eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Usługa przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w PCZ Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Drezdenku, nr sprawy PCZ-NZOZ/PN/23/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Drezdenko: Usługa przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w PCZ Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Drezdenku, nr sprawy PCZ-NZOZ/PN/23/2011
Numer ogłoszenia: 347116 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Drezdenku , ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 95 7620505, faks 95 7620218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-drezdenko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w PCZ Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Drezdenku, nr sprawy PCZ-NZOZ/PN/23/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przygotowywania i dystrybucji do Zamawiającego całodobowych posiłków dla hospitalizowanych pacjentów, z uwzględnieniem zróżnicowania diet, w szczególności: przygotowywanie posiłków z własnych produktów, dystrybucja całodziennego wyżywienia, odbiór i mycie naczyń, odbiór i utylizacja odpadów komunalnych i pokonsumpcyjnych. Średnia dzienna ilość całodobowych posiłków: 100-120..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek I (z art. 22 ust. 1 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie nr 1, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek II (z art. 22 ust. 2 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek III (z art. 22 ust.3 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek III (z art. 22 ust.3 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, posiadającą wykształcenie w zawodzie dietetyk, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała lub wykonuje zawód dietetyka, przez okres minimum 6 miesięcy. Jeżeli Wykonawca, na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek IV (z art. 22 ust.4 Ustawy) będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki lub zdolność kredytową w wysokości minimum 60 000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Przedmiot zamówienia winien być przygotowywany w z zachowaniem zasad systemu HACCP w warunkach sanitarnych i higienicznych określonych w szczególności w: a) Rozporządzeniu nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 30.4.2004 r.); b) Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (T.J. Dz. U. z 27.7.2010 r. nr 136, poz. 914 z późn.zm.) orazwydanych na jej podstawie aktów wykonawczych; c) Ustawie o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z 5 grudnia 2008 r. (Dz.U. z30.12.2008 nr 234, poz. 1570 z późn. zm.); d) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17 kwietnia 2007 r. ws pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zamkniętego (Dz.U. z 2007 r. nr 80, poz. 545); e) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17.4.2007 r. ws badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (Dz.U. z2006 r. nr 25, poz. 191) Na potwierdzenie spełnienia wymagania przedmiotowego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie oraz dokument potwierdzający, że Wykonawca dopełnił obowiązku wynikającego z Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (T.J. Dz. U. z 27.7.2010 r. nr 136, poz. 914 z późn.zm.) i uzyskał dla miejsca, w którym będzie realizował zamówienia zatwierdzenie lub warunkowe zatwierdzenie działalności związanej z żywieniem zbiorowym wydane przez właściwy miejscowo organ państwowego powiatowego lub granicznego inspektora sanitarnego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego w pkt. III.4.2 i III.4.3.1 dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania. 2. Oferta oraz wszystkie oświadczenia powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną. Uprawnienia winny wynikać z załączonych dokumentów, tj. np.: aktualnego odpisu z właściwego rejestru, aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji, aktualnego statutu. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych do oferty dokumentów, należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie (za zgodność z oryginałem) oraz dokumenty, z których wynika, że osoba udzielająca pełnomocnictwa jest do tego uprawniona przez Wykonawcę. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) wydłużenie terminu płatności, b) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania usług określonych w załączniku nr 1 do umowy w pierwotnym terminie, w limicie cenowym wynikającym z umowy; c) zmianę zaoferowanych cen jednostkowych w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT. O zmianie (wraz z podaniem podstawy prawnej) Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem. Zmiany cen będą wprowadzane do umowy aneksem. d) obniżenie zaoferowanych cen jednostkowych, e) zmian jednostek organizacyjnych, do których będą dostarczane posiłki (utworzenie lub zamknięcie oddziałów szpitalnych), f) zmiana systemu dystrybucji posiłków, g) zmiana miejsca realizacji umowy (miejsca przygotowywania posiłków), pod warunkiem przedstawienia dokumentów zatwierdzających lub warunkowo zatwierdzających działalności związaną z żywieniem zbiorowym, wydanych przez właściwy miejscowo organ państwowego powiatowego lub granicznego inspektora sanitarnego h) waloryzację cen jednostkowych zawartych w umowie jeden raz w roku 2013 o prognozowany średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, ogłaszany w ustawie budżetowej na dany rok po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę. i) zmiana częstotliwości bieżących rozliczeń, j) okoliczności, które nie miałyby wpływu na wybór oferty i których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiana jest konieczna dla prawidłowej realizacji umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-drezdenko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Drezdenku, ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Drezdenku, ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.