eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Rekultywacja składowiska odpadów w m. Dzierżązna gmina Turek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Turek: Rekultywacja składowiska odpadów w m. Dzierżązna gmina Turek
Numer ogłoszenia: 348283 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. , ul. Polna 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2800300, 2800345, faks 063 2784151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja składowiska odpadów w m. Dzierżązna gmina Turek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac rekultywacyjnych na składowisku odpadów komunalnych w miejscowości Dzierżązna gm. Turek Zadanie obejmuje: 1. Przemieszczenie odpadów, ukształtowanie czaszy składowiska do rzędnych projektowanych 2. Uszczelnienie czaszy składowiska warstwa rekultywacyjna, złożona z 5 warstw: - warstwa odgazowująca - żwir lub pospółka - miąższość 20 cm - warstwa uszczelniająca - grunt spoisty: glina lub ił - 2 warstwy po 15 cm - warstwa drenażowa - żwir lub pospółka - miąższość 20 cm - warstwa podglebia - piasek, żwir lub pospółka - miąższość 20 cm - warstwa gleby urodzajnej - 20 cm 3. Ujęcie i zagospodarowanie biogazu: z uwagi na niewielkie ilości biogazu po zamknięciu powierzchni składowiska, biogaz będzie ujmowany poprzez warstwę odgazowująca i kierowany do studzienek odgazowujących wierconych w zagęszczonych odpadach. Zaprojektowano wykonanie 11 studni odgazowujących o zasięgu pojedynczej studni 30 m. 4. Odwodnienie zrekultywowanej czaszy składowiska realizowane będzie poprzez wykonanie chłonnych rowów opaskowych przejmujących wszystkie wody z wierzchowiny oraz skarp. Zadaniem rowu będzie odcięcie dopływu wód na obszar składowiska, jak również ujęcie wód opadowych z terenu składowiska po jego rekultywacji. Rowy umocnione będą przy pomocy ażurowych płyt betonowych typu YOMB. 5. Rozbiórka obiektów towarzyszących, do których należą: budynek socjalny z garażem, brodzik dezynfekcyjny, ogrodzenie wraz z bramą wjazdową. 6. Rekultywacja biologiczna: zadarnienie czaszy i skarp składowiska..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.11.23.20 - Rekultywacja 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium -50.000 zł (słownie:pięćdziesiąt tysięcy złoty)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 Ustawy zamawiający stawia następujące warunki: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robotom będącym przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej jedna robotą ziemną z zakresu rekultywacji lub budowy składowisk odpadów o pow. co najmniej 2 ha lub budowy nasypów o objętości co najmniej 10 000 m3 o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto (słownie :jeden milion złotych). 2) 2.2.Zamawiający wymaga żeby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi wymagane prawem uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.2.3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie, co najmniej 20 pracowników na stanowiskach robotniczych i kierowniczych (łącznie) z tym, że w przypadku składania oferty wspólnej przez co najmniej dwóch współwykonawców co najmniej jeden z nich musi wykazać się zatrudnieniem na poziomie minimum 15 pracowników łącznie na stanowiskach jak wyżej. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1.Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższa niż 100.000,00 zł .3.2.Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zabezpieczenie w postaci zgromadzonych na swoim rachunku bankowym środków finansowych w wysokości min. 3.000.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową na ta kwotę 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5.Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie wymaganych przez Zamawiającego i dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia stosując formułę spełnia - nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ JAKIE MAJĄ ZŁOŻYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UPRAWNIAJĄCYCH DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - w zakresie dotyczącym podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dn. 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 6. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane oraz są członkami izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa stosownie do przepisów ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; 8. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 10. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 11. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-turek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Turku ,ul. Polna 4, 62-700 Turek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Turku ,ul. Polna 4, 62-700 Turek (sekretariat pokój nr 19).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.