eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w okresie od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Suszec: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w okresie od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Numer ogłoszenia: 346926 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326024 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 2124277, 2124436, faks 032 2124277, 2124436.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w okresie od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Suszec, Kryry, Mizerów, Kobielice, Radostowice, Rudziczka) do: 1) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, ul. Zamenhofa 5, 2) Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, ul. Księżycowa 25, 3) Przedszkola Publicznego nr 21 w Pszczynie (grupa specjalna), ul. Księżycowa 27, 4) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach -Dziedzicach, ul. Legionów 59, 5) Gimnazjum Publicznego w Kryrach w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kryrach, ul. Nierad 86, 6) Gimnazjum Publicznego w Radostowicach, ul. Dworcowa 56, 7) Szkoły Podstawowej w Suszcu, ul. Szkolna 130, 8) Przedszkola Publicznego w Suszcu, ul. Św. Jana 70, 9) Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, ul. Piastów Górnośląskich 4, 10) Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pszczynie, ul. Dr W. Antesa 1, w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r., w dniach nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego 2015/2016 i 2016/2017 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 maja 2011 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasady odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach (DZ. U. Nr 109 poz. 631). Zamawiający dopuszcza zmianę ilości uczniów dowożonych do szkół.Przedmiot zamówienia dotyczący Dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w okresie od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. obejmuje 6 zadań (części): 1) ZADANIE Nr 1 Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie i Czechowicach - Dziedzicach: a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, Przedszkola Publicznego Nr 21 w Pszczynie (grupa specjalna), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2015/2016 i roku szk. 2016/2017. Dowóz od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00- 8:15, odwóz po skończonych zajęciach ok. godz. 14:20 - 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Godzina odjazdu z pierwszego przystanku: 6:30. b) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. c) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół: - Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie: Mizerów, ul. Wyzwolenia - 1 uczeń; Mizerów, ul. Potoczek - 1 uczeń; Mizerów, ul. Lipki - 1 uczeń; Kryry, ul. Wyzwolenia - 1 uczeń; Kryry, ul. Nierad - 2 uczniów; Kryry, ul. Krótka - 1 uczeń; Kryry; ul. Wilcza - 1 uczeń; Suszec, ul. Wielodroga - 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa - 4 uczniów; Suszec, ul. Na Grabówki - 1 uczeń; Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń; Suszec, ul. Ogrodowa - 1 uczeń; Radostowice ul. Wysoka - 1 uczeń; Radostowice, ul. Dworcowa - 2 uczniów; Radostowice, ul. Studzienka - 1 uczeń. Razem : 20 uczniów - Zespół Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach: Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń, - Do Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie oraz do Przedszkola Publicznego Nr 21 w Pszczynie (grupa specjalna) na dzień ogłoszenia przetargu nie dojeżdża żaden uczeń. W roku szkolnym 2015/2016 liczba uczniów dowożonych do w/w szkół wynosi łącznie 21 uczniów. d) liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2016 r. (rok szkolny 2016/2017), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2015/2016 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2015/2016 zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w placówkami zawartym do dnia 31.08.2016 r., e) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zamawiający wymaga dodatkowego opiekuna dla dziecka dowożonego do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki. f) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. g) przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. h) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 101 km. 2) ZADANIE Nr 2 Dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach: a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kryrach i obejmuje dowóz uczniów z Mizerowa w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2015/2016 i roku szkolnego 2016/ 2017, na godzinę 8.00, począwszy od przystanku Mizerów - Borki, a następnie Mizerów- Szkoła, Mizerów - PGR - do Gimnazjum Publicznego w Kryrach, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Dodatkowo Wykonawca powinien uwzględnić dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mierowie (z przystanku Mizerów - Borki do przystanku Mizerów - Szkoła). Godziny odjazdu z poszczególnych przystanków (trasa do GP Kryry): - Mizerów - Borki: godzina 7:30 - Mizerów - Szkoła: godzina 7: 37 - Mizerów - PGR: godzina 7: 39 b) Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Kryrach dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na drugi odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona jest od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie wiosennym i jesiennym liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Wykonawcy Dyrektor GP Kryry. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się następujące godziny odwozów z GP Kryry: - pierwszy odwóz ze szkoły - godzina 14:30 (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek ), 13:45 (piątek - tylko jeden odwóz), - drugi odwóz ze szkoły - godzina 15:20 (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek), c) Ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2015/2016: Przystanek Mizerów - Borki: 11 uczniów (dodatkowo 6 uczniów ZSP Mizerów, przewożonych z przystanku Mizerów - Borki do przystanku Mizerów - Szkoła); Przystanek Mizerów - Szkoła: 23 uczniów; Przystanek Mizerów - PGR: 18 uczniów; razem: 52 uczniów (nie licząc 6 uczniów ZSP Mizerów, przewożonych z przystanku Mizerów - Borki do przystanku Mizerów - Szkoła), - w roku szkolnym 2016/2017: Przystanek Mizerów - Borki: 10 uczniów; Przystanek Mizerów - Szkoła: 21 uczniów; Przystanek Mizerów - PGR: 18 uczniów; razem: 49 uczniów, d) W czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki. e) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących/stojących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. f) przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. g) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 13 km. h) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2016/2017. Liczba ta zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w placówką do dnia 31.08.2016 r. Do tego dnia zostanie też ustalona liczba dzieci z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mizerowie, dowożonych z przystanku Mizerów - Borki do przystanku Mizerów Szkoła. Liczba tych dzieci zostanie ustalona na podstawie deklaracji ich rodziców o wyrażeniu zgody na taki dowóz. 3) ZADANIE Nr 3 Dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach: a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach oraz obejmuje dowóz uczniów z Kobielic w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2015/2016 i roku szkolnego 2016/2017, na godzinę 8:00, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła, a następnie przystanek Kobielice - Kościół, Kobielice - MEDROS i dalej do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach. Odwozy po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Godziny odjazdu z poszczególnych przystanków: - Kobielice - Szkoła: godzina 7 : 40 - Kobielice - Kościół: godzina 7 : 42 - Kobielice - Medros: godzina 7 : 45 b) przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Radostowicach dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na drugi odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie wiosennym i jesiennym liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor GP Radostowice. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się następujące godziny odwozów z GP Radostowice: - pierwszy odwóz ze szkoły - godzina 14:50, - drugi odwóz ze szkoły - godzina 15:45 - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek; (piątek - tylko jeden odwóz). c) ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2015/2016: Przystanek Kobielice - Szkoła: 26 uczniów; Przystanek Kobielice - Kościół: 14 uczniów; Przystanek Kobielice - MEDROS: 24 uczniów; razem: 64 uczniów. - w roku szkolnym 2016/2017: Przystanek Kobielice - Szkoła: 27 uczniów; Przystanek Kobielice - Kościół: 15 uczniów; Przystanek Kobielice - MEDROS: 22; razem: 64 uczniów. d) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki. e) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących/stojących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. f) przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. g) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 8 km. h) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2016/2017. Liczba ta zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w placówką do dnia 31.08.2016 r. 4) ZADANIE Nr 4 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Suszcu: a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola Publicznego w Suszcu. Trasa przewozu obejmuje przewóz dzieci z miejsca ustalonego z rodzicami dzieci ( przystanek na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola Publicznego w Suszcu na godz. 8:00 i odwóz dzieci po zajęciach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2015/2016 i roku szkolnego 2016/2017, tj od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. b) informację o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u Dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu i u Dyrektora Przedszkola Publicznego w Suszcu. Przewiduje się następujące godziny dowozu: - przystanek Suszec - Branica: godzina 7: 30, - Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 7:40, - Przedszkole Publiczne w Suszcu - godzina 7:42. Przewiduje się następujące godziny odwozu: - Przedszkole Publiczne w Suszcu - godzina 14:30, - Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 14:32, - przystanek Suszec - Branica: godzina 14:45, c) ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2015/2016: do Szkoły Podstawowej w Suszcu 9 uczniów; do Przedszkola Publicznego w Suszcu: 1 dziecko; - w roku szkolnym 2016/2017: do Szkoły Podstawowej w Suszcu 9 uczniów; do Przedszkola Publicznego w Suszcu: 1 dziecko; d) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki. e) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. f) przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. g) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 10 km. h) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2016/2017. Liczba ta zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w placówką do dnia 31.08.2016 r. 5) ZADANIE Nr 5 Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW): a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2015/2016 i roku szk. 2016/2017. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8 oo, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 14 oo. b) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. c) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Woszczycka - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego - 1 uczeń. W roku szkolnym 2015/2016 do w/w ośrodka dowożonych będzie 4 uczniów. d) liczba ta może ulec zmianie począwszy od 1 września 2016 r. (rok szkolny 2016/2017), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2015/2016 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2015/2016 zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem do dnia 31.08.2016 r. e) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki. f) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. g) przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. h) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 21 km. 6) ZADANIE Nr 6 Dowóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pszczynie (DOREW): a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pszczynie, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:30, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 15:00. b) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. c) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Kobielice ul. Stara Droga - 1 uczeń. W roku szkolnym 2015/2016 do w/w ośrodka dowożonych będzie 2 uczniów. Uczniowie poruszają się na wózkach inwalidzkich. d) liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2016 r. (rok szkolny 2016/2017), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2015/2016 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2016/2017 zostanie ustalona przez Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem zawartym do dnia 31.08.2016 r. e) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki. f) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być przystosowane do przewozu uczniów na wózkach inwalidzkich. g) przewidywana liczba dni dowozu - 222 dni (z wyłączeniem miesiąca sierpnia) h) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 33 km. 3.4. Szczegółowe adresy dzieci dojeżdżających do szkół specjalnych (zadanie nr 1, nr 5, nr 6) oraz lista dzieci dojeżdżających będą do dyspozycji Wykonawcy po podpisaniu umowy. 3.5. Zasady przewozu uczniów określa Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki, stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie i Czechowicach - Dziedzicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DISCO LIFE DRINK BAR PRZEWÓZ OSÓB Zbigniew Czech, ul. Nadrzeczna 40, 43-265 Mizerów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94515,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94435,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DISCO LIFE DRINK BAR PRZEWÓZ OSÓB Zbigniew Czech, ul. Nadrzeczna 40, 43-265 Mizerów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59754,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55165,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55165,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58344,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DISCO LIFE DRINK BAR PRZEWÓZ OSÓB Zbigniew Czech, ul. Nadrzeczna 40, 43-265 Mizerów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63731,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55165,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55165,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55165,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Suszcu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DISCO LIFE DRINK BAR PRZEWÓZ OSÓB Zbigniew Czech, ul. Nadrzeczna 40, 43-265 Mizerów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28172,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29918,13

  • Oferta z najniższą ceną: 29918,13 / Oferta z najwyższą ceną: 29918,13

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Żorach, ul. Piastów Górnośląskich 6, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25227,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23375,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23375,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Dowóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pszczynie (DOREW)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Pszczynie, ul. Antesa 1, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23417,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26373,60

  • Oferta z najniższą ceną: 26373,60 / Oferta z najwyższą ceną: 26373,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.