eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/129/2014 Dostawa środków oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Łódź: ZP/129/2014 Dostawa środków oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 347328 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/129/2014 Dostawa środków oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZP/129/2014 Dostawa środków oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP Pakiet 1)
1. Ścierka ostra (wymiar min. 13 x 15 cm) - 12000 szt
2. Gąbka do naczyń rozm. 6 x 10 cm - 2500 szt
3. Ściereczka uniwersalna o bokach 30 - 40 cm x 40 - 55 cm /kolor wg. zamówienia niebieski, różowy, żółty/, dobrze wchłaniająca wodę, nie pozostawiająca smug wody oraz włókien po użyciu - 20000 szt
4. Ścierka do podłogi wiskoza z polipropylenem, dobrze wchłaniająca wodę, nie pozostawiająca smug wody oraz włókien po użyciu - 2000 szt
5. Rękawice gospodarcze z naturalnego lateksu z bawełnianą wyściółką. Rozmiary od S do XL, rozmiar według zamówienia - 1800 par
Pakiet 2:
1. Szufelki z gumką + zmiotka (wykonane z plastiku) - 50 kpl
2. Wiadra plastikowe 10-12 litrów z pokrywą - 30 szt
3. Szczotka do WC z pojemnikiem /szczotka umieszczona w pojemniku wisząca na nim z osłoną przymocowaną do uchwytu szczotki/ - 120 szt
4. Zasłony do brodzika 130 cm x 200 cm - 20 szt
Pakiet 3
Pad do szorowarki czarny lub brązowy - średn. 43 cm - 30 szt
Pakiet 4
1. Dozownik naścienny na mydło z pojemnikiem o pojemności 500 ml, zamykany na kluczyk, uruchamiany bez dotykania dłońmi - przycisk łokciowy. Łatwy do mycia i dezynfekcji, łatwa wymiana pompki, szybkie dozowanie, wykonany z trwałego, odpornego plastiku. Możliwość regulacji dawkowania - 0,5 ml., 1 ml., 1,5 ml. jednorazowo. Wyjmowana część dozująca. Tylna ścianka musi być płaska (nie może mieć wypukłości) tak aby umożliwiała przyklejenie i przykręcenie dozownika do podłoża - 120 szt
2. Dozownik naścienny na płyn dezynfekcyjny z pojemnikiem o pojemności 500 ml, zamykany na kluczyk, uruchamiany bez dotykania dłońmi - przycisk łokciowy. Łatwy do mycia i dezynfekcji, łatwa wymiana pompki, szybkie dozowanie, wykonany z trwałego, odpornego plastiku, nadaje się do stosowania preparatów alkoholowych. Możliwość regulacji dawkowania - 0,5 ml., 1 ml., 1,5 ml. jednorazowo. Wyjmowana część dozująca. Tylna ścianka musi być płaska (nie może mieć wypukłości) tak aby umożliwiała przyklejenie i przykręcenie dozownika do podłoża - 120 szt
Pakiet 5
Podajnik na pojedyncze ręczniki jednorazowe w listkach składanych w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm / poj. na min 400 listków. ręczn./ - 100 szt
Pakiet 6
Papier toaletowy w rolkach przemysłowych, jednowarstwowy, makulaturowy, szary szerokość rolki 9 cm, długość 180 m, średnica 19 cm, gramatura 36-38 g/m2 - 900 szt
Pakiet 7
1. Wózek sprzątacza - chromowany / dwa wiadra, wyciskarka, koszyk/ - 10 szt
2. Stelaż do wózka - 40 cm /na mop z kieszenią/ - 100 szt
3. Wyciskarka do wózka sprzątacza - 2 szt
4. Kij do stelaża - 100 szt
5. Mop/zmywak/ - płaski pętelkowo - frędzelkowy, bawełniany z kieszenią 40 cm. Waga mopa minimum 140 g. Temperatura prania 80oC. Kodowane kolorystycznie /kolor wg. zamówienia niebieski, czerwony, żółty/ - 1230 szt
6. Mop /zmywak/ 50 cm lub 52x17 cm posiadający system mocowania za pomocą trapezowych zakładek oraz system kieszeniowy kodowany kolorystycznie /kolor wg. zamówienia niebieski, czerwony, żółty/ - 20 szt
Pakiet 8
1. Stelaż do mycia okien i ścian - 35 cm lub 40 cm - 10 szt
2. Kij do stelaża do mycia okien i ścian - 10 szt
3. Wkład zmywaka do okien futerkowy zapinany na rzep - 35 cm przy zaoferowaniu w poz. 1 stelaża 35 cm lub wkład 40 cm przy zaoferowaniu stelaża 40 cm - 25 szt
Pakiet 9
1. Szorowarka ręczna /do pracy z kijem/ - 10 szt
2. Kij do szorowarki - 10 szt
3. Pad prostokątny do szorowarki - 25 x 12 cm czarny lub brązowy - 30 szt
Pakiet 10
1. Ściągaczka z gumą do szyb - 35 cm lub 35,50 cm - 10 szt
2. Kij do ściągaczki do szyb - 10 szt
3. Guma do ściągaczk - 30 mb
Pakiet 11
1. Skrobaczka do szyb z rączką - dł ostrza 10 cm - 10 szt
2. Ostrza do skrobaczki dł 10 cm - 30 szt
Pakiet 12
Stelaż na kółkach z odbojnikami, konstrukcja metalowa wykonana ze stali szlachetnej odpornej na środki dezynfekcyjne z plastikową kwadratową lub prostokątną pokrywą na worek duży poj. 120 litrów ( rurka worka z podpurkami ), mechanizm nożnego otwierania pokrywy worka. Kolor pokrywy wg. zamówienia fioletowy, czerwony, biały - 100 szt
Pakiet 13
Płyn czyszcząco dezynfekcyjny, zagęszczony, zabija bakterie, wirusy i grzyby, dezynfekuje, czyści, wybiela, dobrze przylegający do czyszczonej powierzchni, możliwość stosowania jako preparat nierozcieńczony, rozcieńczony a także do wybielania - 40 litrów
Pakiet 14
1. Jednorazowe ostrza wymienne do w/w strzygarki o całkowitej szerokości 38 mm. Nakładane na główkę strzygarki, pakowane w plastikowe przezroczyste opakowania zaklejone z wierzchu białą folią zawierającą opis oraz nr. katalogowy. Pakowane w opakowanie zbiorcze po 50 ostrzy. Ostrza przeznaczone do każdego typu i rodzaju owłosienia ( włosy krótkie, długie, cienkie, grube, delikatne, suche, mokre) - 8000 szt
2. Strzygarka z ruchomą głowicą akumulatorowa, bezprzewodowa, ładowana prądem zmiennym 230V za pomocą ładowarki stojącej, pozostawiająca po strzyżeniu włos o długości 0,3 mm. Przesuwany włącznik dwupozycyjny (ON/OFF) - 15 szt
3. Ładowarka do w/w strzygarki umożliwiająca ładowanie strzygarki w pozycji stojącej. Na przednim panelu dioda sygnalizująca proces ładowania - 15 szt
Pakiet 15
1. Płyn do kąpieli lub mydło w płynie do mycia noworodków i wcześniaków hypoalergiczne o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażniające skóry, nie zawierające barwników, posiadające dobre właściwości myjące, nawilżające o ph 5,5 - op. 300 - 500 ml. Z dozownikiem. Na etykiecie musi być napis dla dzieci - 396 litrów
2. Szampon dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażnia skóry, nie zawiera barwników, posiada dobre właściwości myjące - na etykiecie musi być napis dla dzieci - op. 200-300 ml - 15 litrów
3. Oliwka dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażnia skóry, nie zawiera barwników na etykiecie musi być napis dla dzieci - op.200-300 ml - 15 litrów
Pakiet 16
Emulsja do pielęgnacji wrażliwej, suchej oraz skłonnej do podrażnień skóry rąk personelu medycznego. Regeneruje i odżywia podrażnioną i zniszczoną skórę rąk, poprawia naturalną wilgotność i elastyczność skóry, o naturalnym dla skóry pH. Po nałożeniu z łatwością się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości skóry, posiada przyjemny, delikatny zapach. Opakowanie 500 ml z pompką dozującą - 300 litrów.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z2013r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00 - Detergenty 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.74.12.00 - Płyny do rąk i ciała 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty


    I. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu. (Dotyczy chemii gospodarczej - Pakiet 13):
    Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki dla oferowanych produktów.W przypadku preparatów dla, których sporządzenie kart charakterystyk nie jest wymagane prawem i Wykonawca takich kart nie posiada, zobowiązany jest złożyć oświadczenie informujące o tym, że produkt nie został sklasyfikowany jako niebezpieczny oraz:
    a) Nie zawiera substancji stwarzających zagrożenia dla zdrowia ludzkiego lub środowiska w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 1% wag.
    b) Nie zawiera substancji, która jest PBT lub vPvT lub która została umieszczona na liście substancji podlegających procedurze udzielania zezwoleń z powodów innych niż w lit. a) w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 0,1% wag.
    c)Nie zawiera substancji, w przypadku której zostały określone we Wspólnocie najwyższe dopuszczalne stężenia w środowisku pracy.
    II. W zakresie produktów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków zamawiający wymaga, aby preparaty posiadały dokument potwierdzający zgłoszenie do krajowego systemu informowania o kosmetykach / zgodnie z ustawą z dnia 30.03..2001r . o kosmetykach - Dz.U. NR 42 poz. 473 z późn. zm./ - Wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu - DOTYCZY KOSMETYKÓW (Pakiet 15 oraz 16)
    III. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu:
    1. Aktualne ulotki, katalogi producenta.
    2. Ulotka informacyjna o składzie i sposobie użytkowania preparatu, oraz proporcjach rozcieńczania preparatu przy różnych stopniach zabrudzenia powierzchni - dotyczy Pakietu 13.
    3. Ulotka informacyjna o składzie asortymentu (dotyczy Pakietu 15 oraz 16).
    4. Instrukcja użytkowania w języku polskim (dotyczy Pakietu 14 poz. 2).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
6.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.