eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-14

Elbląg: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Numer ogłoszenia: 348020 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301224 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2398400, faks 55 2398405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie okien Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Roboty remontowe i renowacyjne Przedmiot zamówienia składa się z 3 części opisanych w pkt XVIII SIWZ. 2. Zakres zamówienia: - zabezpieczenie podłóg w obrębie stanowiska roboczego, - wykucie starych okien wraz z wykuciem ościeżnic drewnianych, - wzmocnienie nadproży okiennych, - montaż okien PVC na piance oraz dyblach stalowych - wymianę podokienników zewnętrznych z uszczelnieniem styku z oknem, - wymianę podokienników wewnętrznych z uszczelnieniem styku z oknem, - montaż nawiewników ciśnieniowych, - obróbkę ościeży wewnętrznych z wyeliminowaniem mostków termicznych, montażem narożników ochronnych aluminiowych, wykonaniem gładzi gipsowych na ościeżach, uzupełnieniem ewentualnych ubytków tynków powstałych w związku z wymianą stolarki, malowaniem ościeży farbą emulsyjną w kolorze białym, - obróbkę ościeży zewnętrznych z ich malowaniem w nawiązaniu do istniejącej kolorystyki elewacji. - wywiezienie i unieszkodliwienie odpadów. Zestawienie okien z wymiarami i szkicami zawierają Formularze Cenowe stanowiące ZAŁĄCZNIKI NR 7-9 do SIWZ natomiast szczegółowy zakres robót do wykonania określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia przedłożył polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.44.32-8, 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr I.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IDEAL OKNA Sp. z o.o., ul. Królewiecka 215, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65340,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35721,52

  • Oferta z najniższą ceną: 35721,52 / Oferta z najwyższą ceną: 85009,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr II.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IDEAL OKNA Sp. z o.o., ul. Królewiecka 215, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34904,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19535,23

  • Oferta z najniższą ceną: 19535,23 / Oferta z najwyższą ceną: 48529,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr III.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IDEAL OKNA Sp. z o.o., ul. Królewiecka 215, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34061,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17378,71

  • Oferta z najniższą ceną: 17378,71 / Oferta z najwyższą ceną: 54446,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.