncertowej dla celów dydaktycznych Akademii Muzycznej w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Łódź: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej i drogowej nad wykonaniem budynku sali koncertowej dla celów dydaktycznych Akademii Muzycznej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 348288 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi , ul. Gdańska 32, 90-716 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6621602, faks 042 6621666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej i drogowej nad wykonaniem budynku sali koncertowej dla celów dydaktycznych Akademii Muzycznej w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III.1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej i drogowej nad wykonaniem budynku sali koncertowej dla celów dydaktycznych Akademii Muzycznej w Łodzi, przy ul. Żubardzkiej 2a w Łodzi (działki nr 124/3, 124/4, 137/6, 138/11, 138/13, 138/15, 141/1, obręb B - 44). W obiekcie znajdować się będzie sala koncertowa na 306 miejsc, sale ćwiczeń i prób, garderoby, szatnie, bufety, magazyny, studia nagrań i transmisji internetowej. Budynek będzie wyposażony w instalacje specjalistyczne związane z jego funkcją, klimatyzację oraz w szczególnie rozbudowaną instalację akustyczną. Parametry techniczne inwestycji: Ilość kondygnacji piwnica + 3 kondygnacje nadziemne Powierzchnia budynku ogółem: 5486 m2 Powierzchnia zabudowy 1841 m2 Powierzchnia sali koncertowej 664 m2 Kubatura 34580 m3 Wysokość budynku + 16,90 m Głębokość posadowienia - 6,33 m Wymiary max ~70m X 42,5m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Wysokość wadium wynosi: 15.000,00 (słownie: piętnaście tysięcy) złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy; 2)Wykonali w ciągu trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z budową obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 30 000 m3, przy czym obiektem użyteczności publicznej jest obiekt użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 ze zm.), o wartości co najmniej 400.000,00 PLN i dołączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. 3)Dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym, co najmniej: a)jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wydane na podstawie obwiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków - pełnienie funkcji Kierownika Zespołu Nadzoru, Rezydenta lub inspektora nadzoru na minimum jednym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub remont budynku opisanego w pkt VI.1.2); b)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wydane na podstawie obwiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe; c)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wydane na podstawie obwiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe. d)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wydane na podstawie obwiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe. 4)Posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o minimalnej sumie gwarancyjnej 1.000.000,00 (jeden milion) złotych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust 1 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument składa każdy z tych wykonawców odrębnie; 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty składa każdy z tych wykonawców odrębnie; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument składa każdy z tych wykonawców odrębnie; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument składa każdy z tych wykonawców odrębnie; II.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Wykaz (potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. VI.1.2) pełnionych nadzorów inwestorskich nad robotami budowlano-instalacyjnymi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ); 2)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności z uwzględnieniem wymagań określonych w pkt. VI.1.3) oraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w wymienionych specjalnościach oraz zaświadczenia o przynależności ww. osób do właściwej Izby samorządu zawodowego (załącznik nr 5 do SIWZ) 3)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w VII.2.2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. III. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 (jeden milion) złotych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.amuz.lodz.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi ul. Gdańska 32 90-716 Łódź Pok. Nr.25- I piętro Kancelaria Akademii Muzycznej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, w ramach priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe, działanie 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego oraz z budżetu państwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.