eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usuwanie szkód powodziowych - udrożnienie i naprawa Kanału Piaseczyńskiego oraz konserwacja rzekOkrzeszy, Zimnej Wody, Rokitnicy Nowej, Wilanówki i Kanału Osieckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Warszawa: Usuwanie szkód powodziowych - udrożnienie i naprawa Kanału Piaseczyńskiego oraz konserwacja rzek: Okrzeszy, Zimnej Wody, Rokitnicy Nowej, Wilanówki i Kanału Osieckiego
Numer ogłoszenia: 348022 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 8438131, faks (022) 8438071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych - udrożnienie i naprawa Kanału Piaseczyńskiego oraz konserwacja rzek: Okrzeszy, Zimnej Wody, Rokitnicy Nowej, Wilanówki i Kanału Osieckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjnych oraz usuwanie szkód powodziowych na obiektach znajdujących się na terenie działania Oddziału WZMiUW w Warszawie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 90.72.18.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał min. 1 konserwację cieku. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X 2 SIWZ - form. nr 4 w raz z referencjami. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi form. nr 2 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi form nr 2. do specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi form. nr 2 do specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1)zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 2)zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz w zakresie przedmiotu umowy: a.jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych, lub zaniechanie części robót. b.jeżeli, z uwagi na warunki pogodowe niemożliwe będzie prowadzenie robót i wykonanie całego zakresu zamówienia. c.jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych 3)zmiany terminu wykonania a.jeżeli warunki atmosferyczne (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalia klimatyczne) uniemożliwiają prowadzenie robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Książce Kontroli Robót i zaakceptowane przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej ze strony Zamawiającego. 4)zmiany osób pełniących funkcje: kierownika robót i osoby do kontroli technicznej 2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie- Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8, pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 10:00, miejsce: WZMiUW- Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8 - sekretariat, pokój 10 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja rzeki Okrzeszy w km 11+400-14+000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rzeki Okrzeszy w km 11+400-14+000 łącznie 2,6km. Rodzaj przewidzianych robót: ręczne ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia, ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp, wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, usunięcie istniejących przetamowań i zatorów występujących w korycie rzeki i złożenie na skarpie rzeki oraz zanieczyszczeń innego pochodzenia, ręczne odmulenie dna warstwa 10 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja rzeki Zimna Woda w km 8+400-10+250.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rzeki Zimna Woda w km 8+400-10+250 łącznie 1,85km. Rodzaj przewidzianych robót: wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi, rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, oczyszczenie z namułu przepustu ramowego, transport sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja rzeki Rokitnicy Nowej w km 0+000-2+700, 5+713-9+140.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rzeki Rokitnicy Nowej w km 0+000-2+700, 5+713-9+140 łącznie 6,127km. Rodzaj przewidzianych robót: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp, wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, ręczne odmulenie dna doprowadzalnika na długości 140m, ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku, usunięcie przetamowań i zanieczyszczeń występujących w korycie rzeki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja rzeki Wilanówki w km 0+000-9+651.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rzeki Wilanówki w km 0+000-9+651 łącznie 9,651km. Rodzaj przewidzianych robót: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku i obrzeży, wygrabianie wykoszonych porostów z dna i obrzeży cieku, hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody, punktowo, ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia, likwidacja przetamowan w dnie z wydobyciem wiatrołomow i galezi; punktowo, usuwanie kożucha, mechaniczne karczowanie drzew z cięciem drewna piłą mechaniczną, zbieranie zanieczyszczeń komunalnych i ściętych porostów i krzaków - zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy, wywóz do 20 km wraz z utylizacją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja Kanału Osieckiego w km 0+000-4+000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji Kanału Osieckiego w km 0+000-4+000 łącznie 4,00km. Rodzaj przewidzianych robót: ręczne wykoszenie i wygrabienie porostów gęstych twardych ze skarp, mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp, ręczne wykoszenie i wygrabienie porostów gęstych twardych z dna cieku, usuwanie kożucha z cieku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usuwanie szkód powodziowych - udrożnienie i naprawa Kanału Piaseczyńskiego w km 1+550-1+700, 6+510-6+630, 6+650-7+080, 8+450-8+810.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód powodziowych - udrożnienie i naprawa Kanału Piaseczyńskiego w km 1+550-1+700, 6+510-6+630, 6+650-7+080, 8+450-8+810 łącznie 1,06km. Rodzaj przewidzianych robót:na odcinkach 6+510-6+630, 6+650-7+080, 8+450-8+810: ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia wraz z oczyszczeniem terenu z pozostałości po wykarczowaniu ze spaleniem na miejscu; ręczne wykoszenie skarp i pobocza wraz z wygrabieniem; odmulenie mechaniczne - wydobycie gruntu znajdującego się w korycie, powstałego z uszkodzonej skarpy wraz z rozplantowaniem urobku. Na odcinku 1+550-1+700: ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia wraz z oczyszczeniem terenu z pozostałości po wykarczowaniu ze spaleniem na miejscu; ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami w gruncie kat. IV z przerzutem na odległość do 3,0 m; wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o średnicy 15x15 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.