eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Pełnienie funkcji Operatora Wykonawczego w okresie trwałości projektów- Projekt nr 1"Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - zapewnienie dostępu do Internetu w gospodarstwach domowych i jednostkach gminnych" - Projekt nr 2"Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka" - Projekt nr 3"Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka II"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-21

Ogłoszenie nr 347708 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.

Wieliczka: Pełnienie funkcji Operatora Wykonawczego w okresie trwałości projektów: - Projekt nr 1: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - zapewnienie dostępu do Internetu w gospodarstwach domowych i jednostkach gminnych" - Projekt nr 2: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka" - Projekt nr 3: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka II"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, krajowy numer identyfikacyjny 35155536400000, ul. ul. Powstania Warszawskiego  1, 32020   Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 263 41 00, e-mail , faks 12 278 68 60.
Adres strony internetowej (URL): www.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: http://bip.malopolska.pl/umigwieliczka/Article/id,40922.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.malopolska.pl/umigwieliczka/Article/id,40922.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.malopolska.pl/umigwieliczka/Article/id,40922.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, I piętro, pok. nr 8 - sekretariat Burmistrza,


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Operatora Wykonawczego w okresie trwałości projektów: - Projekt nr 1: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - zapewnienie dostępu do Internetu w gospodarstwach domowych i jednostkach gminnych" - Projekt nr 2: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka" - Projekt nr 3: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka II"
Numer referencyjny: WZP.271.17.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu przez wykonawcę obowiązków Operatora Wykonawczego w okresie trwałości projektów: - Projekt nr 1: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - zapewnienie dostępu do Internetu w gospodarstwach domowych i jednostkach gminnych" - Projekt nr 2: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka" - Projekt nr 3: "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka II" 1.1) Zakres obowiązków Operatora Wykonawczego obejmuje w szczególności: 1.1.1) administrowanie, zarządzanie oraz serwisowanie infrastruktury sieci szerokopasmowej, 1.1.2) obsługa projektów w zakresie formalno-prawnym, 1.1.3) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obecnie użytkowanych urządzeń, usługi utrzymania dla infrastruktury i oprogramowania, 1.1.4) obsługa beneficjentów projektu, w tym zapewnienie centrum serwisowego i pełnego wsparcia technicznego beneficjentów w okresie realizacji zamówienia, 1.1.5) zestawienie łączy internetowych zapewniających minimalne parametry przepływności danych wymagane przez Zamawiającego. 2. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Formularzu cenowym (załącznik nr 1a do SIWZ), Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości minimum podpisanej umowy w całym okresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu taką umowę przed podpisaniem umowy na wykonanie usługi oraz na każde jego żądanie. Jeżeli Wykonawca posiada ważną umowę OC na czas krótszy, niż okres wykonania zamówienia, przedkłada Zamawiającemu oświadczenie, że zawrze umowę OC na brakujący okres oraz przedłoży nową umowę w dniu ostatnim obowiązywania dotychczasowej umowy ubezpieczenia. 4. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego (usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego) 72400000-4 (usługi internetowe) 72611000-6 (usługi w zakresie wsparcia technicznego) 72720000-3 (usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej) 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania usługi serwisowania infrastruktury sieci szerokopasmowej, wykonywania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego obecnie użytkowanych urządzeń, (w tym w szczególności pełnego wsparcia technicznego beneficjentów w okresie realizacji zamówienia), gdyż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) (wymóg dotyczy również podwykonawców). Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia: przed podpisaniem umowy oraz kwartalnie (do 10 dnia następnego miesiąca kalendarzowego) i na każde żądanie Zamawiającego (nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania takiego wezwania), informacji w formie oświadczenia, dotyczącej ilości osób ogółem przewidzianych do realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie wykonywania usługi serwisowania infrastruktury sieci szerokopasmowej, wykonywania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego obecnie użytkowanych urządzeń, (w tym w szczególności pełnego wsparcia technicznego beneficjentów w okresie realizacji zamówienia). Każde stwierdzone odstępstwo od wyżej opisanego wymogu i zadeklarowanej ilości osób będzie skutkowało nałożeniem kary umownej w wysokości 3% wynagrodzenia brutto ogółem, za każde odstępstwo w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający ponadto w celu kontroli w każdym czasie realizacji zamówienia może zwrócić się do właściwego inspektoratu w celu kontroli nałożonych obowiązków i zaoferowanych ilości w celu spełniania przez Wykonawcę wymogów, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp.

II.5) Główny kod CPV: 50300000-8
Dodatkowe kody CPV:72400000-4, 72611000-6, 72720000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp, dotychczasowemu wykonawcy zgodnych z pełnym przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. usług polegających na pełnieniu przez wykonawcę obowiązków Operatora Wykonawczego w okresie kolejnych 12 miesięcy trwania projektów, o których mowa w ust. 3 niniejszej SIWZ, tj. w szczególności: - administrowaniu, zarządzaniu oraz serwisowaniu infrastruktury sieci szerokopasmowej, - obsłudze projektów w zakresie formalno-prawnym, - zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego obecnie użytkowanych urządzeń, usługi utrzymania dla infrastruktury i oprogramowania, - obsłudze beneficjentów projektu, w tym zapewnienie centrum serwisowego i pełnego wsparcia technicznego beneficjentów w okresie realizacji zamówienia, - zestawieniu łączy internetowych zapewniających minimalne parametry przepływności danych wymagane przez Zamawiającego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 200 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał w sposób należyty, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedno zamówienie w zakresie świadczenia usługi dostępu do Internetu (zestawienia symetrycznego łącza internetowego) o przepływności min. 100 Mbps w technologii światłowodowej lub za pomocą radiolinii cyfrowej przez okres minimum 1 roku. - jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług związanych z serwisowaniem, zarządzaniem i administracją infrastrukturą sieci szerokopasmowej typu zewnętrznego przez okres min. 1 roku; - jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług serwisowych i utrzymania sprzętu komputerowego będącego w użytkowaniu przez min. 200 użytkowników stanowiących osobne gospodarstwa domowe, a także sprawowanie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego przez tych użytkowników. Uwaga. W przypadku usług nadal wykonywanych (tj. niezakończonych), Wykonawca może posłużyć się doświadczeniem zdobytym w trakcie ich wykonywania pod warunkiem że wykaże, iż w ramach w/w usług wykonywanych, wykonał usługi polegające na: - świadczeniu usługi dostępu do Internetu (zestawienia symetrycznego łącza internetowego) o przepływności min. 100 Mbps w technologii światłowodowej lub za pomocą radiolinii cyfrowej przez okres minimum 1 roku; - świadczeniu usług związanych z serwisowaniem, zarządzaniem i administracją infrastrukturą sieci szerokopasmowej typu zewnętrznego przez okres min. 1 roku; - świadczeniu usług serwisowych i utrzymania sprzętu komputerowego będącego w użytkowaniu przez min. 200 użytkowników stanowiących osobne gospodarstwa domowe, a także sprawowanie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego przez tych użytkowników. b. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług niżej wymienione osoby: - dwie osoby, które będą pełniły funkcję inżyniera systemowego, posiadające specjalistyczną wiedzę techniczną oraz umiejętności praktyczne w zakresie instalacji, konfiguracji i administrowania urządzeń sieciowych, w tym urządzeń bezpieczeństwa sieciowego. Osoby te będą odpowiedzialne za zarządzanie urządzeniami sieciowymi oraz ich konfigurację i optymalizację pracy. - jedną osobę posiadającą kwalifikacje w zakresie administracji serwerów sieciowych, która będzie pełniła funkcję administratora urządzeń aktywnych/serwerów. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji inżyniera systemowego oraz administratora urządzeń aktywnych/serwerów przez tę samą osobę, pod warunkiem posiadania przez nią kwalifikacji jak opisane dla w/w funkcji. - cztery osoby realizujące czynności opisane w punkcie 3.5 SIWZ, pełniące obowiązki zespołu wsparcia technicznego. Osoby te muszą posiadać wiedzę techniczną oraz umiejętności praktyczne w zakresie m.in. serwisu oraz obsługi technicznej sprzętu komputerowego. Osoby te będą odpowiedzialne m.in. za: wykonanie usługi serwisu, obsługę techniczną wszystkich beneficjentów projektów, polegającą w szczególności na bezpośrednim kontakcie telefonicznym z beneficjentem, diagnozowanie stanu technicznego zestawów komputerowych, świadczenie usług związanych z zapewnieniem poprawności wykorzystania sprzętu komputerowego i sygnału internetowego, obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną, a także montowanie i uruchamianie zestawów komputerowych oraz instalowanie oprogramowania teleinformatycznego we wszystkich lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, serwis sieci teletechnicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji inżyniera systemowego z pełnieniem obowiązków osoby z zespołu wsparcia technicznego oraz administratora urządzeń aktywnych/serwerów wraz z pełnieniem obowiązków osoby z zespołu wsparcia technicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokumenty potwierdzające (np. opłacona polisa), że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł. 2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi, były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzonego według formularza stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie o grupie kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, (pkt 13.4 nin. SIWZ) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 3. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. Niezałączenie do oferty formularza cenowego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp; 4. Oświadczenie o podwykonawcach - wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podanie przez wykonawcę firm podwykonawców sporządzone na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy; 6. Stosowne pełnomocnictwo/a - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
przepływność łącza Internetowego do/od beneficjenta ostatecznego (gospodarstwa domowe) 30
okres rozliczeniowy wykonania usług przez Wykonawcę10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki zmian zawartej umowy reguluje art. 144 uPzp. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określając zakres, charakter i warunki wprowadzonych zmian: 2.1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy lub Zamawiającego, 2.2) prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców, 2.3) zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), 2.4) zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. 2.5) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych, 2.6) zmiany wysokości wynagrodzenia na wniosek wykonawcy w związku z ustawową zmianą stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być one udostępnione oraz w tym terminie wykaże, iż zastrzeżone informacje stanową tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/11/2016, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.