eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa aparatu do chromatografii gazowej dla Katedry Chemii Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym (umowa o dofinansowanie Nr POIG.01.03.01-00-158/09-02 z dnia 04.01.2010r.) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, poddziałanie 1.3.1, zadanie badawcze 10. (Nr sprawy RAP/170/2010)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-03

Wrocław: Dostawa aparatu do chromatografii gazowej dla Katedry Chemii Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym (umowa o dofinansowanie Nr POIG.01.03.01-00-158/09-02 z dnia 04.01.2010r.) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, poddziałanie 1.3.1, zadanie badawcze 10. (Nr sprawy RAP/170/2010)
Numer ogłoszenia: 347137 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do chromatografii gazowej dla Katedry Chemii Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym (umowa o dofinansowanie Nr POIG.01.03.01-00-158/09-02 z dnia 04.01.2010r.) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, poddziałanie 1.3.1, zadanie badawcze 10. (Nr sprawy RAP/170/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatu GC (chromatograf gazowy) w konfiguracji z dozownikiem S/SL, detektorem FID, autosamplerem ALS, zestawem komputerowym wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz zestawem instalacyjnym, zestawem kolumn i kolektorem frakcji w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym (umowa o dofinansowanie Nr POIG.01.03.01-00-158/09-02 z dnia 04.01.2010r.) realizowanego w ramach Działania 1.3. POIG, Poddziałania 1.3.1 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, (zadanie badawcze nr 10) dla Katedry Chemii Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu o następujących parametrach: Chromatograf gazowy z pełną Elektroniczną Kontrolą Przepływów i Ciśnień gazów EPC, o dokładności ustawień ciśnienia nie gorszej niż: 0,001 psi (0,007 kPa) [na dozowniku i detektorze FID] ww. urządzenie musi posiadać:-dozownik typu split/splitless z EPC, -EPC musi umożliwiać kompensację zmian ciśnienia atmosferycznego w czasie rzeczywistym, -konieczna możliwość nastrzyku w trybie pulsed split, pulsed splitless, -detektor typu FID z możliwością pracy z make-up gazem o szybkości akwizycji danych minimum 500 Hz o czułości nie gorszej niż 1,8 pg C/sek, -czujnik płomienia wraz z funkcją automatycznego zapalania detektora FID, -możliwość zastosowania podczas analizy minimum 20 ramp temperaturowych pieca, -zakres temperatur pieca nie gorszy niż +4 (powyżej temperatury otoczenia) - 450 stopni C, -szybkość nagrzewania pieca nie mniejsza niż 120oC/min.,-wieża nastrzykowe z karuzelą na min.16 próbek o pojemności 2 ml -taca o pojemności 150 prób 2 ml z możliwością kontrolowania temperatury próbek w zakresie od 5oC do 60oC, -konieczna możliwość rozbudowy w przyszłości o detektor emisji atomowej AED (do analizy związków metaloorganicznych), -zestaw komputerowy i oprogramowanie do pełnego sterowania zestawem i obróbki danych. -zestaw startowy do zainstalowania aparatu i rozpoczęcia na nim pracy (złączki, fiolki 2ml, septy z kapslami, linery, Ferrule ... itp), - kolumny: -30 m x 0.25 mm x 0.1 ?m; Wypełnienie: 5%-diphenyl-95%-dimethyl polysiloxane copolymer lub równoważna, -30 m x 0.32 mm x 0.25 ?m; Wypełnienie: 5%-diphenyl-95%-dimethyl polysiloxane copolymer lub równoważna, -L-CHIRASIL-VAL, 25 m x 0.25 mm ID lub równoważny, -CHIRASIL-DEX lub równoważna, -DB-1701 I.D. (mm): 0.32 Długość (m): 30 df (?m) : 0.25 lub równoważna, -DB-WAX I.D. (mm): 0.32 Długość (m): 30 df (?m) : 0.25 lub równoważna, -DB-5MS I.D. (mm): 0.32 Długość (m): 30 df (?m) : 0.25 lub równoważna, - Kolektor frakcji: programowalny, kompletny, umożliwiający kolekcję wg licznika kropli, czasu, piku, piku i czasu oraz ręczną. Kolektor pracuje z przepływami do 20 mL/min. Wyposażony w zawór trójdrożny, pozwalający na odprowadzenie do ścieków pustych frakcji i zapobiegający zanieczyszczeniu zbieranych frakcji. Wszystkie elementy mające kontakt ze zbieranymi frakcjami wykonane ze stali nierdzewnej i/lub PTFE, -Pojemność kolektora to min. cztery podstawki (raki) na probówki. Wymiary kolektora: min. 47,9 x 46,4 x 33,0 cm (szerokość x głębokość x wysokość). -Podstawka (rak); na probówki o wymiarach 18 x 150 mm (32 mL), mieszcząca 44 probówki (4 szt.) -Konieczna współpraca chromatografu z komputerem poprzez złącze Ethernet (LAN) dające możliwość zdalnego dostępu do aparatu. Przez równoważny Zamawiający rozumie sprzęt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do sprzętu przykładowo wskazanego przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż proponowany przez niego przedmiot zamówienia (dostawy) jest równoważny z opisem zawartym w SIWZ. Zamawiający za równoważny uzna sprzęt o nie gorszych właściwościach od wskazanego wzorcowo w SIWZ. Składając ofertę równoważną Wykonawca jest zobowiązany wskazać nazwę sprzętu (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawienia w ofercie dokładnego opisu technicznego oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne w zakresie określonym w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunków szczegółowych w tym zakresie , natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy aparatury do chromatografii o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunków szczegółowych w tym zakresie , natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunków szczegółowych w tym zakresie , natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunków szczegółowych w tym zakresie , natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Ewentualne pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: a) przedłużenia terminu realizacji w następujących sytuacjach: - zawieszenia wykonania umowy przez zamawiającego, - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia siły wyższej, - w przypadku konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie udzielania zamówienia podstawowego. b) inne zmiany: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym stawki podatku VAT, c) Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zasad podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, , ul Mikulicza-Radeckiego 6, pok.109, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Mikulicza - Radeckiego 6, 50-345 Wrocław pok. 102 I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym (umowa o dofinansowanie Nr POIG.01.03.01-00-158/09-02 z dnia 04.01.2010r.) realizowany w ramach Działania 1.3. POIG, Poddziałania 1.3.1 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, (zadanie badawcze nr 10)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.