eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › konserwacja mebli zabytkowych w ramach realizacji projektu Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Olsztyn: konserwacja mebli zabytkowych w ramach realizacji projektu Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap
Numer ogłoszenia: 347556 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Warmii i Mazur , ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5279596 w.44, faks 0-89 5272039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja mebli zabytkowych w ramach realizacji projektu Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja mebli zabytkowych w ramach realizacji projektu Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap 2. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia. 1) przedmiot zamówienia obejmuje: a) konserwacje mebli, b) wykonanie dla wszystkich obiektów dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem prac; c) wykonywanie dokumentacji fotograficznej na każdym etapie prac; zachowanie wszelkich starych numerów i napisów na meblach; d) wykonywanie comiesięcznego sprawozdania z postępu prac z krótką częścią opisową i dokumentacją fotograficzną - sprawozdania będą umieszczane na stronach internetowych Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie; e) wykonanie pełnej dokumentacji konserwatorskiej na zakończenie prac. 2) szczegółowy opis i zakres zamówienia dla każdej części zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia - będących załącznikami nr 1-11 do niniejszego załącznika: a) Mb-51-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 1 do OPZ, b) Mb-43-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 2 do OPZ, c) Mb-44-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 3 do OPZ, d) Mb-46-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 4 do OPZ, e) Mb - 54-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 5 do OPZ, f) Mb-107-OMO - kabinecik z zegarem - załącznik nr 6 do OPZ, g) Mb-253-OMO - szafa sieniowa, Mb-254-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 7 do OPZ, h) Mb-339-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 8 do OPZ, i) Mb-345-OMO - kredens narożny - załącznik nr 9 do OPZ, j) Mb-7-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 10 do OPZ, k) Mb-42-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 11 do OPZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi konserwacji mebli zabytkowych o wartości minimum 5.000,00 zł brutto każda wykonana usługa, z których co najmniej jedna polegała na konserwacji mebli będących muzealiami lub wpisanymi do rejestru zabytków ruchomych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku gdy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE, ul. Zamkowa 2, 10 - 074 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 09:00, miejsce: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE, ul. Zamkowa 2, 10 - 074 Olsztyn - sekretariat Dyrektora Muzeum.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap z programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach MF EOG i NMF2009-2014..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb-51-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 1 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb-43-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 2 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb-44-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 3 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb-46-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 4 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb - 54-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 5 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb-107-OMO - kabinecik z zegarem - załącznik nr 6 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb-253-OMO - szafa sieniowa, Mb-254-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 7 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb-339-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 8 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb-345-OMO - kredens narożny - załącznik nr 9 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb-7-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 10 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Konserwacja mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mb-42-OMO - szafa sieniowa - załącznik nr 11 do OPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.