eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Internet i szkolenia dla osób wykluczonych informatycznie w powiecie bartoszyckim.



Ogłoszenie z dnia 2011-01-31

Bartoszyce: pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Internet i szkolenia dla osób wykluczonych informatycznie w powiecie bartoszyckim.
Numer ogłoszenia: 34783 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach , ul. Grota-Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629742, faks 089 7625310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbartoszyce.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Internet i szkolenia dla osób wykluczonych informatycznie w powiecie bartoszyckim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji kierownika projektu pt. Internet i szkolenia dla osób wykluczonych informatycznie w powiecie bartoszyckim, stanowiącego jednocześnie projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion obejmującego swoim zakresem: Nadzorowanie prawidłowości realizowanego projektu w tym w szczególności: - Nadzorowanie prac asystentów kierownika i innych osób zatrudnionych w projekcie, - Przygotowywanie dokumentacji rzeczowo- finansowej m.in.: wniosków o płatność, harmonogramów oraz nadzór nad prawidłowością innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, - Przygotowywanie i nadzór działań związanych z promocją projektu, - Monitoring projektu i pomiar wskaźników (m.in. wizyty w gospodarstwach domowych), - Sprawdzanie stanu rzeczywistego z dokumentacją projektu, sprawdzanie i zatwierdzanie realizacji zadań określonych w projekcie lub ich części nie stanowiących odrębnych przedmiotów odbioru, - kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu, - zarządzanie czasem realizacji projektu, - nadzór nad wydatkami, - współpraca z firmami i instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz projektami informatycznymi i szkoleniowymi, tzn. zrealizowali lub realizują w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert co najmniej 1 usługę w zakresie zarządzania projektem współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub brał/bierze udział w obsłudze zarządzania projektem współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zrealizowali lub realizują w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert co najmniej 1 usługę w zakresie zarządzania projektem informatycznym i szkoleniowym lub brał/bierze udział w obsłudze zarządzania projektem informatycznym i szkoleniowym. W celu potwierdzenia posiadania wiedzy oraz doświadczenia w zarządzaniu projektami finansowanymi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz projektami informatycznymi i szkoleniowymi: Wykaz zrealizowanej lub realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert co najmniej 1 usługi w zakresie zarządzania projektem współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub udziału w obsłudze zarządzania projektem współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz wykaz zrealizowanej lub realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert co najmniej 1 usługi w zakresie zarządzania projektem informatycznym i szkoleniowym lub udziału w obsłudze zarządzania projektem informatycznym i szkoleniowym, stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zaakceptowany wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, Sekretariat pok. nr 219.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.