eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa oleju napędowego [ON] w systemie bezgotówkowym w maksymalnej ilości 23 000 l dla pojazdów służbowych pozostających w dyspozycji Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Warszawa: Sukcesywna dostawa oleju napędowego [ON] w systemie bezgotówkowym w maksymalnej ilości 23 000 l dla pojazdów służbowych pozostających w dyspozycji Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 347139 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306941 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ, ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju napędowego [ON] w systemie bezgotówkowym w maksymalnej ilości 23 000 l dla pojazdów służbowych pozostających w dyspozycji Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego [ON] w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych w maksymalnej sumarycznej ilości 23 000 l dla pojazdów słuSbowych pozostających w dyspozycji Zamawiającego. 2. Dostarczany olej napędowy [ON] ma spełniać wymagania określone w polskiej normie PN-EN 590 Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań oraz zapewniać komfort uSytkowania bez względu na panujące warunki atmosferyczne. 3. Wymagane warunki realizacji dostaw oleju napędowego: 3.1. Zakup oleju napędowego będzie dokonywany za pomocą systemu mikroprocesorowych kart elektronicznych lub kart magnetycznych (zwanych dalej kartami paliwowymi) wystawionych przez Wykonawcę. 3.2. Zakup oleju napędowego odbywać się będzie na stacjach paliw wyłącznie w formie tankowania pojazdów. 3.3. Stacje paliwowe powinny posiadać monitoring. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do wglądu w zapis z monitoringu do 7 dni od chwili tankowania. W przypadku wątpliwości związanych z poprawnością realizacji transakcji i nie przedstawieniu zapisu z monitoringu Zamawiający ma prawo odmówić płatności za daną transakcję. 3.4. Zamawiający będzie uprawniony do tankowania oleju napędowego na warunkach określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia na wszystkich stacjach paliw znajdujących się w dyspozycji Wykonawcy, bądź współpracujących z nim 3.5. KaSdy zakup oleju napędowego musi być ewidencjonowany przez stację paliw w rejestrach sprzedaSy oraz potwierdzany dokumentem wydania paliwa zawierającym, co najmniej następujące informacje identyfikacyjne: a) data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji, b) numer rejestracyjny pojazdu; c) numer identyfikacyjny karty paliwowej; d) stan licznika; e) ilość (z dokładnością do 0,001 litra); f) rodzaj i cena dodatkowych usług i lub dostaw g) adres stacji paliwowej, na której przeprowadzono transakcję. 3.6. Oferowana cena oraz rabat (opust) za litr paliwa powinna zawierać wszelkie koszty dodatkowe, związane np. z wydaniem kart paliwowych, dostępem do stacji paliw oraz dostępem do strony internetowej lub innego równowaSnego systemu. 3.7. Wykonawca udostępni stronę internetową lub inny równowaSny system ułatwiający korzystanie z kart paliwowych, rozliczanie dostaw paliw oraz świadczenie dostaw przez Wykonawcę. 4. Wymagane warunki gwarancji Wykonawcy: 4.1. Wykonawca ma obowiązek zagwarantować jakość oleju napędowego zgodną z obowiązującymi normami i przepisami. 4.2. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji, a w szczególności co do jakości oleju napędowego, Wykonawca jest zobowiązany , nie później niS w ciągu 14 dni kalendarzowych zająć stanowisko w formie pisemnej. Brak stanowiska Wykonawcy w powySszym czasie traktowane będzie jako uznanie reklamacji jako uzasadnionej. 5. Wymagania co do kart paliwowych: 5.1. KaSdorazowy zakup oleju napędowego odbywać się będzie na podstawie przedstawionej przez kierowcę karty paliwowej. 5.2. W przypadku braku moSliwości zatankowania paliwa na podstawie karty paliwowej z przyczyn technicznych leSących po stronie Wykonawcy, dopuszcza się dokonywanie bezgotówkowego zakupu paliwa na podstawie faktury VAT z co najmniej 14 dniowym terminem płatności, wystawionej przez Wykonawcę na Zamawiającego, z treści której będzie wynikał numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego, który był tankowany. 5.3. Karty paliwowe wydawane będą Zamawiającemu bezpłatnie. Ilość i rodzaj kart paliwowych (imienne, na okaziciela itp.) określi Zamawiający. 5.4. Karty paliwowe Wykonawca przekaSe Zamawiającemu bezpośrednio po zawarciu umowy w terminie ustalonym z Wykonawcą. 5.5. Wykonawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkowe karty paliwowe w przypadku wynajmu przez Zamawiającego nowych samochodów, wymiany jednostek taboru Zamawiającego oraz w przypadku konieczności zwiększenia przez Zamawiającego ilości posiadanych kart paliwowych uprawniających do tankowania pojazdów samochodowych. 5.6. Wydane karty paliwowe muszą być waSne na terenie całego kraju, na stacjach paliwowych Wykonawcy i lub stacjach paliwowych współpracujących z Wykonawcą oraz otrzymają termin waSności na cały okres, w których ma być realizowana dostawa paliw płynnych. 5.7. Karty paliwowe muszą być zabezpieczone kodem PIN. 5.8. W przypadku utraty, kradzieSy lub zniszczenia karty paliwowej, Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie Wykonawcy o powySszych zdarzeniach, w celu zastrzeSenia utraconej karty paliwowej oraz dodatkowo dokonać potwierdzenia zgłoszenia telefonicznego za pomocą udostępnionego przez Wykonawcę faksu lub pod numer udostępnionego przez Wykonawcę telefonu lub na adres poczty elektronicznej Wykonawcy. Zamawiający moSe powiadomić Wykonawcę o utracie, kradzieSy lub zniszczeniu karty paliwowej poprzez udostępniony Zamawiającemu system informatyczny, w którym moSna zgłosić utratę, kradzieS lub zniszczenie karty paliwowej. 5.9. Zgłoszenia dotyczące utraty, kradzieSy lub zniszczenia karty paliwowej przyjmowane są całodobowo we wszystkie dni tygodnia. 5.10. Po kaSdym zgłoszeniu utraty lub zniszczenia karty paliwowej naleSy podać numer utraconej karty. Wykonawca potwierdza niezwłocznie, nie później jednak niS następnego dnia roboczego po dniu otrzymania zgłoszenia, przyjęcie zgłoszenia pod numer faksu, z którego dokonano potwierdzenia zgłoszenia lub poprzez przesłanie e-mail lub poprzez informację zawartą w udostępnionym Zamawiającemu systemie informatycznym Wykonawcy. 5.11. Wykonawca prowadzi rejestr zgłoszeń zablokowanych kart paliwowych, zawierający dane o numerze karty zgłoszonej jako utracona lub zniszczona, osobie zgłaszającej okoliczności wraz ze wskazaniem daty i godziny przyjęcia zgłoszenia. 5.12. Niezwłocznie, przy czym w terminie nie dłuSszym niS 24 godziny od momentu zgłoszenia utraty, kradzieSy lub zniszczenia karty paliwowej Wykonawca zobowiązuje się do zablokowania karty, powodującego niemoSność dokonywania za jej pośrednictwem jakichkolwiek transakcji. Transakcje dokonane po tym terminie obciąSają Wykonawcę. 5.13. W przypadku utraty, kradzieSy lub zniszczenia karty paliwowej Wykonawca wyda Zamawiającemu na jego pisemny lub wysłany e-mailem wniosek, zamienną kartę paliwową. 5.14. Zamienna karta paliwowa oraz numer PIN podporządkowany do tej karty dostarczony jest Zamawiającemu niezwłocznie przy czym w terminie nie dłuSszym niS 14 dni licząc od dnia złoSenia wniosku o wydanie zamiennej karty paliwowej do Wykonawcy. 5.15. JeSeli utracona lub skradziona karta paliwowa została odzyskana, Zamawiający ma obowiązek zgłosić ten fakt niezwłocznie Wykonawcy oraz przesłać odzyskaną kartę. 5.16. Na karcie paliwowej lub w systemie sprzedaSowym Wykonawcy muszą być zakodowane co najmniej następujące dane: a) nazwa uSytkownika b) numer rejestracyjny pojazdu c) rodzaj paliwa d) rodzaj usług lub dostaw, które na jej podstawie mogą zostać nabyte. 5.17. Karta paliwowa powinna mieć równieS moSliwość nabycia na jej podstawie następujących dostaw i usług: a) oleje, b) płyny do spryskiwaczy, c) mycie samochodów, d) drobne akcesoria samochodowe, e) opcjonalnie opłaty autostradowe/drogowe lub inne opłaty o podobnym charakterze. 6. Wymagane zasady rozliczeń za zrealizowane dostawy: 6.1. Rozliczenie zakupionego paliwa następować będzie w okresach ustalonych przez Zamawiającego lecz nie rzadziej niS raz na miesiąc na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę, przy czym za datę sprzedaSy uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. 6.2. Faktury VAT powinny być wystawione przez Wykonawcę w oparciu o zbiorcze zestawienie wszystkich transakcji, które miały miejsce w danym okresie rozliczeniowym. 6.3. Faktura wystawiona przez Wykonawcę obejmować będzie wyłącznie tankowania faktycznie zrealizowane na podstawie karty paliwowej oraz nabyte dodatkowe usługi i/lub dostawy. 6.4. Do kaSdej faktury VAT Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zbiorcze zestawienie wykonanych transakcji w danym okresie rozliczeniowym. Zbiorcze zestawienie powinno wskazywać co najmniej następujące informacje: a) data i miejsce zakupu, numer identyfikacyjny karty paliwowej, numer rejestracyjny pojazdu, stan licznika, ilość i rodzaj wydanego paliwa, cenę jednostkową i wartość paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, ilość i cenę nabytych dodatkowych dostaw i lub usług.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00 - Oleje napędowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa oleju napędowego [ON] w systemie bezgotówkowym w maksymalnej ilości 23 000 l dla pojazdów służbowych pozostających w dyspozycji Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125607,60

  • Oferta z najniższą ceną: 125607,60 / Oferta z najwyższą ceną: 130699,8

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.