eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza › CLIMBING FOR ALL - BEZPIECZEŃSTWO I AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA W GÓRACH - BUDOWA ŚCIANKI WSPINACZKOWEJ W RAJCZY.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Rajcza: CLIMBING FOR ALL - BEZPIECZEŃSTWO I AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA W GÓRACH - BUDOWA ŚCIANKI WSPINACZKOWEJ W RAJCZY.
Numer ogłoszenia: 346922 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rajcza , ul. Górska 1, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. 33 8643155 w. 33, faks 33 8643887.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CLIMBING FOR ALL - BEZPIECZEŃSTWO I AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA W GÓRACH - BUDOWA ŚCIANKI WSPINACZKOWEJ W RAJCZY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wewnętrzna ściana wspinaczkowa o charakterze sportowo - rekreacyjnym. Projektowana ściana wspinaczkowa jest usytuowana na ścianie szczytowej hali sportowej. Podstawowe wymiary : - wysokość: ok.10,50m, - szerokość podstawy: ok. 8,75m, - wysięg przewieszenia: do 1,80m, - powierzchnia: ok. 100,00m2 (3m2). Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Założeniem jest zamocowanie ściany wspinaczkowej do istniejącego obiektu - hali sportowej. Siły od wspinaczy oraz ciężar konstrukcji i pokrycia ściany wspinaczkowej będą oddziaływać na elementy konstrukcyjne hali sportowej. Należy założyć, że na etapie projektowania samej hali takie oddziaływania nie zostały uwzględnione przy określaniu przekrojów (nośności) elementów konstrukcyjnych. W takiej sytuacji należy wykazać, że montaż ściany wspinaczkowej - o ustalonych parametrach - z wykorzystaniem istniejącego obiektu jest możliwy. Należy wykazać, że montaż ściany wspinaczkowej nie doprowadzi do nadmiernego obciążenia istniejących elementów konstrukcji budynku. Dodatkowe obciążenia nie mogą ujemnie wpływać na przydatność użytkową, trwałość i wygląd elementów konstrukcyjnych budynku oraz nie mogą powodować przemieszczeń i odkształceń o niedopuszczalnych wielkościach. Ogólne właściwości funkcjonalno - użytkowe Ściana wspinaczkowa powinna być zaprojektowana tak, aby mogły korzystać z niej osoby w różnym wieku i o różnym stopniu zaawansowania. Ścianę należy wyposażyć w 7 kompletów indywidualnych punktów asekuracyjnych górnych oraz 35 kompletów indywidualnych punktów asekuracyjnych. Będą one wyznaczały trasy wspinaczki z dolną asekuracją, z zastosowaniem lin (pół-)dynamicznych. Ściana powinna być również wyposażona w system do podwieszania lin. Ponadto należy zaopatrzyć ścianę w komplet materacy asekuracyjnych wraz systemem do ich montażu. Chwyty wspinaczkowe nakręcane należy dostarczyć w rozmiarach od XS do XXL w ilości 5 szt/m2 (łączna ilość ok. 500 szt.). Kształt i forma chwytów powinna uwzględniać sportowo - rekreacyjny charakter ściany wspinaczkowej i pozwolić na ułożenie dróg wspinaczkowych o trudnościach od III do VIII w skali UIAA. Chwyty nakręcane muszą posiadać odpowiedni atest lub certyfikat na zgodność z normą PN-EN 12572-3: 2008, który został potwierdzony przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą. Instalacja chwytów leży po stronie wykonawcy, który jednocześnie ułoży drogi wspinaczkowe w skali od III do VIII w skali UIAA. Powierzchnia użytkowa ściany ma zawierać co najmniej następujące elementy: - formacja przewieszona, - formacja pionowa, - formacja typu dach, - formacja typu zacięcie, - formacja umożliwiająca wspinaczkę techniką Duelfera. Szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe a) Panele wspinaczkowe Powierzchnię wspinaczkową należy zaprojektować na bazie płaskich paneli wspinaczkowych drewnianych gr. 18mm pokrytych strukturą piaskowo-żywiczną zwiększającą tarcie. b) Powierzchnia Powierzchnia płaska (pionowa): ok. 60,0m2. Powierzchnia przewieszona: ok. 40,0m2. c) Systemy asekuracji: Indywidualny punkt asekuracyjny: - Śruba typu imbus M12x50-8.8 - 1 szt. - Plakietka atestowana typu PETZL o nośności 25kN - 1szt. - Nakrętka zaciskowa M12-8 - 1 szt. Górny indywidualny punkt asekuracyjny: - Śruba typu imbus M12 kl 8.8 - 2 szt. - Stanowisko zjazdowe V-kształtne + 2 karabinki DRACO - 1 kpl. - Nakrętka zaciskowa M12-8 - 2szt. d) System podwieszania lin - 1 kpl. obsługujący całą powierzchnię ściany e) System do pionowego mocowania materacy zainstalowany u podstawy ściany f) Pozostałe wyposażenie - zestaw sprzętu: - lina pół-dynamiczna - 160 mb - ekspresy - 16 szt. - przyrząd asekuracyjny typu kubek - 7 szt. - karabinek zakręcany typu HMS - 9 szt. - uprząż wspinaczkowa biodrowa - 14 szt. - pętla do auto-asekuracji - 1 szt. - klucz do śrub typu imbus - 1 szt. - struktury różnych kształtów o wym. podstawy min. 55x35cm i wysokości min. 20cm - 4szt. - materac asekuracyjny - 1,00 x 2,00m, grubość 10cm - 9 szt. - zestaw do slackline - dł. min. 10m wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem systemu mocującego (lokalizacja do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji). - przyrząd do ćwiczeń TRX - 2 szt. - CAMPUS na dwie kolumny listew różnych grubości po 10szt. w każdej kolumnie (łączna szer. 1,20m), wraz z zaprojektowaniem, wykonaniem i montażem. Wszystkie elementy ściany wspinaczkowej muszą spełniać warunki ochrony przeciwpożarowej oraz muszą być zgodne z warunkami technicznymi wykonania tego typu obiektów. Wymagana klasa dla paneli wspinaczkowych to minimum C-s1,d0 wg PN-EN 13501-1+A1:2010. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno- Użytkowym będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w następujących załącznikach do SIWZ: 1) Przedmiar robót - Kosztorys ofertowy, 2) Program Funkcjonalno - Użytkowy, 3) projekt budowlany ściany wspinaczkowej Wykonane przez: Projektowanie ścian wspinaczkowych, Wojciech Kurz, ul. Górnych Wałów 2/4, 44-100 Gliwice, tel. kom. 605 533 679, Projektant: Jacek Słowik..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.91 - Ścianki do wspinania 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych ). 2.Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Dz. U. Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Rajczy nr 92 8125 0008 0000 0202 2000 0060. Kserokopię dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 24, III piętro - Krystynie Podgórzec) w osobnej zapieczętowanej kopercie z podpisem wadium, a kserokopie dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46.1 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba , że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy przedstawią : - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączą dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodem, o którym mowa wyżej jest poświadczenie (załącznik nr 4 do specyfikacji), - Zamawiający wymaga aby w wykazie robót budowlanych Wykonawca wskazał także co najmniej jedną robotę (w ramach jednej umowy) o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. o charakterze zgodnym z zakresem przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się wykonanie budowy ściany wspinaczkowej o powierzchni użytkowej minimum ok. 100 m2 oraz załączył dokument, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, w tym: informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie (załącznik nr 4 do specyfikacji).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy przedstawią : Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Powyższy warunek będzie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.: a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - 1 osoba i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego (załącznik nr 5 do specyfikacji). Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać wymagane uprawnienia, określone szczegółowo powyżej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010, nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W wykazie tym należy również podać informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga aby w wykazie robót budowlanych Wykonawca wskazał także co najmniej jedną robotę (w ramach jednej umowy) o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. o charakterze zgodnym z zakresem przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się wykonanie budowy ściany wspinaczkowej o powierzchni użytkowej minimum ok. 100 m2 oraz załączył dokument, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, w tym: informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie (załącznik nr 4 do specyfikacji).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający żąda, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Do oferty należy załączyć: 1.Stosowne wymagane atesty, a w szczególności odpowiedni dokument potwierdzający klasę palności na panel wspinaczkowy (jako gotowy produkt) oraz certyfikat lub atest potwierdzający zgodność wyrobu tj. paneli wspinaczkowych oraz chwytów na zgodność z normą PN-EN 12572-1:2009, PN-EN 12572-3:2008, wydany przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą: A) Konstrukcja: Konstrukcja nośna ściany wspinaczkowej (stalowa lub drewniana) powinna być wykonana z uwzględnieniem normy PN-EN 12572-1:2009 oraz innych norm branżowych dotyczących projektowania konstrukcji budowlanych. B) Panel wspinaczkowy: 1.Panele wspinaczkowe powinny spełniać wymagania normy PN-EN 12572-1:2009 - należy dołączyć certyfikat lub atest potwierdzony przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą (deklaracja zgodności jest nie wystarczająca). 2. Wymagana klasa dla paneli wspinaczkowych to minimum C-s1,d0 wg PN-EN 13501-1+A1:2010. Wykonawca na etapie przetargu winien dostarczyć stosowny dokument, potwierdzający klasę w zakresie reakcji na ogień dla oferowanych paneli. C) Chwyty wspinaczkowe: Chwyty wspinaczkowe powinny spełniać wymagania normy PN-EN 12572-3:2008 - należy dołączyć certyfikat lub atest potwierdzony przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą (deklaracja zgodności jest nie wystarczająca). D) Wyposażenie: Wyposażenie ściany wspinaczkowej powinno posiadać stosowne atesty CE, EN lub UIAA - należy je dołączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. a) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do specyfikacji). b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. c) Kosztorys ofertowy (na podstawie przedmiaru robót). d) Dokument potwierdzający wniesienie przez Wykonawcę wymaganego wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto we wzorze istotnych warunków umowy (załącznik nr 7 do specyfikacji). 1)Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, e) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; g) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3) Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; b) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; c) zmiany osób do nadzorowania robót. 4) Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; c) inna niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją. 5) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców) b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 2. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie inspektor nadzoru i przedstawiciel Wykonawcy, zatwierdzonego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na podstawie treści art. 93 Pzp w przypadku wycofania się Zamawiającego z realizacji projektu w ramach którego przewidziana jest budowa ścianki wspinaczkowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rajcza.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rajcza, ul. Górska 1, 34-370 Rajcza, pokój nr 24, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 10:30, miejsce: j .w..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.10.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013 za pośrednictwem Euroregionu Beskidy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.