eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usługi w zakresie ochrony w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-6Zadanie nr 1 - monitoring systemów alarmowych z patrolem interwencyjnym, Zadanie nr 2 - fizyczna ochrona i dozór mienia, Zadanie nr 3 - konwojowanie gotówki, Zadanie nr 4 - ochrona imprez masowych, Zadanie nr 5 - monitoring imprez masowych, Zadanie nr 6 - monitorowanie całodobowe sygnału z systemów alarmu pożarowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Lublin: Świadczenie usługi w zakresie ochrony w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-6: Zadanie nr 1 - monitoring systemów alarmowych z patrolem interwencyjnym, Zadanie nr 2 - fizyczna ochrona i dozór mienia, Zadanie nr 3 - konwojowanie gotówki, Zadanie nr 4 - ochrona imprez masowych, Zadanie nr 5 - monitoring imprez masowych, Zadanie nr 6 - monitorowanie całodobowe sygnału z systemów alarmu pożarowego
Numer ogłoszenia: 347414 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 51 00, faks 81 466 51 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie ochrony w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-6: Zadanie nr 1 - monitoring systemów alarmowych z patrolem interwencyjnym, Zadanie nr 2 - fizyczna ochrona i dozór mienia, Zadanie nr 3 - konwojowanie gotówki, Zadanie nr 4 - ochrona imprez masowych, Zadanie nr 5 - monitoring imprez masowych, Zadanie nr 6 - monitorowanie całodobowe sygnału z systemów alarmu pożarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi ochrony w zakresie: Zadanie nr 1 - monitoring systemów alarmowych z patrolem interwencyjnym, Zadanie nr 2 - fizyczna ochrona i dozór mienia, Zadanie nr 3 - konwojowanie gotówki, Zadanie nr 4 - ochrona imprez masowych, Zadanie nr 5 - monitoring imprez masowych, Zadanie nr 6 - monitorowanie całodobowe sygnału z systemów alarmu pożarowego. Przedmiot zamówienia (usługa) będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2-7 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 75.25.11.10-4, 31.62.52.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla zadań, w których Wykonawca przystępuje do postępowania odpowiednio: Zadanie nr 1: 216,00 zł Zadanie nr 2: 9 492,77 zł Zadanie nr 3: 178,68 zł Zadanie nr 4: 4 896,00 zł Zadanie nr 5: 295,92 zł Zadanie nr 6: 108,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie się: w zakresie zadań nr 1-5 - wykazanie się posiadaniem ważnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), w zakresie zadania nr 6 - wykazanie się posiadaniem zgody Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie na prowadzenie monitoringu pożarowego na jej terenie - ustawa z dnia. 24.08.1991 o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. nr 81, poz. 351 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku: w zakresie zadania nr 3 - wykazanie się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonaniem lub wykonywaniem usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (konwojowanie pieniędzy), przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy, w zakresie zadania nr 4 - wykazanie się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zabezpieczaniem minimum 3 imprez masowych o charakterze sportowym/kulturalnym, które odbyły się z udziałem nie mniej niż 10 000 widzów każda, realizowanych na podstawie Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. Przy czym minimum jedno z tych zamówień polegało na zabezpieczaniu imprezy masowej o charakterze sportowym w randze międzynarodowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku: w zakresie zadania nr 1 - dysponowanie co najmniej jedną stacją monitorowania alarmów, zdolną przyjąć sygnał napadu i/lub włamania z chronionych obiektów; w zakresie zadań nr 2 -6 - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku: w zakresie zadania nr 1 - dysponowanie co najmniej 3 grupami interwencyjnymi działającymi 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu na terenie Lublina, o czasie dojazdu do 10 minut; w zakresie zadania nr 4 - dysponowanie minimum 2 pracownikami posiadającymi niezbędne kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa imprez masowych, którzy pełnili obowiązki kierownika ds. bezpieczeństwa w trakcie minimum 1 imprezy realizowanej na podstawie Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych o charakterze sportowym lub artystycznym; w zakresie zadań nr 2, 3, 5 oraz 6 - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku: 1)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion zł) łącznie na wszystkie zadania, w których określono warunek, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - na kwotę odpowiadającą co najmniej sumie wartości wskazanych poniższej - dla zadań, na które składana jest oferta: Zadanie nr 1: Zamawiający nie stawia warunku Zadanie nr 2: 650 000,00 zł Zadanie nr 3: Zamawiający nie stawia warunku Zadanie nr 4: 350 000,00 zł Zadanie nr 5: Zamawiający nie stawia warunku Zadanie nr 6: Zamawiający nie stawia warunku. 2) Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) w przypadku składania ofert na wszystkie zadania, w których określono warunek, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - na kwotę odpowiadającą co najmniej sumie wartości wskazanych poniższej - dla zadań, na które składana jest oferta: Zadanie nr 1: Zamawiający nie stawia warunku Zadanie nr 2: 150 000,00 zł Zadanie nr 3: Zamawiający nie stawia warunku Zadanie nr 4: 150 000,00 zł Zadanie nr 5: Zamawiający nie stawia warunku Zadanie nr 6: Zamawiający nie stawia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć: w zakresie zadania nr 1: a) oświadczenie Wykonawcy o tym, że dysponuje co najmniej trzema grupami interwencyjnymi działającymi 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu na terenie Lublina, o czasie dojazdu do 10 minut. w zakresie zadania nr 4: a) wykaz osób (oświadczenie) wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach i doświadczeniu - wzór wykazu stanowi załącznik nr 16 do SIWZ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem, że Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być załączone do oferty, a ponadto spełnią wymaganie: oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, na warunkach określonych w niniejszej umowie. 2. Strony mogą każdorazowo, na zasadzie porozumienia stron wprowadzić zmiany do niniejszej umowy, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiany, nie wiążące się z osiągnięciem korzyści przez Zamawiającego, mogą być wprowadzane, o ile nie zmierzają one do obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmierzają do modyfikacji treści oferty, w zakresie elementów, które doprowadziły do wyboru tego Wykonawcy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, mogą w szczególności dotyczyć: a) zmiany terminu wykonania usługi, w przypadku wystąpienia zdarzeń mających charakter siły wyższej (dot. zadań 1-6); b) zmiany wiążące się z nadzwyczajną zmianą stosunków gospodarczych lub ekonomicznych (dot. zadań 1-6); c) zmian wynikających ze zmiany stanu prawnego, w tym również aktów prawa miejscowego odnoszących się do działalności Zamawiającego (dot. zadań 1-6); d) zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub ważnym interesem strony (dot. zadań 1-6); e) zmiany w zakresie doprecyzowania zakresu czynności, o którym mowa w §2 ust. 1 w zw. z ust. 2 tego paragrafu (dot. zadań: 2, 4); f) zmian wiążących się ze zmniejszeniem zakresu rzeczowego usługi (w związku z wyłączeniem obiektów z eksploatacji), spowodowanego względami organizacyjnymi lub finansowymi (dot. zadań 1-6). 5. Wprowadzenie zmian do umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawierającego uzasadnienie ich wprowadzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 222.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 214.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - monitoring systemów alarmowych z patrolem interwencyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (usługa) będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - fizyczna ochrona i dozór mienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (usługa) będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - konwojowanie gotówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (usługa) będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - ochrona imprez masowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (usługa) będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - monitoring imprez masowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (usługa) będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - monitorowanie całodobowe sygnału z systemów alarmu pożarowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (usługa) będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 31.62.52.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.