eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Warszawa: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 347826 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302724 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3124400, faks 022 3124490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot Zamówienia obejmuje: 1) Sprzątanie powierzchni wewnętrznej o łącznej wielkości ok. 2.760 m2 zgodnie z Załącznikiem Nr 13 do SIWZ przez minimum 6 osób. 2) Sprzątanie powierzchni zewnętrznej (w tym pielęgnacja zieleni i odśnieżanie w okresie zimowym) o łącznej wielkości ok. 1.134 m2 zgodnie z Załącznikiem Nr 14 i Nr 15 do SIWZ przez minimum 2 osoby. 2. Zakres Przedmiotu Zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Prace wykonywane codziennie: a) Zamiatanie/odkurzanie i mycie podłóg oraz schodów; b) Odkurzanie wykładzin i dywanów; c) Wycieranie kurzu z mebli i parapetów; monitorów i obudów komputerowych, klawiatur, myszek, aparatów telefonicznych, krzeseł, urządzeń biurowych, lamp biurowych, wieszaków na ubrania, przeszkleń, ram i ościeżnic, gniazd elektrycznych, telefonicznych i komputerowych, wyłączników światła, wentylatorów (wiatraków) stojących przenośnych, kaloryferów; d) W łazienkach: mycie glazury na ścianach, mycie podłóg, sanitariatów wraz ze wszystkimi urządzeniami i wyposażeniem, dezynfekcja, czyszczenie szczotek do WC wraz z pojemnikami; drzwi z futrynami i klamkami; e) Usuwanie rdzy i kamienia oraz innych nieczystości z urządzeń sanitarnych; f) W kuchenkach: mycie szafek, blatów, glazury, podłóg wraz ze wszystkimi urządzeniami i wyposażeniem; g) Mycie podłóg z marmuru, kamienia naturalnego, terakoty i lastryka specjalnymi preparatami przystosowanymi do określonego podłoża wraz z polerowaniem (przy zastosowaniu środków antypoślizgowych do kamienia); h) Mycie poręczy i balustrad przy schodach wewnętrznych i zewnętrznych, drzwi, framug, listew osłaniających instalacje; i) Opróżnianie pojemników na śmieci w tym pojemników w urządzeniach do niszczenia dokumentów oraz wynoszenie ich zawartości do pojemników na odpady, wymianę worków na śmieci we wszystkich pomieszczeniach, w których są kosze na śmiecie oraz na korytarzach; j) Likwidowanie pajęczyn, utrzymywanie w stanie czystości gablot, obrazów i antyram; k) Odkurzanie mebli tapicerskich, skórzanych oraz utrzymywanie ich w należytej czystości; l) Mycie luster w łazienkach oraz pozostałych pomieszczeniach biurowych przeznaczonymi do tego środkami; m) Uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników, worków na śmieci; n) Sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku (zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń, opróżnianie popielnic), w tym parkingu wraz z przynależnymi chodnikami oraz czterech miejsc parkingowych wyznaczonych kopertami przy ul. Canaletta oraz opaski wokół budynku, a także wewnętrznego patio; grabienie i usuwanie liści i innych zanieczyszczeń, koszenie i grabienie trawy oraz podlewanie w razie potrzeby, usuwanie przekwitłych kwiatostanów; o) Utrzymywanie w stałej czystości zjazdu do garażu, zamiatanie i usuwanie zanieczyszczeń. 2) Prace wykonywane raz w tygodniu: a) Pokrywanie mebli emulsją zabezpieczającą; b) Mycie i dezynfekcja koszy na śmiecie; c) Mycie kratek wentylacyjnych; d) Mycie żyrandoli, ściennych punktów świetlnych, halogenów w suficie, lampek na biurkach, tablic informacyjnych, skrzynek hydrantowych i grzejników, parapetów, wyłączników światła; e) Mycie i doczyszczanie przeszkleń, ram, ościeżnic i ścianek przeszklonych; f) Mycie szafek i szaf serwerowych; g) Wycieranie kurzu z drzwiczek skrzynek elektrycznych. 3) Prace wykonywane raz w miesiącu: a) Mycie gniazd elektrycznych, komputerowych, telefonicznych; b) Mycie znaków ewakuacyjnych, drzwiczek skrzynek elektrycznych; c) Przecieranie na wilgotno wentylatorów wyciągowych i wywietrzników w suficie; d) Mycie plexi nad świetlikiem w pomieszczeniu nr 16; e) Konserwacja posadzek środkami dostosowanymi do rodzaju powierzchni; f) Konserwacja schodów do budynku. 4) Prace doraźne wykonywane według potrzeb: a) Punktowe usuwanie plam i czyszczenie posadzek, ścian w glazurze, powierzchni tapicerowanych, meblowych i szklanych, wykładzin i dywanów, drzwi, schodów; b) Uzupełnianie odświeżaczy powietrza i kostek zapachowych do muszli sedesowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych w razie potrzeby; c) Czyszczenie wnętrz szaf na dokumenty; d) Gruntowne czyszczenie mebli i krzeseł; e) Zalewanie wodą kratek odpływowych; f) Sporadyczne sprzątanie po drobnych pracach remontowych (wraz z doczyszczaniem); g) Czyszczenie kratki odpływowej na zjeździe do garażu. 5) Prace wykonywane sezonowo: a) W okresie wiosennym, letnim i jesiennym - należy dbać o czystość całej posesji i pielęgnować zieleń na jej terenie, w tym: regularnie kosić, grabić, nawozić trawę oraz w miarę potrzeby przycinać krzewy i drzewa, a także odtwarzać zniszczone części trawnika; na bieżąco usuwać chwasty wyrastające pomiędzy kostką brukową na parkingu oraz na opasce wokół budynku, nie dopuszczać do przylegania do elewacji budynku roślin pnących; podlewać trawniki i kwiaty, drzewa i rośliny zarówno w patio, jak i na terenie zewnętrznym; usuwać samosiejki i przekwitłe kwiatostany, osadzać donice kwiatowe i na bieżąco pielić oraz wymieniać przekwitłe sadzonki na nowe; b) W okresie zimowym - odśnieżać, oczyszczać i posypywać piaskiem z solą lub innymi, odpowiednimi środkami chemicznymi wszystkie zewnętrzne powierzchnie utwardzone, tj. wejścia do budynków, schody wejściowe (bez soli), zjazd do garażu, miejsca parkingowe oraz ciągi komunikacyjne - niezależnie od dnia tygodnia, przy czym wyżej wymienione miejsca muszą być oczyszczone do godz. 7:00 rano, łącznie z usunięciem śniegu, lodu i błota; odśnieżanie musi być wykonywane przy udziale optymalnej ilości osób, która umożliwi sprawne i terminowe wykonanie usługi, ponadto Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego wywożenia śniegu we własnym zakresie i na własny koszt, w ramach wynagrodzenia określonego w umowie; c) minimum dwukrotne* w ciągu roku mycie wszystkich okien w terminach uzgodnionych z Zamawiającym; *ostateczna częstotliwość mycia okien w ciągu roku zostanie ustalona na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w najkorzystniejszej ofercie. 3. Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia określają Załączniki od Nr 12 do Nr 15 do SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2018 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Usługowo-Handlowa INTERSERVICE s.c. Bogusław Kultys, Joanna Wieteska, ul. Przybyszewskiego 36 lok. 2, 01-824 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224583,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 486429,84

  • Oferta z najniższą ceną: 486429,84 / Oferta z najwyższą ceną: 486429,84

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.