eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawyOZ/D/282/KP/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Gliwice: Dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/282/KP/08
Numer ogłoszenia: 347989 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/282/KP/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej w podziale na 4 zadania zgodnie z wymaganymi parametrami określonymi w SIWZ: Zadanie 1 - Aparat do automatycznego miareczkowania, Zadanie 2 - Urządzenie do uzdatniania wody z wyposażeniem, Zadanie 3 - Zbiornik do filtracji membranowej z wyposażeniem, Zadanie 4 - Wieloparametrowy miernik laboratoryjny ze statywem, Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 206.000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania 42.91.23.30 - Aparatura do oczyszczania wody 39.35.00.00 - Urządzenia do obróbki ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (Wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1.Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2.Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. 3.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem (wieloparametrowy miernik laboratoryjny - zad. 4) i wartością ( zad. 4 - ok. 8tyś. zł. brutto każda) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunki przedmiotowe (Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 4.Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 5.Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych (wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu): 1.1.Oświadczenie. 1.2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3.2.Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 dostaw wymienionych w powyższym wykazie. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych (Wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków dotyczących przedmiotu zamówienia: 4.1. Oferta Cenowa 5.1.Tabela Parametrów Technicznych 5.2.Fotografie, opisy foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia : - dla zadania 3 - w każdym przypadku, nawet jeżeli oferowane jest urządzenie podane jako przykładowe, w języku polskim lub angielskim, - dla zadania 1 tylko dla urządzeń równoważnych w języku polskim lub angielskim - dla zadania 4 tylko dla urządzeń równoważnych w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.509 lub 510.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.510.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. 3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia warunków umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do automatycznego miareczkowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego aparatu służącego do automatycznego miareczkowania potencjometrycznego, pH metrycznego, oznaczania wody metodą Karla-Fischera oraz do innych miareczkowań prądowych prowadzonych w środowisku wodnym. Aparat powinien być wyposażony w: biuretę wymienną 20 ml, elektrodę do pomiarów oraz miareczkowań pH/mV w środowisku wodnym, mieszadło magnetyczne. Zamówienie obejmuje również dostawę oprogramowania do gromadzenia i obróbki danych współpracujące z systemem Windows. (CPV: 38.43.20.00-2 Aparatura do analizowania).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie do uzdatniania wody z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego urządzenia służącego do uzdatniania wody wodociągowej do wody stopnia analitycznego. Urządzenie musi dostarczać wodę stopnia analitycznego. Wodą zasilającą jest woda wodociągowa, oczyszczana etapami: prefiltracja, węgiel aktywowany, polifosforany, odwrócona osmoza, elektrodejonizacja (bez dodatkowych wkładów poprzedzających moduł). Urządzenie musi być wyposażone w dwa zbiorniki do przechowywania wody laboratoryjnej o objętości nie mniejszej niż 60l każdy. (CPV: 42.91.23.30-4 Aparatura do oczyszczania wody).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zbiornik do filtracji membranowej z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego zbiornika do filtracji membranowej wraz z wyposażeniem. Urządzenie ma na celu zwiększenie efektywnej powierzchni rozdziału w procesie filtracji membranowej. Urządzenie służy jako dodatkowy moduł membranowy, przez co zwiększa efektywną powierzchnię rozdziału w procesie filtracji membranowej. Urządzenie pracuje w systemie cross-flow z wykorzystaniem membran płaskich o powierzchni min. 26 cm2. Zbiornik może zostać wykorzystany w procesach wysokociśnieniowej filtracji membranowej (do 35 bar). Konstrukcja urządzenia zapewnia optymalne rozprowadzenie nadawy na całej powierzchni membrany. Jest wykonane z materiału odpornego zarówno na działanie wody jak i rozpuszczalników organicznych. (CPV: 39.35.00.00-0 Urządzenie do obróbki ścieków).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.35.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wieloparametrowy miernik laboratoryjny ze statywem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego wieloparametrowego miernika laboratoryjnego do rutynowych pomiarów umożliwiający pomiary pH, potencjału redox, tlenu, przewodności i zasolenia, jak również temperatury. Miernik wyposażony w wielofunkcyjny wyświetlacz z równoczesnym wskazaniem temperatury i automatyczną kompensacją temperatury, z zasilaniem bateryjnym bądź sieciowym. (CPV: 38.43.20.00-2 Aparatura do analizowania).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.