eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro nadostawę odzieży i obuwia dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-19

Ełk: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na: dostawę odzieży i obuwia dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 34699 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica Sp. z o.o. w Ełku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na: dostawę odzieży i obuwia dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.P. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA J.M. ILOŚĆ Pakiet 1 CPV 33.19.90.00 ; CPV 18.10.00.00 Odzież lekarzy i asystentów Odzież damska 1 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 30 2 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 30 Odzież męska 3 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 22 Odzież pielęgniarek, pielęgniarzy, ratowników medycznych Odzież damska 4 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 241 5 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 241 Odzież męska 6 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 12 Odzież techników Odzież damska 7 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 20 8 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 20 Odzież męska 9 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 3 Odzież asystentów, techników Ośrodka Rehabilitacji Dziennej Odzież damska 10 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 17 11 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 17 Odzież męska 12 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 4 Odzież sekretarek, rejestratorek, magazynierów Odzież damska 13 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 21 14 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 21 Odzież męska 15 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 2 Odzież pracowników Działu Utrzymania Czystości Odzież damska 16 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 55 17 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 55 Odzież męska 18 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 5 Razem: L.P. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA J.M. ILOŚĆ Pakiet 2 Odzież pacjentów CPV18.10.00.00 1 Piżama damska ( wg opisu w SIWZ) szt. 300 2 Piżama męska ( wg opisu w SIWZ) szt. 300 3 Koszula operacyjna ( wg opisu w SIWZ) szt. 250 4 Koszula dla położnic ( wg opisu w SIWZ) szt. 50 Piżamy - Odział Pediatryczny 5 Piżama niemowlęca do 1-go roku życia ( wg opisu w SIWZ) szt. 120 6 Piżama dzieci od 2 do 5 lat ( wg opisu w SIWZ) szt. 60 7 Piżama dzieci od 6 do 11 lat ( wg opisu w SIWZ) szt. 60 8 Piżama młodzież od 12 do 18 lat ( wg opisu w SIWZ) Chłopcy szt. 30 9 Piżama młodzież od 12 do 18 lat ( wg opisu w SIWZ) Dziewczynki szt. 30 Razem: Pakiet 3 Odzież Blok operacyjny CPV 33.19.90.00 Bluza plus spodnie ( wg opisu w SIWZ) 1 Rozmiar S kpl. 30 2 Rozmiar M kpl. 30 3 Rozmiar L kpl. 100 4 Rozmiar XL kpl. 60 5 Rozmiar XXL kpl. 60 Sukienka operacyjna ( wg opisu w SIWZ) 6 Rozmiar S szt. 5 7 Rozmiar M szt. 5 8 Rozmiar L szt. 5 9 Rozmiar XL szt. 5 Razem: Pakiet 4 Obuwie CPV 18.80.00.00 Obuwie damskie 1 35 rozmiar para 3 2 37 rozmiar para 30 3 38 rozmiar para 110 4 39 rozmiar para 150 5 40 rozmiar para 110 6 41 rozmiar para 60 7 42 rozmiar para 30 Obuwie męskie 8 41 rozmiar para 4 9 42 rozmiar para 10 10 43 rozmiar para 10 11 44 rozmiar para 10 Razem: Pakiet 1 :Warunki ogólne odzieży: Tkanina elanobawełna o składzie : 63 % - 65 % poliester ; 35 % - 37 % bawełna Tkanina dekatyzowana Gramatura: 165 +/- 10 g/m2 Możliwość prania wyrobu w temp. Ok 70 o C Wyrób odporny na odbarwienia Wyrób odporny na działanie środków dezynfekujących używanych w szpitalnictwie Kurczliwość wyrobu max do 4 % Pakiet 2 Warunki ogólne do odzieży pacjentów: Tkanina flanela ; Tkanina dekatyzowana wyrób odporny na odbarwienia Gramatura: 155 +/- 10 g/m2 ; kurczliwość wyrobu max do 4 % możliwość prania wyrobu w temp. Ok 70o C wyrób odporny na działanie środków dezynfekujących używanych w szpitalnictwie Pakiet 3 odzież operacyjna wielokrotnego użytku, wykonana z niepylącej oddychającej chłonnej tkaniny bawełniano - poliestrowej o zawartości bawełny min 60 % max 70 % , poliester min 30 % max 40 % gramatura: min 150 g/m2 - max 195 g/m2 . Kurczliwość wyrobu max : 3 % Temperatura prania : powyżej 60 oC . Pakiet 4 kolor biały ; Damskie -palce odkryte / Męskie - palce zasłonięte wyściółka i wierzch ze skór naturalnych z perforacją pod wyściółka miękka gąbka wkładka skórzana pełna perforowana z miękką gąbką obuwie przeszywane do spodów spody poliuretanowe spody antypoślizgowe z profilem ortopedycznym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-0, 18.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium: Pakiet 1 - 2100 zł ( słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100) Pakiet 2 - 1250 zł ( słownie: tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 3 - 1200 zł ( słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) Pakiet 4 - 1000 zł ( słownie: tysiąc złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2) Podpisany wzór umowy przez Osoby Uprawnione zgodnie ze wskazaniami o których mowa w § XIV SIWZ. 3) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena jedn. netto x Ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 4) Uzupełniony załącznik nr 3 do SIWZ. 5)Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk w pokoju 027A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk pokoj 504 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla pracowników, 18 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-0, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież pacjentów , 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież blok operaycjny, 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie, 11 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.