eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Ocena stanu technicznego urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy w zakresie ich bezpiecznego użytkowaniawał przeciwpowodziowy rz. Szprotawy, Kłębanówki i Skłoby

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Legnica: Ocena stanu technicznego urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy w zakresie ich bezpiecznego użytkowania: wał przeciwpowodziowy rz. Szprotawy, Kłębanówki i Skłoby
Numer ogłoszenia: 347828 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy , ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 86 270 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocena stanu technicznego urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy w zakresie ich bezpiecznego użytkowania: wał przeciwpowodziowy rz. Szprotawy, Kłębanówki i Skłoby.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Program pracy badawczej, jego zakres oraz metody działania powinien odpowiadać wymogom zawartym odpowiednio w obowiązujących ustawach, instrukcjach i normach z tej branży a w szczególności: 1) wytyczne wykonania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciw-powodziowych - Wydawnictwo IMUZ Falenty 2003 - M. Borys, K. Mosiej. - UWAGA: pozycja dostępna także do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. 3; 2) art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006, nr 156 - poz. 1118 ze zm.); 3) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 3.10.2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (Dz. U. nr 201, poz. 1613); 4) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. nr 126, poz. 839); 5) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 86, poz. 579 z dnia 16 maja 2007 r.). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaniem Wytyczne wykonania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych (w tym działu 2.) - w/w Wydawnictwo IMUZ Falenty 2003 - M. Borys, K. Mosiej. Opracowanie powinno składać się z następujących elementów: 1.Rozpoznanie terenowe, analiza istniejących dokumentacji. 2. Roboty pomiarowe i kameralne: 1) plan orientacyjny ocenianego odcinka obwałowań w skali 1:25 000, 2) mapy topograficzne w skali 1:10 000 i zasadnicze (sytuacyjno - wysokościowa) w skali 1:2000) z zaznaczeniem lokalizacji wykonanych i archiwalnych punktów badawczych oraz innych istotnych danych, np.: miejsc obserwowanych zjawisk filtracyjnych; miejsc penetracji zwierząt (nory lisie / borsucze, buchtowiska, zapadliska, itp.,...) z naniesionym kilometrażem cieku i wałów p.powodziowych wraz z ich numeracją i długością; 3) mapy topograficzne z zasięgiem zalewu przy przepływie miarodajnym; 4) mapy ewidencyjne gruntów z naniesionym kilometrażem cieku i wałów p.powodziowych wraz z ich numeracją i długością oraz wykazy właścicieli/użytkowników działek w pasie robót pomiarowych w poszczególnych obrębach, ich numery i klasoużytki, sporządzone na podstawie wypisów z EGiB; 5) profil podłużny obwałowań w skali 1 : 100/2 000, z zaznaczonymi wynikami rozpoznania geotechnicznego, z naniesionymi miejscami (odcinkami) zagrożeń. W/w informacje zestawić syntetycznie w części tabelaryczno-opisowej jak również przedstawić graficznie a w zależności od potrzeb opisowo (ponad linią poziomu porównawczego - P.p.) i liczbowo [pod linią P.p.) w odpowiednio dostosowanej liczbie wierszy, np.: a) odległości w terenie; b) rzędne wody miarodajnej; c) rzędne wody kontrolnej; d) rzędne stopy wału od strony odpowietrznej; e) rzędne stopy wału od strony odwodnej; f) rzędne korony wału / półki wału; g) rzędne budowli wałowych i in. wymiary je charakteryzujące (np. długość, średnica); h) lokalizacja i rodzaj zagrożeń; i) kilometraż wału; j) kilometraż rzeki zaktualizowany i wg inwentaryzacji z 1990 r. (wg materiałów k) LZMiUW granicą pomiędzy LZMiUW a DZMiUW jest linia przecinająca oś rzeki Szprotawy w km 18+555; początek wału lewego odpowiada km 18+438 Szprotawy (w/w kilometraże do weryfikacji jednostki geodezyjnej Oferenta); l) na profilu zaznaczyć zasięg (lokalizację) i nazwy stawów. Prace terenowe obejmują stabilizację i pomiar słupków kilometrowych wałów rzek objętych oceną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 74.31.31.46 - 74.31.31.46 74.27.50.00 - 74.27.50.00 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 71.63.14.60 - Usługi kontroli tam 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie - wg, zał. nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę potwierdzającą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę. Za główne usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą usługi związane z wykonaniem dokumentacji dotyczącej budowy oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych na odcinkach minimum:- 15 km (usługi mogą się sumować) W wykazie należy wyszczególnić usługi spełniające powyższe wymagania oraz należy przedłożyć dokumenty określone w rozdz. VII pkt 1 ppkt 2) niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie - wg, zał. nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca dysponuje 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która jako projektant wykonała co najmniej jedną dokumentację projektową branży hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej, przewidzianą przy realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.), posiadającą podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą projektowanie i sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z w/cyt. ustawą w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalizacja budowle hydro-techniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca dysponuje 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia z uprawnieniami geologiczno-inżynierskimi dla części geotechnicznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie - wg, zał. nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową oferty). 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3) W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentacji ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w każdym przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Za przyczyny uzasadniające dokonanie zmiany postanowień umowy Strony uznają w szczególności opóźnienia spowodowane bezczynnością organów administracji publicznej, a także powstałe w związku z działaniami uczestników postępowań administracyjnych, sądowoadministracyjnych, sądowych lub egzekucyjnych. 3. Wystąpienie okoliczności o których mowa w ust. 1 lub 2 stanowi podstawę dla dokonania w tym zakresie przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy w tym przedłużenia terminu do wykonania przedmiotu umowy. 4. Podjęcie uzgodnień w przedmiocie zmiany postanowień umowy wymaga pisemnego wniosku jednej ze Stron zwierającego wskazanie przyczyny uzasadniającej zmianę, jej uzasadnienie i ewentualny opis wpływu zmiany na warunki wykonania przedmiotu umowy. Zmiana postanowień umowy wymaga pisemnej zgody Stron (aneks).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy; ul. M. Rataja 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy; ul. M. Rataja 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.