eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH WRAZ Z NASADZENIEM ROŚLINNOŚCI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU REWALORYZACJA PARKU IM. JULIUSZA SŁOWACKIEGO W PABIANICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Pabianice: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH WRAZ Z NASADZENIEM ROŚLINNOŚCI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU REWALORYZACJA PARKU IM. JULIUSZA SŁOWACKIEGO W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 34787 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254967 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH WRAZ Z NASADZENIEM ROŚLINNOŚCI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU REWALORYZACJA PARKU IM. JULIUSZA SŁOWACKIEGO W PABIANICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych oraz wykonanie nasadzeń roślinności w ramach realizacji projektu pn. Rewaloryzacja parku im. Juliusza Słowackiego w Pabianicach Projekt jest współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie robót budowlanych i usług polegających na: 1) demontażach i rozbiórkach istniejących elementów infrastruktury: scena, schody, słupy energetyczne betonowe, fundamenty od ciepłociągu, fontanna wraz z sieciami wod-kan, schody i fragmenty alejek; 2) demontażu, zabezpieczeniu na czas robót oraz ponownym montażu (poprzedzonym malowaniem) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 65 ławek parkowych; 3) przebudowie nawierzchni istniejących alejek asfaltowych polegającej na sfrezowaniu nierówności istniejącej nawierzchni, uzupełnieniu ubytków, wymianie obrzeży trawnikowych, spryskaniu emulsją asfaltową i wykonaniu nowej nakładki asfaltowej grubości 4 cm; 4) budowie nowych alejek o nawierzchni asfaltowej: warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm grubości 15 cm, wykonanie dywanika z masy mineralno-bitumicznej grubości 5 cm wraz z obrzeżami trawnikowymi; 5) budowie placu do gier o nawierzchni żwirowej według technologii przyjętej do budowy alejek żwirowych; 6) przebudowie - powiększeniu powierzchni placu zabaw wraz z montażem obrzeży i wykonaniem bezpiecznego podłoża - nawierzchnia żwirowa zgodna PN - EN 1177; 7) przebudowie nawierzchni istniejącego ciągu pieszego z płyt chodnikowych na nawierzchnię z kostki betonowej o grubości 8 cm wraz z obrzeżami - odcinek od pasa drogowego do schodów wraz z wykonaniem warstwy odsączającej z piasku stabilizowanego cementem grubości 10 cm i podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm grubości 15 cm; 8) przebudowie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych znajdującej się w pd-zach narożniku parku na nawierzchnię z kostki betonowej grub. 8 cm wraz z wykonaniem warstwy odsączającej z piasku stabilizowanego cementem grubości 10 cm i podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm grubości 15 cm oraz rozbiórce istniejącego muru z cegły silikatowej i jego odtworzeniu wraz z wykonaniem izolacji poziomej na istniejącym fundamencie (bez fragmentu kolidującego z układem komunikacyjnym) w cegle klinkierowej o barwie jak najbardziej zbliżonej do materiału użytego do obmurowania wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki (wymagana aprobata wybranego materiału przez Zamawiającego przed jego wbudowaniem) 9) budowie alejek o nawierzchni żwirowej wraz z obrzeżami trawnikowymi - warstwa nośna z kruszywa mineralnego łamanego 0/32 mm grubości 15 cm, warstwa dynamiczna 0/16 mm grub. 5 cm lub 6 cm (w zależności od wskazań producenta) po zagęszczeniu np. HanseMineral, HanzaVia Dynamic lub równowartościowe, warstwa wierzchnia grub. 3 cm lub 4 cm (w zależności od wskazań producenta) np. HanseGrand, HanzaVia Stabilizer Park lub równowartościowe; 10) przebudowie istniejących schodów i wykonaniu pochylni dla niepełnosprawnych; 11) naprawie nawierzchni mostu nad Dobrzynką; 12) budowie: WLZ do złącza pomiarowego, złącza pomiarowego, instalacji zewnętrznej zasilającej rozdzielnie oświetlenia terenu i fontanny wraz z rozdzielniami, a także wykonaniu systemu oświetlenia parkowego składającego się: - z opraw oświetleniowych LED o mocy 30 W, neutralnej barwie światła, klosz z poliwęglanu IK10 (np. Philips BDS460, Elgo Park LED 650, LEDIO Park LED 24 XP-E CREE lub inne o równoważnych parametrach użytkowych i zbliżonym wyglądzie po uzyskaniu aprobaty Zamawiającego) montowanych na słupach stalowych ocynkowanych malowanych lub z kompozytów polimerowych - kształt prosty zwężający się ku górze, kolor czarny, wysokość 5 m - w ilości 82 szt.; - projektorów montowanych w gruncie lub w nawierzchni utwardzonej o mocach: 150 W w ilości 13 szt., 70 W w ilości 8 szt., 35 W w ilości 4 szt. (odpowiednio np. PHILIPS: DPB523 CDM-T150W/830, DPB522 CDM-T150W/830, DPB521 CDM-T35W/830; LEDIO: 96-25 - 150W, 91-87 - 70 W,93-23 - 35 W; DISANO Floor 1645 150W, 1853 70W i 35 W, Schreder Terra Maxi lub inne o równoważnych parametrach użytkowych i zbliżonym wyglądzie po uzyskaniu aprobaty Zamawiającego); wraz z okablowaniem i niezbędnymi urządzeniami systemu zasilania w energię elektryczną; 13) opracowaniu projektów wykonawczych montażu technologii fontanny oraz instalacji wewnętrznych i wyposażenia pomieszczeń technicznych (ogrzewanie, wentylacja, urządzenia systemu zasilania, instalacja elektryczna i oświetlenie, woda, kanalizacja, pompa zatapialna); 14) budowie fontanny wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi (w tym również instalacji wodociągowej płytkiej do podlewania zieleni), z dostawą i montażem technologii, jak również z rozruchem technologicznym. 1.2. Realizacja usług polegających na: 1) wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie i na krzewach (drzewa - 257 szt., krzewy - 149 szt., żywopłoty 155 m2); 2) usunięciu drzew (47 szt.) i krzewów (ok. 580 m2) zgodnie z decyzją Starosty Pabianickiego nr 229/2013 z dnia 22.07.2013 r.; 3) przesadzaniu roślin (drzewa - 23 szt., krzewy - 89 szt.) również poza obręb parku w miejsca wskazane przez Zamawiającego; 4) nasadzeniu roślin wieloletnich wraz z ich zakupem i przygotowaniem gruntu (drzewa - 28 szt. , krzewy - 24.264 szt., byliny - 46.810 szt.) i założeniu trawników dywanowych. 2. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia opisują: a) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w skład której wchodzą: - projekt budowlany fontanny, przebudowy schodów, układu ścieżek i oświetlenia zewnętrznego autorstwa Borysława Bużałka; - projekt budowlany zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do projektowanej fontanny autorstwa Krystyny Kamerdyniak; - projekt budowlany rozbiórki fundamentów po ciepłociągu i rozbiórki fontanny autorstwa Barbary Matyjak; - projekt rewaloryzacji Parku im. Juliusza Słowackiego w Pabianicach, autorzy: mgr inż. Łukasz Tarapacz i mgr inż. arch. Maja Łysiak oraz w specyfikacjach technicznych. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Kosztorys nakładczy (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Specyfikacja materiału roślinnego przeznaczonego do nasadzeń - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pabianice, Park im. Juliusza Słowackiego 4. Na wykonane roboty budowlano - instalacyjne Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Na wykonane nasadzenia, Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany przedmiot zamówienia - na zasadach określonych jak dla robót budowlano - instalacyjnych. 5. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy (około 20.12.2013 roku) do 30.11.2014 roku. 6. Uwagi realizacyjne: 1. Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. 2. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 3. Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. Wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. 7. Kody CPV: a) Główny kod - 45.00.00.00-0 - roboty budowlane, b) Dodatkowe kody CPV: - 45.11.00.00-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, - 45.23.31.61-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych, - 45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, - 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, - 71.32.00.00-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, - 77.21.15.00-7 - Usługi pielęgnacji drzew, - 77.21.16.00-8 - Sadzenie drzew, - 77.30.00.00-3 - Usługi ogrodnicze, - 77.31.00.00-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych, - 77.34.20.00-9 - Przycinanie żywopłotów. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), zgodnie z przyjętymi założeniami w harmonogramie rzeczowo finansowym przedłożonym na etapie składania oferty przez Wykonawcę (wzór w siwz), b) Podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) Podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.31.61-5, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9, 71.32.00.00-7, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aflofarm Farmacja Polska Spółka z o. o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3130244,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2862751,56

  • Oferta z najniższą ceną: 2757408,12 / Oferta z najwyższą ceną: 3900000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.