To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Lądek-Zdrój: Świadczenie usług pielęgniarskich kuracjuszom Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
Numer ogłoszenia: 346967 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355290 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. - Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pielęgniarskich kuracjuszom Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgniarskich kuracjuszom Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na terenie Lądka Zdroju i Długopola Zdroju. Zamawiający zamawia a Wykonawca przyjmuje zamówienie i zapewnia realizację świadczeń zdrowotnych w następującym zakresie: - Udzielanie świadczeń zdrowotnych w czasie pełnienia dyżuru, - Udzielanie pomocy w każdym przypadku niebezpieczeństwa utraty życia lub uszczerbku na zdrowiu, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami zawodowymi oraz kodeksem etyki zawodowej, - Wykonywanie zleceń lekarskich odnotowanych w dokumentacji medycznej, - Informowanie kuracjuszy w sposób dla nich zrozumiały o wykonywanych czynnościach pielęgniarskich i ich oddziaływaniu na stan zdrowia, - Uczestniczenie w obchodach lekarsko - pielęgniarskich oraz informowanie lekarza leczącego o stanie zdrowia kuracjuszy, - Co najmniej trzykrotne kontrolowanie oddziału w czasie dyżuru nocnego, - Przekazywanie i przyjmowanie dyżuru raportem , przy przekazaniu i przyjęciu dyżuru -obchód całego oddziału, - Informowanie kuracjuszy o obowiązującym regulaminie szpitala (sanatorium) uzdrowiskowego, - Prowadzenie dokumentacji pielęgniarskiej i właściwe jej zabezpieczanie, - Racjonalna gospodarka lekami i sprzętem medycznym, - Stałe aktualizowanie swojej wiedzy zawodowej i umiejętności pracy, - Tworzenie przyjaznej atmosfery w oddziale, - Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku i dyscypliny pracy oraz tajemnicy służbowej, - Przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o ochronie środowiska. Przewidywana liczba dyżurów w okresie obowiązywania umowy: dyżury w dni robocze w ilości 4 700 godzin; dyżury w dni świąteczne w ilości 2 000 godzin; dyżury nocne w ilości 3 300 godzin. Forma dyżurów w systemie 12 godzin (1 dyżur = 12 godzin) w ramach comiesięcznego grafiku ustalonego na poszczególnych oddziałach. Liczba dyżurów może ulec zmniejszeniu w zależności od liczby przyjmowanych kuracjuszy. Wykonawcą każdego dyżuru będzie wykwalifikowana pielęgniarka posiadająca uprawnienia wymagane odrębnymi przepisami prawa i spełniająca wymagania Zamawiającego w zakresie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 85.14.12.00 - Usługi świadczone przez pielęgniarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej REHA - MED, Plac Zamkowy 10, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165000,00
Oferta z najniższą ceną: 165000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Dostawa sprzętu gastronomicznego
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla Mostu św. Jana w Lądku-Zdroju
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-41-24 Świadczenie usług medycznych - badania psychiatryczne dla potrzeb KMP w Toruniu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- SZPiFP-40-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
- Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki w Klinikach.
- Razem w potrzebie - usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.