Ogłoszenie z dnia 2006-06-30
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Lublin: doręczanie 9 336 392 szt. druków bezadresowych w granicach administracyjnych miasta Lublina Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, do kontaktów: Magdalena Sołowiej, pokój nr 321, ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-448 Lublin, tel. 081 5346569, fax 081 5345499, e-mail: przetargi@poczta.lublin.pl, www.poczta.lublin.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 2. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.12.11.00 - Usługi dostarczania poczty Kod CPV wg słownika 2008: 64.12.11.00 - Usługi dostarczania poczty 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: doręczanie 9 336 392 szt. druków bezadresowych w granicach administracyjnych miasta Lublina. 5) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi polegającej na: Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczania poczty polegająca na doręczaniu druków bezadresowych w granicach administracyjnych miasta Lublina - 9 336 392 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodów CPV: 64121100-1 usługi dostarczania poczty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): całość: 775 750,82 zł, kwota dotyczącego danej części: 373 456,00 zł
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: - 12/05 Praxis sp. z o. o., do kontaktów: Adam Nowak, ul. Owocowa 10D, 40-158 Katowice, tel. 032 2095990, fax 032 2095909. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 223139,77 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 12/2006. 3) Data udzielenia zamówienia: 16.05.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 2 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2006/S 42 - 44774 z dnia 02.03.2006 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2006
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- "Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy komunalnej, samojezdnej zamiatarki bezpyłowej - szorowarki (maszyny czyszczącej) na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- dostawa implantów ortopedycznych
- Balaton reaktywacja, etap 2: miejsca wypoczynkowe, leżaki, pomosty widokowe (BO 24/0/26)
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.