eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › Przebudowa parteru budynku Urzędu Miejskiego w Toszku - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2016-11-21

Ogłoszenie nr 347967 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.

Toszek: Przebudowa parteru budynku Urzędu Miejskiego w Toszku - Etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Toszek, krajowy numer identyfikacyjny 27625777100000, ul. ul. Bolesława Chrobrego  2, 44180   Toszek, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 378 020, faks 322 334 141, e-mail zrp@toszek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tosze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa parteru budynku Urzędu Miejskiego w Toszku - Etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZRP.271.13.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz elektrycznych związanych z przebudową korytarza, sieni oraz pomieszczeń biurowych parteru budynku Urzędu Miasta w Toszku znajdującego się przy ulicy Bolesława Chrobrego 2, zlokalizowanego na działce nr 1103/97. Obiekt jest zabytkiem w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa śląskiego pod numerem A-377/60 z dnia 10.03.1960 r. Zakres i sposób wykonania robót opisany jest opracowaną dokumentacją techniczną zatwierdzoną Decyzją pozwolenia na budowę nr 1143/13 z dnia 18 grudnia 2013 r. Zakres prac przewiduje kompleksową modernizację korytarza oraz części pomieszczeń parteru Urzędu Miejskiego w Toszku. Zgodnie z dokumentacją techniczną są to następujące pomieszczenia: - pom. 0.3 - komunikacja, - pom. 0.1 - sień 1, - pom. 0.2 - sień 2, - pom. 0.9 - sień 3, - pom. 0.18 - pomieszczenie biurowe. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, a w szczególności: Komunikacja, sień 1, sień 2, sień 3: rozebranie istniejących posadzek, ułożenie nowej posadzki z płytek granitowych, wykonanie dla schodów nowych granitowych stopni i podstopnic, demontaż 6 drzwi i wykucie ościeżnic, demontaż drzwi i przegrody oznaczone jako D4, montaż 4 drzwi oznaczonych jako D3, montaż 2 drzwi oznaczonych jako D2, montaż drzwi do piwnicy D5 EI30, wykonanie nowej instalacji elektrycznej, logicznej i telefonicznej włącznie z oświetleniem dekoracyjnym w postaci pasków LED wraz z montażem nowego osprzętu (instalacja prowadzona podtynkowo) oraz zmiana lokalizacji tablicy rozdzielczej, montaż listew dekoracyjnych, zmiana lokalizacji hydrantu, uzupełnienie tynków (tynk renowacyjny), wykonanie szpachlowania i malowania powierzchni ścian i sufitów, montaż luster, montaż wycieraczek systemowych dla pom. sień 1, sień 2, sień 3, montaż platformy dla niepełnosprawnych przy drzwiach wejściowych, rozbiórka pomieszczenia naprzeciw wejścia do piwnicy, rozbiórka ściany działowej pomiędzy pomieszczeniem podawczym (pom. 0.15) a salą ślubów (pom. 0.20). Pomieszczenie biurowe (0.18), (0.19), demontaż grzejnika, rozebranie ścianki za grzejnikiem, demontaż drzwi "Dz" oraz wykucie ościeżnic, montaż drzwi antywłamaniowych "Dz" w kolorze nawiązującym do pozostałych drzwi wejściowych - uzgodnić z inwestorem, rozebranie posadzki z tworzywa sztucznego, ułożenie nowej posadzki jako kontynuacja posadzki na korytarzu, wymiana drzwi i ościeżnicy pomiędzy pom. 0.18 a pom 0.19 w nawiązaniu do wzoru i kolorystyki pozostałych drzwi na parterze, montaż drzwi pomiędzy pom. 0.19 a salą ślubów (pom.0.20).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45315100-9, 45430000-0, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT263228.91
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DOMTON Andrzej Wnuk,  domton@domton.pl,  ul. Wrzosowa 3,  44-144,  Żernica,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 368000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 368000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 368000.00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego do terminu upływu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z przepisami ustawy nie dokonując istotnych zmian w dokumentacji postanowił udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki. W związku z powyższym zastosowanie przedmiotowego trybu jest jak najbardziej uzasadnione i zgodne z przepisami prawa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.