Ogłoszenie z dnia 2009-10-06
Wilkowice: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: zadania pn. Budowa kanalizacji deszczowej odwadaniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice
Numer ogłoszenia: 347524 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: zadania pn. Budowa kanalizacji deszczowej odwadaniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice. Inwestycja budowy kanalizacji deszczowej obejmuje wybudowanie dwóch odcinków rurociągów od studni D60 do WB7 oraz od D65 do WB8 o średnicy od O300 do O500 wraz z zabudową dwóch seperatorów i dwóch wylotów brzegowych. Inwestycja nie obejmuje budowy przykanalików i wpustów ulicznych. Łączna długość kanalizacji wynosi ok. 310 mb. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego zawiera - Przedmiar robót zadania jw. Realizacja robót budowlanych: 5 miesięcy licząc od daty podpisania umowy w tym wykonanie robót budowlanych w terminie do 3 miesięcy licząc od daty podpisania umowy Forma rozliczenia wynagrodzenia z wykonawcą robót - ryczałt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a/ Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wzór umowy; b/ Załącznik Nr 7 do SIWZ - Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania, o którym mowa w pkt 1, c/ Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego zawiera - Przedmiar robót - Załącznik nr 8 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b/ udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane, ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; c/ udokumentują wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej pod względem rodzaju i zakresu przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 4. pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ dokument dołącza Wykonawca; 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem zakresu świadczonych usług, wartości, terminu realizacji, miejsca wykonania, zleceniodawcy. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do nadzorowania robót w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przynależą do właściwych izb samorządu zawodowego i posiadają wymagane /ważne/ ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w pkt 6 niniejszej specyfikacji, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. dokumenty dołącza Wykonawca..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwilkowice.rekord.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkowice
ul. Wyzwolenia 25
43-365 Wilkowice
znak postępwoania: ZP/341/91/2009 /I piętro, pokój 307/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice /II piętro, pokój 410/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI WILKOWICE
- Obsługa szpitalnego systemu parkingowego - powtórka
- Wykonie łazienki wraz z wc w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w SP ZOZ Szpitalu Kolejowym w Wilkowicach-Bystrej
więcej: przetargi WILKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1059Z i 1063 przez m. Rąbino wraz z budową kanalizacji deszczowej"
- Przebudowa dróg gminnych - ul. Piaskowej, ul. Krasickiego i ul. Górnej w Ozorkowie- nadzór inwestorski
- Przebudowa dróg na terenie gminy Dąbrowa Białostocka
- Odbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie.
- Nadzory inwestorskie branży drogowej dla zadania pn. "Remont ulicy A. Malczewskiego na odcinku od ul. I. Krasickiego do ul. Puławskiej na terenie m.st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów"
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej przy bud. stalowej Platformy treningowej przy ul. Dębogórskiej, w ramach inwestycji POSRM - postępowanie drugie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.