eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Przebudowa (modernizacja) przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Mławki od km 20+600 do km 30+250, gm. Lipowiec Kościelny, pow. mławski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Ciechanów: Przebudowa (modernizacja) przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Mławki od km 20+600 do km 30+250, gm. Lipowiec Kościelny, pow. mławski
Numer ogłoszenia: 348124 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie , ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6725022, faks 023 6725022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Mławki od km 20+600 do km 30+250, gm. Lipowiec Kościelny, pow. mławski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa koryta rzeki Mławki od km 20+600 do km 30+250 na długości 9,650 km, tj.: - przebudowa koryta rzeki na długości - 8,930 km, - odmulenie i konserwacja koryta rzeki na długości - 0,720 km, - wykonanie budowli: - jaz w km 24+505 - żelbetowy, trzyprzęsłowy, monolityczny o konstrukcji dokowej, światło B = 3x2,0 m = 6,0 m, wysokości piętrzenia H = 1,4 m, zamknięcia -zasuwy stalowe dwudzielne z mechanizmami o napędzie ręcznym; - 8 szt. stopni w formie bystrotoków z materacy gabionowych (kamiennych), - 1 bród z płyt żelbetowych typu MON, - usuwanie drzew i karp (744 szt. drzew + 110 szt. karp) wraz ze złożeniem i przechowywaniem materiału drzewnego ogłowionego z gałęzi na placu budowy, - rozbiórka istniejących budowli - szt. 7, - wykopy - 18 982 m3, - plantowanie skarp - 50 428 m2, - umocnienie skarp: opaska faszynowa 2 x o 15 cm - 7 962 mb, opaska faszynowa o 20 cm - 7 910 mb, opaska palowo-kiszkowa o 30+20 cm - 2 108 mb, narzut kamienny w płotkach - 1 872 m2, - ułożenie biowłókniny - 45 034 m2, - ułożenie maty przeciwerozyjnej i obsiew skarp na macie - 4 454 m2, - humusowanie skarp: grub. 2 cm - 45 034 m2 i grub. 5 cm - 49 488 m2, - darniowanie skarp na płask - 3 000 m2, - darniowanie na mur - 880 m2, - materac gabionowy - 940 m2 (216,2 m3). Inwestycja położona jest na terenie wsi: Dobra Wola, Turza Wielka, Turza Mała, Lewiczyn, gm. Lipowiec Kościelny, pow. mławski, woj. mazowieckie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 100 000 PLN (słownie złotych: sto tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, a także spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to z tego okresu zrealizowali zadania odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na przebudowie koryt rzek na łącznej długości minimum 10 km i wykonaniu minimum 2 szt. budowli piętrzących. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje i protokóły odbioru końcowego), b) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, umożliwiającym wykonanie zadania, tj.: - sprzęt do wykonania robót ziemnych: koparka gąsienicowa, spycharka gąsienicowa, - środki transportowe: samochód skrzyniowy, ciągnik z przyczepą, żuraw samochodowy, żuraw samojezdny kołowy, - sprzęt i urządzenia do wykonania robót odwodnieniowych: pompa spalinowa. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji minimum dwie osoby posiadające podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do wniosku o dopuszczenie do przetargu wykonawca załączy uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych dla dwóch osób. Dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy oprócz uprawnień, należy załączyć aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa oraz protokół odbioru robót, który będzie potwierdzał, że osoba ta kierowała co najmniej jedną budową o podobnym zakresie robót jak przedmiot zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł. b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty - co najmniej na okres 5 lat..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. z 2006 r. nr 87, poz. 605) oraz zmian z 16 października 2008 r. (Dz.U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155) wykonawcy złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp zamawiający żąda w formie oryginału lub poświadczonej kserokopii za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1. Podpisanego oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp form. nr 0 (w formie oryginału). 2. Podpisanego oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - form. nr 0a (w formie oryginału). 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków. 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w zamówieniu. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6. Wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, polegającym na przebudowie koryt rzek, z uwzględnieniem zadań, których spełnienie jest warunkiem udziału w postępowaniu określonym w pkt. III.2) 2a) Ogłoszenia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje i protokóły odbiorów) - zgodnie z form. nr 2. 7. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z uwzględnieniem sprzętu i urządzeń stanowiących warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. III.2) 2b) Ogłoszenia- form. nr 3. W przypadku, kiedy wykonawca w wykazie wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązania (umowy lub oświadczenia) innych podmiotów o ich udostępnieniu wykonawcy. 8. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z uwzględnieniem osób, które spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2) 2c) Ogłoszenia - form. nr 4. W przypadku, kiedy wykonawca w wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązania (umowy lub oświadczenia) innych podmiotów o udostępnieniu tych osób. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 9. Informacji Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie 500 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca złoży oświadczenie, że udzieli gwarancji na okres co najmniej 5 lat na wykonane roboty - form. nr 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków określonych w pkt. III.2) Ogłoszenia na podstawie złożonego wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz załączonych dokumentów i oświadczeń. 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 3. Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie wykonawców, na podstawie dołączonego do wniosku wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat zamówień o podobnym charakterze, polegających na przebudowie koryt rzek, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami na okoliczność należytego ich wykonania. 4. Za każdy dodatkowy kilometr wykonanej przebudowy koryt rzek ponad wymagane minimum określone w pkt. III.2) 2.a) Ogłoszenia, zrealizowanego z należytą starannością (potwierdzone protokółami odbioru i referencjami), zamawiający przyzna jeden punkt. 5. W przypadku osiągnięcia przez wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie, podana w wykazie zrealizowanych zadań, łączna wartość wykonanych zamówień polegających na przebudowie koryt rzek. 6. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców, którzy spełniają warunki i zdobędą największą ilość punktów, ale nie więcej niż 10 - ciu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa wyżej w Opisie warunków udziału w pkt 2 i 3, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. a) Wnioski składane wspólnie. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, musi znajdować się we wniosku składanym wspólnie przez wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienianych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, daty udzielenia pełnomocnictwa. 3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4. Wniosek składany wspólnie, przez dwóch lub więcej Wykonawców powinien spełniać następujące wymagania: a. oferowane warunki realizacji zamówienia muszą być złożone na załączonym formularzu wniosku (form. nr 1a) podpisanym przez Pełnomocnika. b. do wniosku zostaną dołączone dokumenty wymienione w Informacji o oświadczeniach i dokumentach w pkt. 2-5, 10 - dotyczące każdego Wykonawcy (Wspólnika), podpisane przez jego upełnomocnionych przedstawicieli i Pełnomocnika oraz pozostałe dokumenty wymienione w Informacji o oświadczeniach i dokumentach w pkt. 1, 6-9, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu, podpisane przez Pełnomocnika. 5. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. b) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Stosownie do treści paragrafu 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 oraz zmiany Dz. U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1), 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w pkt. 2) - 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów 1) - 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę za zgodność..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wniosek i formularze do wniosku dostępne na stronie www.warszawa.wzmiuw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ otrzymają Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Pokój nr 1 (Sekretariat) Oddziału Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Ciechanowie, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków europejskich w 75 % w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 i budżetu państwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.