eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-03

Katowice: Jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 347121 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303923 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych obejmująca pozycje wyszczególnione w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Materiały eksploatacyjne muszą: - być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, - być jednorodne (Wykonawca dostarczy dla danej pozycji asortymentowej ten produkt, który zostanie określony w złożonej ofercie), - być nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych - być nieregenerowane (tzn. materiały nie pochodzą z recyklingu i nie były poddawane procesowi regeneracji) - posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. 3. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne licząc od dnia dostawy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jakości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych przez niezależną firmę zewnętrzną, co do ich zgodności z umową. 5. W przypadku uszkodzenia drukarki, kserokopiarki, faksu z powodu użytkowania wadliwego wkładu koszty naprawy tego urządzenia pokryje Wykonawca z zastrzeżeniem, iż naprawę urządzeń na gwarancji Zamawiający powierzy firmie wykonującej serwis gwarancyjny na rzecz Urzędu. 6. Wykonawca dostarczy zamówione materiały do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Ligonia 46, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, w terminie do 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 7. Koszt dostawy przedmiotu zamówienia (koszty transportu, opakowania, dostarczenia oraz ubezpieczenia przedmiotu dostawy) zostanie wkalkulowany w cenę produktów podaną w ofercie Wykonawcy. Wykonawca nie pobierze z tego tytułu żadnej dodatkowej opłaty. 8. W przypadku stwierdzenia braków w dostarczonym towarze lub dostarczenia towaru wadliwego bądź niezgodnego z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do jego uzupełnienia lub wymiany na wolny od wad i zgodny z zamówieniem w dniu dostawy i na własny koszt. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie taką ofertę, która spełnia wymogi kompatybilności z urządzeniem, którego dotyczy produkt oryginalny oraz której wydajność, tj. ilość stron, które można zadrukować, jest nie mniejsza niż produktu oryginalnego. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, że zaoferowane materiały nie odbiegają jakościowo od produktów oryginalnych, nie są regenerowane i nie pochodzą z recyklingu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro Office Sp. z o.o., al. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93575,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43862,66

  • Oferta z najniższą ceną: 43862,66 / Oferta z najwyższą ceną: 95500,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.