eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Modernizacja istniejących kanałów sanitarnych i pompowni ścieków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Brzesko: Modernizacja istniejących kanałów sanitarnych i pompowni ścieków
Numer ogłoszenia: 34786 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Solskiego 13, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6626510, faks 014 6626511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sektor wodny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejących kanałów sanitarnych i pompowni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią roboty budowlano-montażowe związane z Modernizacją istniejących kanałów sanitarnych i pompowni ścieków, obejmuje roboty budowlane w zakresie: a) część I - Przebudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Okulickiego, po istniejącej trasie, wykonanie technologią bezwykopową przy zastosowaniu metody krakingu statycznego o dł. 452 m z rur kamionkowych O 300 i wymianę 15 szt. studni betonowych O 1000. Przebudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Czarnowiejskiej, po istniejącej trasie, wykonanie technologią bezwykopową przy zastosowaniu metody krakingu statycznego o dł. 21,4 m z rur kamionkowych O 400 i wymianę 2 szt. studni betonowych O 1000. b) część II - Budowy pompowni ścieków Ps-1 przy ul. Browarnej o średnicy O 1200 mm, studzienek kanalizacyjnych z kręgów betonowych O 1000 - szt. 2, kanału grawitacyjnego O 200 mm z rur PVC L = 29 m, rurociągu tłocznego O 90 mm PE SDR17 L - 9 m, ogrodzenia pompowni, masztu antenowego, lampy oświetleniowej c) część - III - Przebudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Czarnowiejskiej, wykonanie technologią wykopów otwartych na odcinku 207 m z rur kamionkowych kielichowych O 400, oraz na odcinku 41,20 m z rur PE HD O 400 w tym na odcinku 22,85 m w rurach ochronnych PE HD O 560 w skrzyżowaniu gazociągów wysokiego ciśnienia. Powyższe należy wykonać wraz z robotami towarzyszącymi oraz zgodnie z dokumentacją techniczną (Projektami budowlanymi, Projektami przebudowy), Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. W przypadku części I i III roboty należy wykonać począwszy od miejsca odbioru ścieków.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.31.00.00-3, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium: część I - w wysokości 20 000 PLN, część II - w wysokości 4 000 PLN, część III - w wysokości 10 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych robót budowlanych warunkujących posiadanie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - cześć I - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał odpowiednio min. jedno zamówienie polegające na przebudowie kanalizacji sanitarnej wykonanej technologią bezwykopową przy zastosowaniu metody krakingu statycznego z rur kamionkowych min O 300 o wartości min. 1 mln PLN; cześć II - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej jedną przepompownię ścieków wraz z AKPiA, która została włączona w system monitoringu na kwotę min. 150 tysięcy PLN; cześć III - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał odpowiednio min. jedno zamówienie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej wykonanej technologią rozkopu otwartego z rur kamionkowych min. O 300 o wartości min. 500 tysięcy PLN. W celu określenia spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których robota zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz wskazującym , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych robót budowlanych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. - w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku, gdy wykaz lub roboty budowlane będą budziły wątpliwości lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonanie nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub miało być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku robót budowlanych opłaconych w walucie innej niż PLN należy podać wartość przeliczoną na złote wg średniego kursu NBP z dnia przekazania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu Urzędowi Zamówień Publicznych. Wykonawca obowiązany jest podać kurs przeliczeniowy w swojej ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami: część I - 1 koparkę podsiębierną o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3, 1 koparko - ładowarkę, 1 samochód samowyładowczy do transportu urobku o ładowności co najmniej 10 ton, 1 maszynę do krakingu; część II - 1 koparko-ładowarkę, 1 samochód samowyładowczy do transportu urobku o ładowności co najmniej 10 ton; część III- 1 koparkę podsiębierną o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3, 1 koparko-ładowarkę, 1 samochód samowyładowczy do transportu urobku o ładowności co najmniej 10 ton. Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla: - część I - co najmniej 8 pracowników w tym 1 na stanowisku kierowniczym; - cześć II- co najmniej 5 pracowników w tym 1 na stanowisku kierowniczym;- część III- co najmniej 8 pracowników w tym 1 na stanowisku kierowniczym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Osoby te powinny spełniać następujące wymagania: Dla części I i III Kierownik budowy- niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jednocześnie jednak, zgodnie z art. 12a w/w. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Dla części II Kierownik budowy- niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jednocześnie jednak, zgodnie z art. 12a w/w. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych; Kierownik Robót Elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2013r. poz. 1409z późn. zm.) do kierowania robotami w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Jednocześnie jednak, zgodnie z art. 12a w/w. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; część I - minimalne roczne przychody netto ze sprzedaży przynajmniej w jednym z ostatnich trzech lat w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN; część II - minimalne roczne przychody netto ze sprzedaży przynajmniej w jednym z ostatnich trzech lat w wysokości co najmniej 150 tysięcy PLN; część III - minimalne roczne przychody netto ze sprzedaży przynajmniej w jednym z ostatnich trzech lat w wysokości co najmniej 500 tysięcy PLN. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Środki finansowe w dyspozycji Wykonawcy: część I - w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN; część II - w wysokości co najmniej 150 tysięcy PLN; część III - w wysokości co najmniej 500 tysięcy PLN. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości: część I -min 1 milion PLN; część II - min 150 tysięcy PLN; część III - min 500 tysięcy PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- złożenie oferty; - złożenie wszelkich wymaganych załączników i oświadczeń; - spełnienie warunków wymaganych w art. 22, ust. 1 upzp,i brak przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 upzp; -złożenie wadium; - złożenie oświadczenia o akceptacji wzoru umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1.Wprowadzenie do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36 a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zmianami) Zmiana będzie możliwa w przypadku jej akceptacji przez projektanta i Zamawiającego i będzie wynikała ze zmian ustaw lub rozporządzeń regulujących realizację przedmiotu zamówienia lub będzie niezbędna ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania. Jeżeli w wyniku wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej wynikną roboty zamienne, zaniechane lub dodatkowe niezbędne do wykonania, możliwa będzie zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w trybie zgodnym z ustawą PZP (przy uwzględnieniu zapisu art. 67 ust. 1 pkt 5) w formie aneksu (w odniesieniu do robót zamiennych lub zaniechanych) lub dodatkowej umowy (w odniesieniu do robót dodatkowych). Ewentualna zmiana wynagrodzenia wynikająca z powyższych zmian w przedmiocie Umowy ustalona zostanie zgodnie z zasadami w pkt 3 i 4 poniżej. 2.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonania całości lub części robót, na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich jak: a)Niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu lub deszczu, temp. poniżej -5oC), b)Przyczyny techniczne tj. kolizje z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, c)Przyczyny losowe (np. huragany, powódź lub inne kataklizmy), d)Ujawnienie się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej, e)Konieczność wprowadzenia do przedmiotu zamówienia i do dokumentacji zmian zgodnie z pkt 1 powyżej, Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór autorski wystąpienia ww. okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót i sporządzenie protokołu konieczności - zatwierdzone przez Zamawiającego, oraz stosowne podpisane aneksy do umowy. 3.Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych/ dodatkowych - w przypadku, o którym mowa w pkt. 2 powyżej - ustalona zostanie wg następujących zasad: a)jeżeli roboty odpowiadać będą opisowi w pozycji w kosztorysie ofertowym to cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia za te roboty, b)jeżeli roboty nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien dla tych robót przedłożyć do akceptacji Zamawiającego i Inspektora nadzoru kalkulację ceny jednostkowej robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych w kosztorysie ofertowym oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych np. w SEKOCENBUD obowiązującym w woj. Małopolskim za kwartał, w którym sporządzona została oferta oraz nakładów rzeczowych określonych w KNR, a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4.Zmiana należnego Wynagrodzenia w odniesieniu do robót zaniechanych możliwa będzie w przypadku wskazania robót , które ze względów ekonomicznych lub technicznych lub prawnych nie mogą lub nie muszą być wykonane oraz zgody obu stron. Zmiana taka musi być korzystna dla Zamawiającego. 5.Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT: Warunkami takiej zmiany są: -zmiany w podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpwikbrzesko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Solskiego 13, 32-800 Brzesko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 10:00, miejsce: ul. Solskiego 13, 32-800 Brzesko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Okulickiego od ul. Spokojnej do ronda przy ul. Solskiego w Brzesku po istniejącej trasie kanału. Przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na działkach 1434 i 1146/7 przy ul. Czarnowiejskiej w Brzesku po istniejącej trasie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Okulickiego, po istniejącej trasie, wykonanie technologią bezwykopową przy zastosowaniu metody krakingu statycznego o dł. 452 m z rur kamionkowych O 300 i wymianę 15 szt. studni betonowych O 1000. Przebudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Czarnowiejskiej, po istniejącej trasie, wykonanie technologią bezwykopową przy zastosowaniu metody krakingu statycznego o dł. 21,4 m z rur kamionkowych O 400 i wymianę 2 szt. studni betonowych O 1000. Powyższe należy wykonać wraz z robotami towarzyszącymi oraz zgodnie z dokumentacją techniczną (Projektami budowlanymi, Projektami przebudowy), Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. W przypadku części I roboty należy wykonać począwszy od miejsca odbioru ścieków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji jakości - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa pompowni ścieków Ps-1 przy ul. Browarnej z kanałem grawitacyjnym i rurociągiem tłocznym ścieków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa pompowni ścieków Ps-1 przy ul. Browarnej o średnicy O 1200 mm, studzienek kanalizacyjnych z kręgów betonowych O 1000 - szt. 2, kanału grawitacyjnego O 200 mm z rur PVC L = 29 m, rurociągu tłocznego O 90 mm PE SDR17 L - 9 m, ogrodzenia pompowni, masztu antenowego, lampy oświetleniowej. Powyższe należy wykonać wraz z robotami towarzyszącymi oraz zgodnie z dokumentacją techniczną, Projektami budowlanymi, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.23-3, 45.23.24.00-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji jakości - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Czarnowiejskiej od ulicy Brzezowieckiej do ul. Ogrodowej na działkach nr 400/9, 1407 w Brzesku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Czarnowiejskiej, wykonanie technologią wykopów otwartych na odcinku 207 m, przebudowa z rur kamionkowych kielichowych O 400, oraz na odcinku 41,20 m z rur PE HD O 400 w tym na odcinku 22,85 m w rurach ochronnych PE HD O 560 w skrzyżowaniu gazociągów wysokiego ciśnienia. Powyższe należy wykonać wraz z robotami towarzyszącymi oraz zgodnie z dokumentacją techniczną, Projektami budowlanymi, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. W przypadku części III roboty należy wykonać począwszy od miejsca odbioru ścieków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji jakości - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.