eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Świadczenie usług pralniczych dla SPZZOZ w Wyszkowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-21

Ogłoszenie nr 347084 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.

Wyszków: Świadczenie usług pralniczych dla SPZZOZ w Wyszkowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325793


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, krajowy numer identyfikacyjny 30872600000, ul. ul. Komisji Edukacji Narodowej  1, 07200   Wyszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 297 437 605, e-mail spzzoz@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-wyszkow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pralniczych dla SPZZOZ w Wyszkowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DEZ/Z/341/ZP- 29/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 39 i następne, o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.), z zachowaniem zasad określonych w niniejszej ustawie. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pralniczych dla SPZZOZ w Wyszkowie w asortymencie i przewidywanych miesięcznych ilościach podanych poniżej: a) Bielizna, pościel, pieluchy (płaska)- 6500 kg b) Mundurki, fartuch (fasonowa)- 1600 szt c) Koce-200 szt d) Kocyki- 100 szt e) Poduszki z pierza- 50 szt f) Firany- 100 m2 g) Zasłony- 40 m2 h) Odzież, peleryny, kurtki-30 szt i) Mopy- 300 szt. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług pralniczo-dezynfekcyjnych zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach sanitarno- epidemiologicznych oraz zgodnie z obowiązującą w ochronie zdrowia technologią. 3. Zrealizowana usługa musi odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawnym w tym zakresie. 4. Wykonawca udziela gwarancji co do jakości wykonywanych usług. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za skutki złej jakości usług objętych umową, w stosunku do SPZZOZ w Wyszkowie oraz do osób trzecich, w tym sankcje nałożone na Zamawiającego przez Stację Sanitarno- Epidemiologiczną i inne właściwe organy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z użyciem środków posiadających odpowiednie atesty, rejestracje, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przestrzegania przepisów sanitarnych, bhp i p-poż oraz do ochrony i ubezpieczenia przedmiotu zamówienia wraz z ponoszeniem wszelkich związanych z tym kosztów. 7. Wykonawca oświadcza, że posiada wszystkie wymagane przepisami uprawnienia, atesty, urządzenia itp do realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca spełnia wszystkie wymagania określające warunki prania i transportu w szczególności: a) Wykonawca posiada pozytywną aktualną opinię Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej na wykonywanie usługi prania i przewozu bielizny szpitalnej. b) pralnia posiada barierę higieniczną z przelotowymi pralnicami i wydzielonymi strefami - brudną i czystą. c) transport bielizny kwalifikowanej jako zakaźna będzie odbywał się w dodatkowych pojemnikach. d) Wykonawca przedstawi wykaz używanych preparatów do chemicznotermicznej dezynfekcji w procesie prania bielizny szpitalnej nie zanieczyszczonej znacznie krwią z pozytywnymi opiniami przedstawionymi przez producenta/ spektrum B, Tbc F, V i S (Clostridium difficile). Preparaty te muszą być zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biologicznych. Każdorazową zmianę preparatów piorąco- dezynfekcyjnych i dezynfekcyjnych Wykonawca pisemnie przedstawi Zamawiającemu. e) Wykonawca pokryje koszty badań bakteriologicznych jeden raz na kwartał oraz w każdym czasie w przypadku wystąpienia ognisk epidemiologicznych przeprowadzonych przez uprawnionych pracowników szpitala (pielęgniarka epidemiologiczna, wyznaczony pracownik bakteriologii). 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości i asortymentu usług wymienionych w podpunkcie 1, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części usługi, tj. transportu asortymentu wymienionego w punkcie 1 i bielizny zakwalifikowanej jako zakaźnej oraz wykonywania usług pralniczo-dezynfekcyjnych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zasady i warunki odbioru prania. a) odbiór z SPZZOZ w Wyszkowie asortymentu do prania i dostarczanie czystego, odbywać się będzie 5 razy w tygodniu odpowiednim środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. b) miejscem odbioru jest wskazane pomieszczenie SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d) Wykonawca gwarantuje utrzymanie 24 godzinnego cyklu prania pełnego asortymentu, licząc od odbioru brudnych rzeczy do dostawy czystych do Zamawiającego. e) w przypadku nieprzewidzianych sytuacji awaryjnych Wykonawca gwarantuje: o odebranie od Zamawiającego, wypranie brudnego i dostawa wypranego asortymentu w czasie do 4 godzin od zgłoszenia telefonicznego (lub fax) o każdej porze doby; o dostarczenie wypranego asortymentu, który już oczekuje u Wykonawcy na dostawę w czasie do 1 godziny. f) odbiór wypranego asortymentu odbywa się 5 razy w tygodniu w godz. 6:45 - 8:00 g) dokumentem potwierdzającym wykonanie jest dzienny wykaz przekazanego asortymentu podpisany przez przedstawicieli obu stron umowy. h) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług pralniczych nie objętych umową, których konieczność stwierdzi Zamawiający. Warunki realizacji takich usług, będą każdorazowo uzgodnione pisemnie. i) pełen asortyment powinien być trwale oznaczony przez Zamawiającego i umożliwić jednoznaczną identyfikację. j) asortyment przekazany do prania będzie wstępnie rozsortowany, wg rodzaju i koloru, zapakowany w foliowych workach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 93150000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT637560
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TOM-MARG Zakład Pracy Chronionej Sp. z o.o. ,  biuro@tommarg.pl,  ul. Płk. St. Dąbka 16,,  30-732 ,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 784198
Oferta z najniższą ceną/kosztem 784198
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 947193,48
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.