Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-28
Skierniewice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w Skierniewicach w wieku do 30 roku życia, bez kwalifikacji zawodowych oraz bez doświadczenia zawodowego, posiadających wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, ponadgimnazjalne - bez zawodu
Numer ogłoszenia: 347422 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Niepodległości 7, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 0-46 833 61 82, faks 0-46 833 61 82 wew. 215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupskierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w Skierniewicach w wieku do 30 roku życia, bez kwalifikacji zawodowych oraz bez doświadczenia zawodowego, posiadających wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, ponadgimnazjalne - bez zawodu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w Skierniewicach w wieku do 30 roku życia, bez kwalifikacji zawodowych oraz bez doświadczenia zawodowego, posiadających wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, ponadgimnazjalne - bez zawodu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U z 2013r. poz. 674 z późn. zm.) składając oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: usługi szkolenia o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wykonane z należytą starannością; za jedną usługę należy uznać usługę będącą przedmiotem jednej umowy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznego za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował: - dla zadania nr I - samodzielnym stanowiskiem dla każdego uczestnika/uczestniczki: do zajęć komputerowych, do obsługi kasy fiskalnej oraz pięcioma stanowiskami do obsługi terminala płatniczego; - dla zadania nr II - samodzielnym stanowiskiem dla każdego uczestnika/uczestniczki: do zajęć komputerowych oraz co najmniej dwoma wózkami podnośnikowymi; - dla zadania nr III-nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował: - dla zadania nr I i II - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: co najmniej 1 wykładowcą posiadającym wykształcenie ekonomiczne lub handlowe i minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie szkoleń odpowiadających przedmiotowi zamówienia; - dla zadania nr III - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: co najmniej 1 wykładowcą posiadającym wykształcenie kosmetyczne i minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie szkoleń odpowiadających przedmiotowi zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument pełnomocnictwa - w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami innej osobie niż upoważniona do reprezentacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, po wzajemnym uzgodnieniu stron, w zakresie: 1. kadry dydaktycznej uczestniczącej w realizacji szkolenia z przyczyn nie dających się przewidzieć w dniu podpisania umowy (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa) przedstawiając porównywalne kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem; 2. miejsca przeprowadzenia szkolenia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca szkolenia o co najmniej porównywalnych warunkach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupskierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Al. Niepodległości 7, 96-100 Skierniewice,
pokój nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach Al. Niepodległości 7, 96-100 Skierniewice, pokój nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt MŁODZI AKTYWNI współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Nr Projektu POKL.07.02.01-10-025/12.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie o nazwie: sprzedawca-fakturzysta. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników/uczestniczek szkolenia do pracy na stanowisku sprzedawcy-fakturzysty oraz przygotowanie do samodzielnej obsługi kasy fiskalnej i programów komputerowych wykorzystywanych w handlu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr I - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia sprzedawca-fakturzysta dla 10 uczestników/uczestniczek z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w Skierniewicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie o nazwie: magazynier-hurtownik. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności zastosowania komputera w pracy magazyniera-hurtownika oraz przygotowanie do samodzielnego prowadzenia wózków jezdniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr II - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia magazynier-hurtownik dla 13 uczestników/uczestniczek z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w Skierniewicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie o nazwie: kosmetyczka. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników/uczestniczek szkolenia do pracy kosmetyczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr III - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia kosmetyczka dla 7 uczestników/uczestniczek z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w Skierniewicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- Dostawy nici chirurgicznych
- MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DĘBOWEJ GÓRZE
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 23/ZP/2024
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Skierniewickie Centrum Sportu i Rekreacji"
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych (2 części) "
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.