eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Rewitalizacja Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, działanie 4.3 Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Olsztyn: Rewitalizacja Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, działanie 4.3 Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych.
Numer ogłoszenia: 347498 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209024 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 522 13 50, faks 089 522 13 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, działanie 4.3 Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac projektowych, budowlanych oraz zakup wyposażenia w ramach projektu Rewitalizacja Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie na działce Nr 17/24 obręb 65, położonej przy ul. Knosały w Olsztynie, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, działanie 4.3 Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1. Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia: Budynek: - Powierzchnia zabudowy 532 M2 - Ogółem powierzchnia użytkowa netto 800 m2 - Kubatura netto 2 724 m3 Zagospodarowanie terenu : - Powierzchnia terenu inwestycji 2868 m2 - Ilość miejsc parkingowych 6 (w tym 1 dla os. niepełnosprawnej) PODZIAŁ FUNKCJONALNY: Wykładnią planowanego rozkładu funkcji w obiekcie jest dawny podział wnętrza, wynikający z technologii tartaku: 1)Budynek ryglowy - dwie duże przestrzenie kondygnacji parteru i piętra przeznaczono na sale wystawowe. W centralnej ich części planowane jest zainstalowanie jednego podnośnika hydraulicznego do transportu eksponatów. Podnośnik ten chowany będzie pod posadzką. 2)Dawna maszynownia - kiedyś jedna przestrzeń, teraz ze względów funkcjonalnych podzielona na dwie kondygnacje. Dolną zajmie przedłużona z budynku ryglowego część wystawiennicza, połączona z aneksem wypoczynkowym, w górnej natomiast znajdą miejsce pomieszczenia administracyjne i socjalne. 3)Budynek administracyjny - dawniej pełniący również funkcje mieszkalne. Dwukondygnacyjny obiekt pomieści trzon komunikacji pionowej - klatkę schodowa wraz z windą. Na parterze znajdzie się tu również wydzielona ladą przestrzeń przeznaczona na punkt kasowy, informacyjny oraz szatnia i pomieszczenie techniczne. Piętro przeznaczono na pomieszczenia administracyjno-socjalne. 4)Parterowa przybudówka - przeznaczona w całości na sanitariaty. 5)Hol - parterowa przestrzeń, obecnie połączona z budynkiem ryglowym i silnie przebudowana na pomieszczenia sanitarne dla dawnych pracowników Miejskich Zakładów Komunikacyjnych. Planowane jest przywrócenie mu dawnej oddzielnej formy, która przeszklona będzie pełniła funkcję głównego holu. 6)Przewiduje się również wykonanie nowego komina w miejscu, gdzie dawniej się taki znajdował. Nadaje się mu nową funkcję - wieży widokowej, z wejściem wewnętrznymi schodami na zamkniętą platformę widokową. Wyżej wymienione prace powinny być wykonane pod ścisłym nadzorem Konserwatorskim. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA 1.Zamówienie obejmuje projektowanie, pełnienie nadzoru autorskiego i budowę w zakresie określonym programem funkcjonalno-użytkowym - koncepcją architektoniczną stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj, a w szczególności: -Wykonanie badań architektonicznych (w tym konserwatorskich) i archeologicznych oraz ekspertyz (w tym mykologiczna); -Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej wraz z dokumentacją kosztorysową, w tym również wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego i lewostronnej matrycy sytuacyjno - wysokościowej, uzyskanie warunków technicznych, przeprowadzenie wymaganych prawem niezbędnych uzgodnień oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; -Opracowanie dokumentacji wykonawczej w tym rysunków warsztatowych w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych; -Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją kosztorysową w zakresie wystroju wnętrz; -Nadzór autorski; -Zabezpieczenie obiektu - Wykonawca ogrodzi teren i zabezpieczy budynek przed degradacją i dewastacją: -Przygotowanie terenu - rozbiórkę nawierzchni asfaltowych, niwelację terenu, prace przygotowawcze, ziemne, gospodarka drzewostanem; -Roboty budowlane związane z adaptacją budynku ryglowego, w tym instalacje wewnętrzne; -Roboty budowlane związane z adaptacją dobudówki - dawna maszynownia, w tym instalacje wewnętrzne; -Roboty budowlane związane z adaptacją przybudówki i budynku administracyjnego, w tym instalacje wewnętrzne; -Roboty budowlane związane z adaptacją dziedzińca (holu), wykonaniem nowego komina - wieży widokowej, w tym instalacje wewnętrzne; -Dostawa i montaż dźwigów i podnośników hydraulicznych; -Zagospodarowanie terenu i obiekty pomocnicze (przyłącze ks, przyłącze wody, przyłącze kd, przyłącze MPEC, instalacje elektryczne, przyłącze energetyczne, instalacje teletechniczne, RTV, słaboprądowe, komputerowe, instalacje wentylacyjne, elementy zewnętrzne: schody, platformy, daszki, weranda, parking, plac gospodarczy, śmietnik, zieleń i mała architektura, plac utwardzony,) -Wyposażenie obiektu zgodnie z załącznikiem nr.11 jest przedmiotem niniejszego zamówienia. -Opracowanie dokumentacji powykonawczej; -Przygotowanie dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2.Zamówieniem objęte są usługi projektowe w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i wykonanie w oparciu o opracowaną dokumentację projektową robót budowlanych stanowiących zakres opisany w programie funkcjonalno użytkowym w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1. wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz Wykonawczego w tym rysunków warsztatowych wraz z dokumentacją kosztorysową służącą Zamawiającemu w zakresie niezbędnym do rozliczenia inwestycji w ramach środków pochodzących z funduszy unijnych w ramach projektu: Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, działanie 4.3 Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych, częściowo finansujących realizację projektu pt. Rewitalizacji Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie w stopniu szczegółowości umożliwiającym należyte wykonanie robót budowlanych dotyczących Rewitalizacji Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie, położonej przy ul. Knosały na działce Nr 17.24 obręb 65 w Olsztynie, w następującym zakresie: 3.1.1. Wykonanie badań architektonicznych (w tym konserwatorskich) i archeologicznych oraz ekspertyz; 3.1.2. Uszczegółowienie koncepcji architektonicznej budynku oraz zagospodarowania działki oraz przekazanie Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 3.1.3.Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego (w tym również wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego i lewostronnej matrycy sytuacyjno - wysokościowej uzyskanie warunków technicznych) w zakresie wymaganym dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 3.1.4.Opracowanie projektów Wykonawczych, przy czym projekty Wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do należytego wykonania robót budowlanych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 3.1.5.Opracowania projektu zagospodarowania terenu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 3.1.6.Opracowanie projektu wystroju wnętrz z uwzględnieniem wytycznych zawartych w treści programu funkcjonalno użytkowego w 6 egzemplarzach. 3.1.7.Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 3.1.8.Opracowanie dokumentacji kosztorysowej do celów rozliczenia finansowania projektu w 2 egzemplarzach - kosztorys w układzie uproszczonym 3.2.Wystąpienie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie niezbędnych warunków, pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. 3.3.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania oraz przygotowanie dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy - koncepcja architektoniczna. 5.O ile w programie funkcjonalno-użytkowym - koncepcji architektonicznej stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych należy je rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści programu funkcjonalno-użytkowego - koncepcji architektonicznej. 6.Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń i materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, na okres 60 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania. 8.Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: 8.1.Pełnienie funkcji koordynujących w stosunku do robót realizowanych przez Podwykonawców; 8.2.Prowadzenie Dziennika budowy; 8.3.Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w terminie 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności, wraz z propozycją sposobu ich wykonania; 8.4.Sukcesywnie w zależności od kolejno wykonywanych robót, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu wszelkich próbek materiałów instalacyjnych i wykończeniowych oraz kart katalogowych urządzeń i wyposażenia, które mają być użyte podczas realizacji przedmiotu umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy do zatwierdzenia. Przedstawienie próbek materiałów instalacyjnych i wykończeniowych oraz kart katalogowych urządzeń i wyposażenia musi następować odpowiednio wcześniej, tak, aby Wykonawca miał możliwość i czas na ponowną prezentację próbek i kart, które nie zostały zaaprobowane; Informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikowych; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na własny koszt; 8.5.Wykonawca jest zwolniony od ponoszenia kosztów opisanych w pkt. 8.4, jeżeli Zamawiający nie odbierze robót w terminie 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia; 8.6.W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia już wykonanych elementów, ich części lub urządzeń w toku realizacji - naprawiania ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt 8.7.Sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku (jeżeli przepisy na to pozwalają), przeprowadzenia badań i odbiorów wymaganych przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie (np.: sanepid, straż pożarna, PIP, Dozór Techniczny itd); 8.8.Wykonania badań, prób, testów, odbiorów technicznych, rozruchów i regulacji, badań powietrza, badań poziomu hałasu oraz badań w zakresie branży elektrycznej i sanitarnej (np.: badania skuteczności ochrony przeciwpożarowej, natężenia oświetlenia, prób szczelności instalacji, badania hydrantów, itd.); 8.9.Wykonywania badań architektonicznych (w tym konserwatorskich), archeologicznych i ekspertyz (w tym mykologicznej), pełnej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, wykonania robót budowlanych i przygotowanie dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym rysunków warsztatowych, w szczególności dla: elementów stalowych, drewnianych, szklanych (ściany osłonowe, świetliki, windy, balustrady, drzwi, okna itp.) oraz detali instalacji, konstrukcji wsporczych, podpór, zawieszeń i kształtek wentylacyjnych i przedstawienie ich do akceptacji przez Zamawiającego; 8.10.Wykonania instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu w zakresie wykonanych robót, uwzględniającą listę producentów i dostawców urządzeń zainstalowanych w obiekcie, w trzech egzemplarzach wraz ze szkoleniem użytkownika; 8.11.Opracowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, zakup i rozmieszczenie sprzętu p.poż; 8.12.Zagęszczenia gruntu i badań zagęszczenia gruntu; 8.13.Pompowania wód gruntowych w celu wykonania robót; 8.14.Zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej przez uprawnione służby, obejmującej nadzór nad realizacją i wytyczenia oraz bieżącej inwentaryzacji powykonawczej i wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i geodezyjnej w trzech egzemplarzach w formie papierowej i jednej na płycie CD (format zapisu DWG oraz PDF); Zamawiający wymaga także odrębnej inwentaryzacji geodezyjnej instalacji podpłytowych; 8.15.Wykonania projektu sprawdzających badań geologicznych i geotechnicznych; 8.16.Zapewnienia obsługi archeologicznej i konserwatorskiej; 8.17.Nadzór archeologiczny i wykonanie dokumentacji powykonawczej archeologicznej w 3 egz, (pełniony przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje); 8.18.Nadzór konserwatorski i wykonanie szczegółowej konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej w formie opisowej i fotograficznej w 3 egz. 8.19.Wykonania obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę; 8.20.Wykonania wycinki i przesadzeń drzew; 8.21.Zakupu materiałów, transportu elementów i materiałów budowlanych, 8.22.Zakup wyposażenia wymienionego w załączniku nr 11 do SIWZ; 8.23.Wywiezienia gruzu, złomu, śmieci, eternitu i ich utylizacji; 8.24.Zabezpieczenie obiektu - w terminie 2 tygodni od przejęcia placu budowy Wykonawca ogrodzi teren; 8.25.Zabezpieczenie obiektu - w terminie 1 miesiąca od przejęcia placu budowy Wykonawca zabezpieczy budynek przed degradacją i dewastacją; 8.26.Wykonania urządzenia i utrzymania terenu budowy, wykonania obiektów tymczasowego zaplecza budowy oraz ich rozbiórki po zakończeniu budowy, wykonania projektu zagospodarowania placu budowy, sporządzenia planu BIOZ, wykonania projektu zabezpieczenia BHP, wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy; 8.27.Wykonania dróg tymczasowych; 8.28.Utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy; 8.29.Zapewnienia dozoru, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż; 8.30.Ponoszenia opłat za zajęcie terenu, energię elektryczną, cieplną, wodę i ścieki zużyte przy realizacji zamówienia; 8.31.Ogrzewania obiektów w okresie obniżonych temperatur i osuszania; 8.32.Wykonania projektu zmiany organizacji ruchu i zajęcia ulic, placów, chodników, pasa drogowego; 8.33.Naprawy uszkodzonych w toku robót urządzeń podziemnych oraz przebudowy wszystkich kolizji ; 8.34.Udzielania wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczeniu inwestycji; 8.35.Wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu umowy wraz z raportowaniem miesięcznym o postępie prac. Dokumentację fotograficzną i raporty Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni po upływie każdego miesiąca; 8.36.Wykonania usług serwisowych, przeglądów, w tym z udziałem Dozoru Technicznego. konserwacji wszystkich zamontowanych przez Wykonawcę urządzeń (dźwigi, zestawy hydroforowe, centrale wentylacyjne, klimatyzatory, agregaty i inne) w zakresie i sposób ustalony w dokumentacjach techniczno-ruchowych i instrukcjach, przez okres gwarancji wynikającej z umowy. Usługa serwisowa obejmuje pełne koszty, także robocizny z wyłączeniem kosztów materiałów eksploatacyjnych; 8.37.Udostępniania pomieszczeń dostawcom wyposażenia w celu jego montażu oraz współpracy z dostawcami w celu uzyskania zgodności technologicznej wykonywania prac. Udostępnienia placu budowy innym Wykonawcom realizującym inwestycję na podstawie odrębnych umów zawartych z Zamawiającym. 8.38.Doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy po wykonaniu robót; 8.39.Zapewnienia i utrzymania niezbędnego zaplecza technicznego placu budowy na potrzeby Zamawiającego. 8.40.Ubezpieczenia robót budowlano - montażowych objętych kontraktem, w tym prac przygotowawczych na terenie budowy wraz z materiałami i urządzeniami, które mają zostać wbudowane lub zamontowane do wysokości kontraktu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzeniem robót do wysokości 3.000.000,00 zł. 8.41.Pełnienie nadzoru autorskiego. 8.42. Wykonania i utrzymania w należytym stanie przez okres realizacji oraz okres gwarancji i rękojmi 1 tablicy informacyjnej i 1 tablicy pamiątkowej wg wzoru określonego w Wytycznych do prowadzenia działań informacyjnych i promujących dotyczących przedsięwzięć Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 9.Integralną częścią SIWZ jest program funkcjonalno-użytkowy - koncepcja architektoniczna z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca przed zastosowaniem takich materiałów (wyrobów) musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 10. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia . Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, działanie 4.3 Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane S.A., ul. Dąbrowszczaków 21, 10-540 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6495324,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5153698,77

  • Oferta z najniższą ceną: 4470000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6822810,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.