To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-28
Poznań: Usługi drukowania książek na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 346958 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112607 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul. Wodna 24, 61-781 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8525306, faks 061 8525306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania książek na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na usługi naświetlania, druku, oprawy i dostarczenia publikacji do Muzeum Archeologicznego w Poznaniu.
W wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania Zamawiający zawrze z Wykonawcami umowę ramową, która określi warunki dotyczące usługi naświetlania, druku, oprawy i dostarczenia publikacji do Muzeum Archeologicznego w Poznaniu.
Udzielanie zamówień na konkretne publikacje, nastąpi na podstawie zamówień cząstkowych, w drodze odrębnych postępowań realizowanych na podstawie art. 101 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP w wyniku zawarcia umowy wykonawczej.
Zgodnie z art. 2 pkt. 9a) ustawy Pzp, w umowie ramowej wskazane będą jedynie przewidywane ilości publikacji przeznaczonych do wydruku.
Wykaz rodzajów publikacji, których dotyczy umowa ramowa:
Publikacje w oprawie twardej - 6 wariantów, z nakładem minimalnym 350 egz. każdy
Publikacje w oprawie miękkiej - 1 wariant, z nakładem minimalnym 1000 egz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamówienia cząstkowe będą realizowane w oparciu o umowy wykonawcze, poprzez wysłanie przez Zamawiającego do Wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa, zaproszenia do złożenia oferty i SIWZ zawierający dokładny opis przedmiotu zamówienia publicznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58679,00
Oferta z najniższą ceną: 58679,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86100,00
Waluta: PLN.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia Biały Kruk Milewscy sp. j. , ul. Kleeberga 14B, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62003,50
Oferta z najniższą ceną: 58679,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86100,00
Waluta: PLN.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EXPOL P. Rybiński, J. Dąbek Sp. j., ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66694,50
Oferta z najniższą ceną: 58679,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku trzech publikacji na rzecz Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi
- Wykonanie wraz z sukcesywną dostawą kartek z kalendarza oraz informacji dodatkowej na ekspozycję
- Druk i dostawa książek dla Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Świadczenie usługi poligraficznej dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku
- Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami merytorycznymi oraz skład, wydruk lub wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-edukacyjnych
- "Świadczenie usług poligraficznych dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.