eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i dostawa części zamiennych do oczyszczalni odcieku znajdującej się na Składowisku Odpadów Miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-03

Poznań: Zakup i dostawa części zamiennych do oczyszczalni odcieku znajdującej się na Składowisku Odpadów Miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1.
Numer ogłoszenia: 348053 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów , al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530813, faks 061 8530842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa części zamiennych do oczyszczalni odcieku znajdującej się na Składowisku Odpadów Miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych do oczyszczalni odcieku znajdującej się na Składowisku Odpadów Miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1. 2. Szczegółowy wykaz części będących przedmiotem zamówienia: a) Pompa załadowcza kwasu siarkowego 96% z silnikiem, wydajność min 2800 l/h, zasilanie silnika 230V, 50Hz, - szt. 1 b) Elektroda do pomiaru pH w odcieku składowiskowym z urządzeniem wspomagającym umożliwiającym podłączenie do szafy sterowniczej - szt. 3 Pompa wysokość podnoszenia min 36 m, wydajność min 6 m3/h, zasilanie 230V, 50 Hz - szt. 1d) Pompa dozująca wydajność min 17 l/min, wysokość podnoszenia min 35 m - szt. 1 e) Moto-zawór częstotliwość 50Hz, zasilanie 230V - szt. 2 f) Moduły filtracyjne dyskowe bez obudowy o powierzchni membrany (modułu) 7,65 m2, długość 1 m, przepływ 250-1500 l/h, ciśnienie nominalne 70 bar, 160 poduszek membranowych - szt. 19 g) Zawór pneumatyczny ciśnienie 0-10.0 bar, temperatura 60 0C - 1 szt h) - Sensor przewodnictwa - 3 szt, i) - Przetwornik przewodnictwa 0-500 mS/cm, 4÷20 mA, Pt 1000, napięcie zasilania 14-30 V, temperatura -15÷55 0C - 1 szt j) - Zawór pneumatyczny, ciśnienie robocze 2÷10 bar - 5 szt 3. Szczegółowy wykaz części aktualnie zamontowanych (podawany wyłącznie celem umożliwienia Wykonawcom stwierdzenia równoważności oferowanych przez nich części): a) Pompa FLUX ,typ F430 PVDF-40/33, o długości 1200mm z silnikiem elektrycznym F457, moc 800W, napięcie zasilania 230V, częstotliwość 50 Hz - 1 szt b) Elektroda pH łącznie z pH-booster 3-2720 BNR 198864603 (urządzenie wspomagające pracę sondy pH), +GF+ SIGNET , 3-2714, flat , 0-14pH, 10÷85 0C - 3 szt c) Pompa GRUNDFOS , CRN5, Q= 6m3/h, H=36 m, napięcie zasilania 230V, częstotliwość 50 Hz, - 1 szt d) - Pompa SPECK- PUMPEN , typ PY-2071.0113, Q=17 l/min , Hmax 35m , napięcie zasilania 230V, częstotliwość 50Hz, moc 0.37 kW - 1szt e) - Zawór RESEARCH CONTROL VALVES, BADGER METER EUROPA GMBH, typ M 60-2 WE-A4, częstotliwość 50 Hz, napięcie zasilania 230V, moc 6.5 W, ( Mod. No. 100 2 GBN 39 MVXEDEP36) - 2 szt f) - Moduły filtracyjne dyskowe typ PALL DT MODULE 02104 (type : membrane cusions + discs)p nom=70 bar, temp = 5÷60 0C, długość l=1200 mm - 19 szt, g) - Zawór pneumatyczny GEMU, typ 600 32D71141, PB 0-10.0 bar, PST 3÷6 bar, 60 0C - 1 szt, - Sensor przewodnictwa CT, typ Martens Elektronik GMBH LF 4213A C 0.5-12, stała 0.504 - 3 szt, - Przetwornik przewodnictwa UNICON-LF, 0-500 mS/cm, 4÷20 mA, Pt 1000, napięcie zasilania 14-30 V, temperatura -15÷55 0C - 1 szt - Zawór pneumatyczny, typ FESTO MVH-5-1/4, B-VI-01, 110089, ciśnienie robocze 2÷10 bar - 5 szt UWAGA: Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ służą tylko i wyłącznie do ustalenia wymaganych przez Zamawiającego parametrów dostarczonych części zamiennych. Dopuszcza się składanie ofert w których części zamienne są równoważne pod warunkiem: - spełnienia takich samych parametrów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych - spełnienia takich samych warunków przyłączeniowych - przedstawienia zamiennych rozwiązań W przypadku oferowania przez Wykonawcę części zamiennych równoważnych do obecnie zamontowanych, wymagane jest dostarczenie kart katalogowych oferowanych części. 3. Dostarczone części muszą być fabrycznie nowe i objęte 12 miesięczną gwarancją. 4. Wszystkie części muszą mieć możliwość bezpośredniego zamontowania w miejsce wymontowanych elementów w oczyszczalni odcieku składowiskowego, dlatego Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin, w którym możliwa jest wizja to 14 grudnia 2010 r. Godzina 09:00 - Składowisko Odpadów Miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1. Wykonawca winien dokonać sprawdzenia możliwości montażu i funkcjonalności elementów stanowiących przedmiot zamówienia w oczyszczalni odcieku na składowisku odpadów m. Poznania w Suchym Lesie. 5. Całość dostarczonych części winna zapewnić funkcjonalność oczyszczalni odcieku ze sprawnością równą dotychczasowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00- zł, /słownie: cztery tysiące złotych 00/100/. Wadium może być wnoszone w następujących formach, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium w ww. formach należy złożyć w kasie Zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11 w Poznaniu, pok. nr 10 w godz. 800 - 1430 . Wadium (oryginał) należy wnieść najpóźniej do dnia 13.12.2010 r. do godz. 10 00, które zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego. Przyjęcie dokumentu w kasie Zamawiającego nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wniesie na konto Zamawiającego: ING Poznań nr konta 53 1050 1520 1000 0023 4950 8362. Za skuteczny termin wniesienia wadium w pieniądzu, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego do momentu upływu terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 DOKUMENTY: a) formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wzór załącznik nr 2, c) wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. tj. wykaz zawierający minimum dwie dostawy obejmujące co najmniej jeden moduł filtracyjny dyskowy - załącznik nr 3 d) przypadku oferowania przez Wykonawcę części równoważnych do obecnie zamontowanych, wymagane jest dostarczenie kart katalogowych tych części. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1 b oraz 2a powinny być złożone przez każdy podmiot. 2OŚWIADCZENIA : a. oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 i art. 44 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4, b. oświadczenie dot. parametrów - zał. Nr 5 Dokumenty określone w Rozdziale VIII pkt.1 SIWZ winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oraz w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia lub Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie pełnomocnictwa uprawniającego do reprezentowania składającego ofertę. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność kopii. Odnośnie innych dokumentów Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli: - oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego lub pełnomocnictwa, lub, którzy złożyli: - dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich w złożenia wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną usługę, wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający działając także, na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy Pzp wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w przepisie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów al. Marcinkowskiego 11 I pietro pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów al. Marcinkowskiego 11 I pietro pok. 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.