eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCIOWYCH, DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ SPRZĘTU GOSPODARCZEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCIOWYCH, DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ SPRZĘTU GOSPODARCZEGO
Numer ogłoszenia: 347134 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCIOWYCH, DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ SPRZĘTU GOSPODARCZEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentu szczegółowo opisanego w formularzach ofertowych pogrupowanych w 9 niżej wymienionych Pakietów: Nr pakietu Nazwa Pakietu 1 Worki foliowe 2 Wyroby różne (wymagana karta charakterystyki w zakresie pozycji 4) 3 Mydło w kostce, krem do rąk, pasta do mycia rąk oraz krem do golenia 4 Środki czyszczące różne (wymagana karta charakterystyki w zakresie pozycji od 1 do 13) 5 Przyrządy do sprzątania różne 6 Wyroby jednorazowego użytku 7 Kubły i pojemniki 8 Drobny sprzęt kuchenny 9 Wózki do sprzątania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.10.00-7, 39.22.21.10-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.43.40-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia polegające na wykonaniu co najmniej 1 dostawy w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż: Numer Pakietu Kwota brutto w zł 1 252 862,08 2 154 697,76 3 12 360,06 4 99 430,98 5 33 078,59 6 13 560,54 7 7 534,72 8 3 455,04 9 6 324,48

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Zamawiający wymaga, aby pozycje od 1 do 3 w zakresie Pakietu nr. 2, pozycje od 1 do 9 w zakresie Pakietu nr 6, pozycja 4 w zakresie Pakietu nr 7 oraz pozycja 13 w zakresie Pakietu nr 8 były dopuszczone do kontaktu z żywnością, na potwierdzenie czego należy złożyć odpowiednie dokumenty. 2. Każdy z oferowanych wyrobów musi spełniać wymagania Zamawiającego w załącznikach (Pakietach) stanowiących integralną część siwz - na potwierdzenie wymagań Zamawiającego - Wykonawcy zobligowani są do złożenia w ofercie fotografii lub opisów bądź innych materiałów informacyjnych dotyczących oferowanego asortymentu (należy opisać numerem pakietu oraz pozycji w sposób pozwalający na jednoznaczne zidentyfikowanie oferowanego przedmiotu zamówienia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się zmiany umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny, przy czym zmiana ta może być dokonana na wniosek Wykonawcy w terminie 3 dni od przesłania zawiadomienia w formie propozycji aneksu do umowy wraz z dokumentami, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem, wskazującymi przyczynę proponowanych zmian. 2.Dopuszcza się zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego, przy czym zmiany mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w terminie do 3 dni od przesłania zawiadomienia w formie propozycji do aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, pok. 36B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.10.00-7, 39.22.21.10-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.43.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby różne (wymagana karta charakterystyki w zakresie pozycji 4).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.10.00-7, 39.22.21.10-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.43.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mydło w kostce, krem do rąk, pasta do mycia rąk oraz krem do golenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło w kostce, krem do rąk, pasta do mycia rąk oraz krem do golenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.10.00-7, 39.22.21.10-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.43.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki czyszczące różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czyszczące różne (wymagana karta charakterystyki w zakresie pozycji od 1 do 13).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.10.00-7, 39.22.21.10-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.43.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyrządy do sprzątania różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do sprzątania różne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.10.00-7, 39.22.21.10-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.43.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyroby jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.10.00-7, 39.22.21.10-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.43.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kubły i pojemniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubły i pojemniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.10.00-7, 39.22.21.10-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.43.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drobny sprzęt kuchenny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt kuchenny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.10.00-7, 39.22.21.10-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.43.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wózki do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki do sprzątania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.10.00-7, 39.22.21.10-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.43.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.