eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup tekstyliów

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-17

Szczecin: Zakup tekstyliów
Numer ogłoszenia: 34812 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14204 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tekstyliów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup tekstyliów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I - Zakup tekstyliów tj. zasłon typu verticale, rolety. Część II - Zakup tekstyliów tj. wykładzin dywanowych, dywanów, dywaników przyłóżkowych. 3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Techniczna załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 4. Wszystkie tekstylia powinny być dostarczone zgodnie z opisem Zestawienie Przedmiotu Zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 5. Wykonawca przed odbiorem dostawy zobowiązany jest przedstawić komisji oryginały lub kopie (poświadczonych za zgodność z oryginałem) obowiązujących dokumentów jakościowych tj. atesty, certyfikaty, aprobaty i ocenę higieniczności itp., zgodnie z Zestawieniem przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 6. Dla części I zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem wniesieniem, oraz montażem verticali i rolet do pomieszczeń wskazanych przez Użytkownika na koszt własny zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do SIWZ. Dla części II zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń magazynowych Sekcji Obsługi Infrastruktury lub innych pomieszczeń znajdujących się na parterach w budynkach kilkukondygnacyjnych ( w uzgodnieniu z Użytkownikiem) na koszt własny Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 50m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. UWAGA Nie zastosowanie się do powyższych zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. 7. Wykaz osób do nadzorowania przyjęcia - odbioru dostawy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Wykaz adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail) - dla części I i II zamówienia. Odbiór dostawy odbywać się będzie komisyjnie w składzie: przedstawiciel zamawiającego (RZI Szczecin), przedstawiciel odbiorcy docelowego przy udziale magazyniera, upoważniony przedstawiciel wykonawcy. Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie spisany protokół komisyjnego odbioru dostawy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić pisemnie potwierdzając gotowość realizacji dostaw osoby wskazane w załącznik nr 6 do SIWZ oraz Zamawiającego na 7 dni przed każdą planowaną dostawą. 9. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. oraz numerem katalogowym WP pod rygorem odrzucenia dostawy. 10. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu. 11. Wartość szacunkowa zamówienia: Część I zamówienia - 102 454,07 zł, Część II zamówienia - 67 114,21 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00 - Rolety 39.53.14.00 - Pokrycia podłogowe 39.52.21.30 - Zasłony przeciwsłoneczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup tekstyliów tj. zasłon typu verticale, rolety.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dyskret Sławomir Kiersztyn, Borowina Sitaniecka 52B, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102454,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89733,74

  • Oferta z najniższą ceną: 89642,28 / Oferta z najwyższą ceną: 179000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zakup tekstyliów tj. wykładzin dywanowych, dywanów, dywaników przyłóżkowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REWA Wiesław Rewers, ul. Kolumba 5, 70-035 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67114,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73894,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73894,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.