eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Gorzów Wielkopolski: Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 347332 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198991 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, faks 095 7225385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zwanej dalej RIPOK, zlokalizowanej przy ul. Małyszyńskiej 180 obręb-7 Chróścik gm. Gorzów Wlkp., której właścicielem jest Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. z Gorzowa Wlkp. 1) Rodzaj zamówienia: dostawa 2) Kod CPV: 09.13.41.00-8 Olej napędowy 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego wymogi jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r. (t.j. 2013.1058 ze zm.). 4) Całkowita wielkość zamówienia: 200.000 litrów. Podana wielkość rocznego zapotrzebowania Zamawiającego na paliwo może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu maksymalnie o 25%. 5) Czas na realizację pojedynczej dostawy: Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy do miejsca realizacji zamówienia tj. RIPOK-u odbywały się w godzinach od 7:00 do 14:00, w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia, z wyłączeniem sobót, niedziel, oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 6) Zamawiający każdorazowo wymagać będzie od wykonawcy przedłożenia aktualnego świadectwa jakości (atestu) kupowanego oleju napędowego. 7) Dostawy oleju napędowego będą realizowane w ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego, jednorazowo ok. 5.000 litrów. 8) Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa. 9) Wszelkie obowiązki związane z transportem przyjmie na siebie Wykonawca, 10) Wykonawca zobowiązany jest: a) poinformować Zleceniodawcę o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w dostawie, b) przestrzegać przepisów BHP, a w szczególności obowiązujących przepisów i procedur na terenie RIPOK-u. 11) Na teren RIPOK-u będą mogły wjechać tylko samochody, które zostały wcześniej zgłoszone osobie wskazanej do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zgłoszenie odbywa się w formie elektronicznej lub telefonicznej- ze wskazaniem: a) numeru rejestracyjnego pojazdu, b) danych kierowcy (imię i nazwisko, seria i numer dowodu osobistego). 12) Środek transportu musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności być: a) sprawny technicznie, b) dopuszczony do poruszania się po drogach. 13) Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu paliw płynnych, oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. 14) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku i czystości nawierzchni dróg (zakładowych i publicznych) w trakcie wykonywania usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji powodującej nie spełnienie powyższego warunku Wykonawca w trybie natychmiastowym przywróci zanieczyszczony teren do stanu pierwotnego. 15) W szczególności Wykonawca odpowiada za: a) przyjęcie i realizację wszystkich otrzymanych zleceń, b) terminowe podstawienie środka transportu, c) dotrzymywanie uzgodnionych terminów dostawy, wg zleceń przekazywanych przez Zamawiającego. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi na każdym etapie jej realizacji. 17) Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą pełniącą funkcję kierownika na wykonywanym zadaniu odpowiedzialną za koordynację działań Wykonawcy z Zamawiającym. 18) Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 400.000 zł, ciągłość koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, w okresie obowiązywania umowy. 19) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w całości. 20) Niezrealizowanie całego przedmiotu umowy w okresie jej trwania nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 21) W razie awarii jednostek sprzętowych Wykonawca zapewni ciągłość realizacji zamówienia poprzez dostarczenie (podstawienie) jednostek zastępczych na własny koszt i na warunkach określonych w umowie, bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 22) Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOMAX Sp. z o. o. Spółka Komandytowa, ul. Złota 61 lok. 100, 00-819 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 820240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 978342,00

  • Oferta z najniższą ceną: 978342,00 / Oferta z najwyższą ceną: 987198,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.