eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w latach 2016, 2017, 2018

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Gniezno: Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w latach 2016, 2017, 2018
Numer ogłoszenia: 347546 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4281920, faks 061 4281920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w latach 2016, 2017, 2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w latach 2016, 2017, 2018- samochód samowyładowawczy o ład 5 t - samochód samowyładowawczy o ład. 8 t - samochód samowyładowawczy o ład. 20 t - samochód samowyładowawczy o ład. 25t - ciągnik rolniczy z 1-ną przyczepą- ciągnik rolniczy z 2-ma przyczepami, teren wykonywania usług Obwód drogowy nr 1 w Gnieźnie, Obwód Drogowy nr 2 w Kłecku.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 5 na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na specyfikę pracy przy utrzymaniu dróg przy składaniu oferty na : - samochód samowyładowawczy o ład 5 t - samochód samowyładowawczy o ład. 8 t - ciągnik rolniczy z 1-ną przyczepą - ciągnik rolniczy z 2-ma przyczepami Wykonawca musi wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie minimum 2 usług , polegających na usługach transportowych na oferowane środki transportu przy bieżącym utrzymaniu dróg, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, dat i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 7. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 7 na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie,że warunek Wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi jednoznacznie wykazać, że: posiada w pełni sprawne jednostki transportowe wraz z obsługą (operator/kierowca) pozwalające na realizację zamówienia lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do sprzętu wykazanego w formularzu cenowym ( złącznik nr 2a/2b) według załącznika nr 6 do SIWZ .Ze względu na specyfikę pracy wymagane jest : ciągnik rolniczy z 1-ną przyczepą moc minimum 60 KM, zrejestrowany na 2 osoby, kabina ciągnika ogrzewana, przestrzenna umożliwiająca w trakcie postoju swobodne przebywanie 4 pracowników; ciągnik rolniczy z 2-ma przyczepami - moc minimum 60 KM, zrejestrowany na 2 osoby; samochód samowyładowawczy o ład. 5 t - zarejestrowany na 3 osoby W przypadku składania oferty na Obwód Drogowy nr 1 w Gnieźnie oraz Obwód Drogowy nr 2 w Kłecku na taki sam rodzaj środków transportowych oferent winien posiadać taką ilość sprzętu (co najmniej 2 szt.) i kierowców, aby zapewnić świadczenie usług w tym samym czasie na terenie obydwu Obwodów Drogowych Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 6 na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Osoby odpowiedzialne za świadczenie usług transportowych muszą posiadać kwalifikacje uprawniające do obsługi jednostek transportowych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 3 na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 3 na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - czas reakcji - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w szczególności : a)dotyczących wydłużenia terminu zakończenia realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć wcześniej b) dotyczących możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace,zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia konieczności zmiany wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu wpływ wymienionych czynników na wzrost wysokości wynagrodzenia. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2015 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.