eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania..
Numer ogłoszenia: 347157 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310721 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Filozofii i Socjologii PAN, ul. Nowy Świat 72, 00-330 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 65 72 763, faks 0-22 826 87 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ilościach i zgodnie z podanym zestawieniem: Część I - komputery stacjonarne, sprzęt komputerowy i części komputerowe 1) 32 zestawy komputerowe (komputer+monitor) 2) 1 drukarka do laboratorium komputerowego 3) 1 drukarka do biura 4) 1 punkt dostępowy WiFi 5) podzespoły komputerowe 6) skaner z podajnikiem (biblioteka) 7) skaner kolorowy płaski (biuro) Część II - serwery i elementy wyposażenia serwerowni 1) 3 serwery 2) elementy wyposażenia serwerowni Część III - komputery przenośne 1) 2 notebooki PC z oprogramowaniem 2) 1 notebook Apple z oprogramowaniem Część IV - oprogramowanie komputerowe 1) 32 licencje GGWA-SMO systemu Microsoft Windows 7 Professional 64bit ENG 2) 35 licencji Microsoft Office Standard 2010 MOLP EDU (jeśli możliwe język EN) 3) 10 licencji Microsoft Office Professional Plus 2010 MOLP EDU PL 4) 2 sztuki systemu Microsoft Windows 7 Ultimate PL BOX 5) 1 program ABBYY FineReader 11 Professional Edition 6) 1 system Microsoft Windows Server 2008 Standard R2 64-bit, 5 Clt, ENG, BOX 7) 1 sztuka Adobe Acrobat X Standard PL WIN BOX Część V - elementy zasilania awaryjnego 1) zapasowe baterie do wymiany w zasilaczach awaryjnych 2) 1 moduł pomiaru czynników środowiska dla zasilaczy APC (AP9618) . 2.Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty opisy techniczne czy funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ. 4.Zamawiający informuje, że użyte w dokumentacji przykłady nazw własnych produktów lub producentów mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne tzn. takie które swoimi parametrami technicznymi, funkcjonalnymi i estetycznymi odpowiadają produktowi wzorcowemu. Przez określenie -nie gorsze niż - rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. 5.Dopuszcza się oferowanie wyłącznie fabrycznie nowych urządzeń spełniających wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ bądź rozwiązania nie gorsze niż przedstawione w specyfikacji jako wzorcowe. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo-programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamówionego sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz przekazania go Zamawiającemu w w stanie gotowym do eksploatacji. 7.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, 8.Całość sprzętu ma być objęta min.36 miesięczną gwarancją: 9.Wykonawca musi zapewnić podjęcie działań serwisowych do 24 godzin od chwili zgłoszenia usterki 10.Usługi gwarancyjne muszą być świadczona przez producenta lub autoryzowany przez niego serwis na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli jest to z jakiś powodów niemożliwe to wszelkie koszty oraz działania związane z przetransportowaniem urządzeń do miejsca naprawy ponosi Wykonawca. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozbudowy sprzętu przez pracowników Zamawiającego bez utraty praw do gwarancji na pozostałe elementy jednostki. 12.W przypadku konieczności wymiany uszkodzonych dysków twardych nie podlegają one zwrotowi do Wykonawcy. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przetestowania sprawności zestawu i jego zgodności z zamówieniem przez okres do 3 dni od jego dostarczenia przez Wykonawcę po którym to okresie podpisze protokół ostatecznego przyjęcia zamówienia stanowiący podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: komputery stacjonarne, sprzęt komputerowy i części komputerowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GIGA MULTIMEDIA, al. Niepodległości 26/28, 00-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125273,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: serwery i elementy wyposażenia serwerowni.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORMAT Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81354,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81354,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92601,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: komputery przenośne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATUT CENTRUM Sp. z o.o., al. Lotników 1, 02-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17109,30

  • Oferta z najniższą ceną: 17109,30 / Oferta z najwyższą ceną: 17434,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: oprogramowanie komputerowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Handlowe ALPLAST A. Bąk i Spółka, ul. Śliwkowa 1, 78-100 Niekanin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33684,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33684,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39549,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: elementy zasilania awaryjnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORMAT Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1797,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1797,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1797,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.