eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Wykonanie robót budowlanych pn. Remont ogrodzenia na terenie działki Nr 62/5, KM 54 obręb Włocławek (znak sprawyPIW.ZF.361-02/2011)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-22

Włocławek: Wykonanie robót budowlanych pn. Remont ogrodzenia na terenie działki Nr 62/5, KM 54 obręb Włocławek (znak sprawy: PIW.ZF.361-02/2011)
Numer ogłoszenia: 347626 - 2011; data zamieszczenia: 22.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316380 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Planty 18, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2341018, faks 054 2341018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pn. Remont ogrodzenia na terenie działki Nr 62/5, KM 54 obręb Włocławek (znak sprawy: PIW.ZF.361-02/2011).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych pn. Remont ogrodzenia na terenie działki Nr 62/5, KM 54 obręb Włocławek. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w branży budowlanej. 3. Szczegółowy opis robót, będących przedmiotem zamówienia określają: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) kosztorys nakładczy, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Dokumentacja, o której mowa w pkt 3 stanowi integralną całość z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją. 5. Opis robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 1) Główny przedmiot: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 2) Dodatkowe przedmioty: 45.26.23.00-4 - betonowanie 45.26.25.00-6 - roboty murarskie i murowe 45.41.00.00-4 - tynkowanie. 6. Obligatoryjne jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania robót budowlanych, na sumę ubezpieczenia w wysokości 33.000,00 zł na wszystkie zdarzenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest: 1) umieścić na budowie tablicę informacyjną, 2) umieścić na budowie ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 3) zagospodarować i prowadzić dozór zaplecza i terenu budowy, 4) przeszkolić pracowników zatrudnionych przy pracach w zakresie BHP, 5) prowadzić dziennik budowy, 6) zastosować przy prowadzonych robotach materiały posiadające atesty i certyfikaty, 7) wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych oraz zgodnie z dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, wymogami technicznymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 9. Rozliczenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi jedną fakturą, po wykonaniu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOWY STYL Piotr Bagiński, ul. Płocka 71B, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160668,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25107,64

  • Oferta z najniższą ceną: 25107,64 / Oferta z najwyższą ceną: 29293,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.