eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn.Regionalny Punkt Kontaktowy ds. 7. PR UE na Politechnice Gdańskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Gdańsk: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn.: Regionalny Punkt Kontaktowy ds. 7. PR UE na Politechnice Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 347930 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262734 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn.: Regionalny Punkt Kontaktowy ds. 7. PR UE na Politechnice Gdańskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Punktu Kontaktowego ds. 7. PR UE na Politechnice Gdańskiej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie sposobu oznakowania, oznakowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego nw. materiałów promocyjnych: - pendrive w okrągłej, plastikowej obudowie -150 szt. - zakreślacz kolorowy 5w1 - 200 szt. - zestaw karteczek samoprzylepnych w plastikowym opakowaniu - 200 szt. - notes samoprzylepny z nadrukiem - 200 szt. - kalendarz ścienny trójdzielny na 2014 rok z kopertą do wysłania - 100 szt. Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV: 39294100-0 artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV: 22462000-6 materiały reklamowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich 5. Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu graficznego, oznakowania materiałów promocyjnych na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego materiału merytorycznego do opracowania projektu, przy jednoczesnym uwzględnieniu sugestii Zamawiającego, a następnie dostosowania projektu do umieszczenia go na materiałach promocyjnych. 7. Wykonawca udzieli dwunastomiesięcznej gwarancji na nw. materiały promocyjne: - pendrive w okrągłej, plastikowej obudowie -150 szt. - zakreślacz kolorowy 5w1 - 200 szt. 8. Szczegółowe zapisy dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia zawiera wzór Umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 9. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji z wyłączeniem kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2014 rok z kopertą do wysłania. Zamawiający przyznaje sobie prawo opcji do zwiększenia zamówienia do 50% zamówienia podstawowego, tj. ilości wyszczególnionych w formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ilości w prawie opcji są ilościami przewidywalnymi. Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi. W przypadku, gdy zdaniem Zamawiającego zaistnieje potrzeba realizacji dodatkowych ilości wówczas Zamawiający może je zlecić w ramach zawartej umowy po cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy i na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Zamówienie objęte prawem opcji będzie zrealizowane nie później niż do dnia 31.12.2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EBK Agencja Reklamowa Beata Dobrowolska, ul. Żeromskiego 9 lok. 2, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11106,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8283,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8283,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12857,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.