eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw MZGOK w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Konin: Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw MZGOK w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.
Numer ogłoszenia: 347479 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie , ul. Sulańska 8, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2113278, faks 063 2113278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgok.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw MZGOK w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw MZGOK. Dostawy dokonywane sukcesywnie wg zapotrzebowań Zamawiającego w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane w postępowaniu wadium - 10.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki tj: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10.04.1997r.Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2006r.Nr 89.poz.625, art.32 ust.1 pkt.4 ze zmianami ). 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w świadczeniu podobnych dostaw wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednej dostawy oleju napędowego lub innego paliwa w ilości nie mniejszej niż 100.000 litrów, wykonywanej sukcesywnie w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy 4. Dysponują sprzętem technicznym , wyrażającym się posiadaniem dla celów wykonania przedmiotowego zamówienia co najmniej jednego pojazdu (cysterny) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego pojazdu. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania tj.: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 6. Spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp 7. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi . 3.Wykaz wykonanej-ych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy oleju napędowego lub innego paliwa w ilości nie mniejszej niż 100.000 litrów, wykonywanej sukcesywnie w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy + dokument-y potwierdzające należyte wykonanie dostawy-w 4. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego co najmniej jednego pojazdu (cysterny) ,którym wykonawca dysponuje lub będzie dysponował - W przypadku kiedy wykonawca wskazał wymagany pojazd , którym dysponuje - przedkłada w ofercie ww. wykaz, - W przypadku kiedy wykonawca wskazał wymagany pojazd , którym będzie dysponował - przedkłada w ofercie ww. wykaz wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu do jego udostępnienia. 5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę wymaganą w postępowaniu, - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Pzp. 7.Oświadczenie , o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgok.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 33,00 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin ul.Sulańska 13, pok. nr 8 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 15.12.2008r..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego , Konin ul.Sulańska 13 , pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.