eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla Zespołu Szkół w Kamienicy Królewskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Sierakowice: Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla Zespołu Szkół w Kamienicy Królewskiej
Numer ogłoszenia: 347864 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice , ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 058 6816120, faks 058 6816601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla Zespołu Szkół w Kamienicy Królewskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje kompleksowe wyposażenie szkolnych pracowni dydaktycznych w wymieniony poniżej asortyment dydaktyczny. A) Pracownia artystyczna: 1. PIANINO. 2. GITARA ELEKTRO-AKUSTYCZNA. 3. STOJAK DO GITARY. 4. BĘBEN. 5. BONGOSY 6. TAMBURYNY. 7. KASTANIETY. 8. GRZECHOTKI . 9. DZWONKI CHROMATYCZNE. 10. KSYLOFON. 11. PULPIT. 12. FLETY. 13. MAGNETOFON typu micro wieża . 14. SZTALUGI. B) Pracownia matematyczna: 1. ZESTAW 10 WIELKICH BRYŁ TARNSPARENTNYCH. 2. ZESTAW 10 KOLOROWYCH BRYŁ. 3. KOMPLET 8 RZUTÓW I SIATEK BRYŁ NA RZUTNIK. 4. ZESTAW 8 BRYŁ 2W1 ROZKŁADANY 5. MAGNETYCZNE BRYŁY UŁAMKI ZESTAW 20-ELEMENTOWY 6. ZESTAW 18 DREWNIANYCH BRYŁ. 7. ZESTAW GRUPOWY 14 TRANSPARENTNYCH BRYŁ. 8. ZESTAW 6 BRYŁ DO PORÓWNANIA OBJĘTOŚCI. 9. ZESTAW LITR DO PORÓWNYWANIA OBJĘTOŚCI. 10. OSTROSŁUPY Z PRZEKROJAMI NITKOWYMI (ZESTAW KONSTRUKCYJNY). 11. GRANIASTOSŁUP Z PRZEKROJAMI NITKOWYMI - ZESTAW KONSTRUKCYJNY - 12. ZLEWKI MIAROWE. 13. CYLINDRY MIAROWE. 14. KOMPLET ELEMENTÓW DO BUDOWY SZKIELETÓW BRYŁ - PODSTAWOWY. 15. ZESTAW 450 FIGUR NA RZUTNIK. 16. ZESTAW 250 KLOCKÓW - FIGUR. 17. GEOPLAN TRANSPARENTNY 11X11. 18. KOSTKI DO GRY (10 SZTUK) 19. ZESTAW PRZYRZĄDÓW DO MIERZENIA. 20. TWIERDZENIE PITAGORASA. 21. PRZYRZĄD DO RYSOWANIA ODWZOROWAŃ SYMETRYCZNYCH. 22. LUSTRO PŁASKIE (10 SZTUK). 23. KALKULATORY (30 SZTUK). 24. ZESTAW ODCINKÓW DO BUDOWY FIGUR GEOMETRYCZNYCH NA RZUTNIK. 25. KOMPLET PRZYRZĄDÓW TABLICOWYCH Z TABLICA DO ZAWIESZANIA. 26. CYRKIEL TABLICOWY Z PRZYSSAWKAMI. 27. KĄTOMIERZ TABLICOWY. 28. EKIERKA TABLICOWA (60-30-90). 29. EKIERKA TABLICOWA (45-45-90). 30. LINIJKA TABLICOWA (1 m). 31. STOJAK NA KÓŁKACH DO ZAWIESZENIA PLANSZ I MAP. 32. MAGNESY TABLICOWE 33. SZEŚCIAN - 1000 JEDNOSTEK, ROZKŁADANY. 34. RZUTNIK SLAJDÓW. 35. PAKIET DO RACHUNKU PRAWDOPODOBIEŃSTWA. 36. ZESTAW 49 FIGUR NA RZUTNIK. 37. WSKAŹNIK TABLICOWY. C) Pracownia geograficzna: 1. DESZCZOMIERZ 2. WIATROMIERZ Z WBUDOWANYM KOMPASEM 3. PAKIET WSKAŹNIKOWY PH GLEBY 4. KOMPAS ZAMYKANY 5. TERMOMETR Z HIGROMETREM 6. MIKROSKOP STEREOSKOPOWY 7. GLOBUS FIZYCZNY 8. DUŻY GLOBUS FIZYCZNY 9. GLOBUS POLITYCZNY 10. KOLEKCJA SKAŁ 11. SKAMIENIAŁOŚCI 12. LUPA 13. GLOBUS NIEBA 14. RODZAJE UKSZTAŁTOWANIA POWIERZCHNI ZIEMI. 15. ZESTAW DEMONSTRACYJNO - DOŚWIADCZALNY Z ZAKRESU ENERGII SŁONECZNEJ. 16. SKALA TWARDOŚCI MOHSA. 17. PAKIET FOLIOGRAMÓW 18. PAKIET FOLIOGRAMÓW 19. ATLAS FOLIOGRAMÓW D) Pracownia techniczna: 1. TELEWIZOR LED 2. ODTWARZACZ BLU-RAY. 3. SUWMIARKA ELEKTRONICZNA 4. WIERTARKO - WKRĘTARKA. 5. TOKARKA. 6. MŁOTKI (10 sztuk). 7. LUTOWNICA (5 sztuk). 8. MASZYNA DO SZYCIA (3 sztuki). 9. STÓŁ WARSZTATOWY 10. MIKSER (3 sztuki). 11. ROBOTY KUCHENNE (3 sztuki). 12. KRAJALNICA 13. KUCHENKA MIKROFALOWA. 14. USTNIKI (10 sztuk). 15. URZĄDZENIE OD PŁUKANIA OKA. 16. CHUSTY (5 sztuk). 17. BANDAŻE (10 sztuk). 18. MANEKIN DO SZTUCZNEGO ODDYCHANIA. 19. REGAŁ POTRÓJNY NA KÓŁKACH 20. WISZĄCA SZAFKA NA NARZĘDZIA. 21. POJEMNIK NA PRZYBORY (5 sztuk). 22. STOJAKI WARSZTATOWE (5 sztuk). 23. PLANSZE - pierwsza pomoc, znaki drogowe, krzyżówki na kartę rowerową. 24. ZESTAWY FILMÓW - dotyczące pierwszej pomocy oraz karty rowerowej. E) Pracownia fizyczna : 1. FOLIOGRAM UKŁAD SŁONECZNY/ZIEMIA W LICZBACH 2. FOLIOGRAM PRĄD ELEKTRYCZNY 3. FOLIOGRAM OPTYKA 4. FILMY EDUKACYJNE Z FIZYKI 5. PROGRAMY KOMUTEROWE. 6. DYNANOMETR 7. WOLTOMIERZ SZKOLNY 8. ZASILACZ REGULOWANY 9. NACZYNIA POŁĄCZONE 10. MASZYNA ELEKTROSTATYCZNA. 11. ZESTAW DO DOŚWIADCZEŃ Z ELEKTROSTATYKI Z DWOMA ELEKTROSKOPAMI - 2 sztuki elektroskopu. 12. ZESTAW DO DOŚWIADCZEŃ Z ELEKTROSTATYKI Z ELEKTROSKOPEM. 13. ZESTAW DO NAUKI O ELEKTRYCZNOŚCI. 14. ZESTAW PODSTAWOWE OBWODY ELEKTRYCZNE 15. IGŁA ELEKTROMAGNETYCZNA. 16. ELEKTROMAGNES. 17. ZESTAW DO WYTWARZANIA PROMIENI Z WYPOSAŻENIEM OPTYCZNYM 18. ZESTAW MAGNESÓW 19. KRĄŻEK BARW NEWTONA F) Pracownia biologiczna: 1. Mikroskop szkolno - badawczy 8 sztuk. 2. Szkiełka podstawowe - (100 sztuk). 3. Szkiełka nakrywkowe - (100 sztuk). 4. Kamera mikroskopowa 5. Preparaty mikroskopowe - min. 10 preparatów 6. Preparaty mikroskopowe, kropla wody pełna życia. 7. Preparaty mikroskopowe, mieszkańcy zanieczyszczonej wody 8. Preparaty mikroskopowe, pasożyty zwierzęce. 9. Preparaty mikroskopowe, Gady i ptaki 10. Preparaty mikroskopowe, Ryby i płazy 11. Preparaty mikroskopowe, Bakterie 12. Preparaty mikroskopowe, komórki roślinne 13. Preparaty mikroskopowe, tkanki człowieka 14. Preparaty mikroskopowe, tkanki człowieka - zmienione chorobotwórczo 15. Taca do preparowania okazów 16. Zestaw preparacyjny. 17. Lupa szklana z rączką. 10 sztuk. 18. Lornetka podstawowa 19. Książka - Zbieranie roślin i urządzanie zielnika. 20. Foliogramy o tematyce Ekologia. 21. Foliogramy o tematyce Ekosystem morza 22. Foliogramy o tematyce Ekosystem lasu 23. Foliogramy o tematyce Ekosystem pól i łąk 24. Foliogramy o tematyce Woda, ścieki, odpady 25. Foliogramy o tematyce Powietrze i jego zanieczyszczenie 26. Foliogramy o tematyce Powierzchnia ziemi/recykling 27. Model reliefowy liścia rośliny jednoliściennej 28. Model reliefowy liścia rośliny dwuliściennej 29. Model kwiatu z zalążnią i zalążkiem 30. Okazy zatopione w tworzywie - naturalne okazy -(4 sztuki). 31. Model komórki zwierzęcej -32. Foliogramy o tematyce Genetyka 32. Foliogramy o tematyce Genetyka 33. Model DNA 34. Plansza naturalnej wielkości człowieka G) Pomoce dydaktyczne dla dzieci niepełnosprawnych 1. Trampolina z matą na wysokości ok. 30 cm, 2. Piłki sensoryczne z wypustkami o średnicy: 8 cm, 10cm,12cm,20cm, 28 cm 3. Piłka sensoryczna z wypustkami owalna o średnicy 50 cm i długości 80 cm 4. Piłka z uchwytami do aktywnej zabawy i skakania o średnicy 50 cm. Wykonana z trwałej gumy. 5. Piłka z uchwytami do aktywnej zabawy i skakania o średnicy 60 cm. Wykonana z trwałej gumy. 6. Piłka rehabilitacyjna z systemem ABS o wytrzymałości na obciążenia dynamiczne powyżej 300 kg o średnicy 45 cm 7. Piłka rehabilitacyjna z systemem ABS o wytrzymałości na obciążenia dynamiczne powyżej 300 kg o średnicy 55 cm 8. Piłka rehabilitacyjna z systemem ABS o wytrzymałości na obciążenia dynamiczne powyżej 300 kg o średnicy 65 cm 9. Piłka rehabilitacyjna o wytrzymałości ok. 300 kg o średnicy 120 cm 10. Piłeczka żelowa do rehabilitacji dłoni o średnicy 6 cm 11. Piłeczka żelowa do rehabilitacji dłoni owalna 12. Piłka do siedzenia z wypustkami zapewniającymi podparcie na podłożu o średnicy 45 cm 13. Piłka do siedzenia z wypustkami zapewniającymi podparcie na podłożu o średnicy 55 cm 14. Piłki wyrażające emocje - zdziwienie, radość, smutek, złość, gniew, zachwyt- zestaw 6 sztuk 15. Manipulacyjne puzzle świat roślin - drzewo w 4 porach roku. Puzzle czterowarstwowe pokazują drzewo podczas każdej z czterech pór roku. 4 odrębne układanki, po 9 elementów każda. Drewniana podstawa ułatwiająca układanie o wymiarach 28 x 28 x 1,8 cm 16.Manipulacyjne puzzle z uchwytem - kontynenty 17. Manipulacyjne puzzle z uchwytem - mapa Europy 18. Program komputerowy do nauki matematyki dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (6 - 12 lat), 19. Program komputerowy do nauki i utrwalania ortografii dla uczniów szkoły podstawowej. Program jest zbiorem zasad pisowni oraz ciekawych, dynamicznych zabaw sprawdzających znajomość ortografii, w których można wybrać poziom trudności i zagadnienie. 20. PROGRAMY DO TERAPII LOGOPEDYCZNEJ - np. Logo gry - zestaw 10 programów - gier wspomagających i uatrakcyjniających terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami mowy. Logo-Malarz - gra, która ma zachęcać dziecko do wydawania dźwięków i pobudzać je do mówienia. LOGO-Poziom - gra bezpośrednio realizująca tzw. lusterko mowy. W trakcie mówienia do mikrofonu możliwe jest kontrolowanie na ekranie monitora kształtu fali dźwiękowej. LOGO-Papuga - gra ta, to komputerowy magnetofon. Polega ona na tym, że papuga powtarza z pewnym opóźnieniem słowa i zwroty wypowiadane przez dziecko do mikrofonu. Logo-Locik - gra ćwicząca głośność mowy. Logo-Cel - gra, która ma służyć ćwiczeniom rytmiki mowy. Logo-Szum - gra szczególnie przydatna w terapii sygmatyzmów, służy bowiem ćwiczeniom utrwalającym różnicowanie artykulacji głosek sz i s. Logo-Łapka - gra wspomagająca trening modulacji wysokości głosu i intonacji mowy. Logo-Tenis - gra służy ćwiczeniom modulacji wysokości głosu oraz intonacji wypowiedzi. Logo-Muzyk - gra pomaga w treningu modulacji wysokości głosu i intonacji mowy. 21. Kolorowe przewlekanki. Podkłady do wyszywania - 10 drewnianych białych kwadratowych płytek z dziurkami ułatwiającymi przewlekanie. W zestawie także 10 wzorów do wyszywania i 40 sznureczków. 22. Kolorowe przewlekanki. Owady do przewlekania (biedronki, konik polny, motyle, pszczoły o wym. 20 cm oraz zestaw kolorowych paseczków do przewlekania) 23. Kolorowe przewlekanki. Tarcze do wyszywania. 24 tekturowe koła z otworkami o średnicy 15 cm. 24. Aktywna tablica. Tablica z tworzywa, służąca do umieszczania różnych plansz aktywności: do układania mozaik, do uzupełniania elementami magnetycznymi oraz rysowania. Zaopatrzona w pojemnik do przechowywania elementów. 25. Panel do wpinania nap. Transparentny panel z tworzywa. Po umieszczeniu w aktywnej tablicy pozwala tworzyć mozaiki z kolorowych nap według wzorów. Wymiary: 60,5 x 43 cm 26. Plansze do mozaiki. 12 plansz (61 x 41 cm) dostosowanych do Aktywnej tablicy i 225 kolorowych nap służących do tworzenia mozaik o dużej powierzchni. 27. Metalowa, biała tablica umożliwiająca umieszczanie elementów magnetycznych. Wym.: 61 x 43 cm 28. Panele ( podstawy)do nap- 10 sześciokątnych i 10 kwadratowych wraz z 1560 napami 29. Cylindry. Menzurki. 7 cylindrów o pojemności 10, 25, 50, 100, 250, 500 i 1000 ml z widocznie zaznaczoną skalą objętości. Każda menzurka posiada dzióbek ułatwiający wylewanie z niej odmierzonej cieczy. 30. Cylindry. Cylindry w 4 kolorach i 5 wysokościach do sortowania według 2 cech: koloru i wielkości. Całość w drewnianej lakierowanej podstawie (bloku). - 20 cylindrów - wym. podstawy: 23x18cm 31. Cylindry. 10 kolorowych cylindrów o różnych wysokościach (od 3 do 7,5 cm) do sortowania według dwóch cech: koloru i wysokości. Odpowiednia budowa klina pozwala na dwie możliwości umieszczania w nim klocków: o stopniowym wzroście lub na tym samym poziomie. - wym. podstawy: 47x5cm 32. Cylindry. Blok z cylindrami. Pojęcia: gruby - cienki. 33. Cylindry. Blok z cylindrami. Pojęcia: wysoki - wąski, niski - szeroki. 34. Cylindry. Blok z cylindrami. Pojęcia: duży - mały. 35. Zestawy komputerowe - 2 laptopy. H) Pracownia chemiczna: 1. Duży zestaw do chemii organicznej i nieorganicznej 2. Zestaw podstawowy do biochemii - 4 sztuki. 3. Orbitale atomowe 4. Zestaw do badania gleby 5. Pakiet do badania zawartości fosforanów w wodzie - 2 sztuki. 6. Pakiet do badania zawartości azotanów w wodzie - 2 sztuki. 7. Zestaw podstawowy do budowy struktur chemicznych 8. Model polichlorku winylu 9. Zestaw grupowy struktury kryształów (4 sztuki). 10. Przyrząd do pobierania prób glebowych 11. Kolekcja skał 12. Kolekcja naturalnych kryształów. 13. Sprzęt laboratoryjny. 14. Walizka ekobadacza (2 sztuki). 15. Paski wskaźnikowe 16. Waga elektroniczna. 17. Stojaki do próbówek. 18. Odczynniki chemiczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu wyposażenia o charakterze dydaktycznym o wartości minimum 40 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - formularz asortymentowy, w którym Zamawiajacy wyszczególni i pada ceny jednostkowe poszczególnych elementów oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy. 2) Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotycząca przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, 3) Warunki dokonywania zmian: a) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, b) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 4) Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: a) zmianę rachunku bankowego, b) zmiany adresowe. 5) Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach, o których mowa w punkcie 4).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sierakowice ul. Lęborska 30 83-340 pok.201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sierakowice ul. Lęborska 30 83-340 Biuro podawcze pok.102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013. Działanie 9.1.1. Lokalna infrastruktura edukacyjna, sportowa i kultury Wniosek nr WND-RPPM.09.01.00-00-075/09.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.