eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro na dostarczenie i montaż stolarki otworowej z PCV w budynkach komunalnych i budynkach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez TBS "Złotnicki" sp. z o.o. w Zduńskiej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-14

POZYCJA 34688

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zduńska Wola:przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro na dostarczenie i montaż stolarki otworowej z PCV w budynkach komunalnych i budynkach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez TBS "Złotnicki" sp. z o.o. w Zduńskiej Woli

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" sp. z o.o., do kontaktów: Anna Witczak - specjalista ds. organizacji remontów, tel. 043 8232258, pok. Nr 2 w godz. od 10:00 do 15:00 w zakresie procedury przetargowej; Krzysztof Szczygólski - inspektor nadzoru inwestorskiego, tel. 043 8252258, pok. Nr 2 w godz. od 10:00 do 15:00 w zakresie przedmiotu zamówienia; Barbara Filipiak - kierownik Administracji Nieruchomości, tel. 043 8233117 w godz. od 10:00 do 15:00 w zakresie przedmiotu zamówienia, ul. Kościelna 8, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232449, fax 043 8232449, e-mail: sekretariat@bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net, www.bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro na dostarczenie i montaż stolarki otworowej z PCV w budynkach komunalnych i budynkach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez TBS "Złotnicki" sp. z o.o. w Zduńskiej Woli 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i montaż stolarki otworowej (okien i drzwi balkonowych) nie mniejszej niż z pięciokomorowych profili PCV w ramie i w skrzydle, w kolorze białym w budynkach komunalnych i budynkach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez TBS "Złotnicki" sp. z o.o. zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: zasoby mieszkaniowe zarządzane przez TBS "Złotnicki" sp. z o.o. na terenie miasta Zduńska Wola. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 12 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1. W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy: 1/ Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi tj. posiadają aktualne odpisy z właściwego rejestru (KRS) lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zakres prowadzonej działalności gospodarczej musi być zgodny z przedmiotem zamówienia. 2/ Posiadają aktualne zaświadczenie o regulowaniu składek ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/ Posiadają aktualne zaświadczenie o uiszczonych podatkach w Urzędzie Skarbowym, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 5/ Posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6/ Posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku gdy składający ofertę jest podmiotem zbiorowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7/ Posiadają aktualne certyfikaty ITB, PZH oraz System Zarządzania Jakością ISO III.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: 1) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2) kserokopię odpowiednich uprawnień budowlanych oraz polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych samodzielnych funkcji w budownictwie, (tj. kierownik robót) - kserokopia załączonego do oferty ważnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby przynajmniej na jeden rok 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i sprzętu, jakie posiada wykonawca, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat tego typu robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. We wzmiankowanym okresie wykonawca winien wykazać się wykonaniem co najmniej dwoma robotami budowlanymi, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w terminach umownych. III.2.3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: 1) sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2) wykażą się zyskiem z prowadzonej działalności w okresie ostatnich dwóch lat przed złożeniem oferty 3) wykażą się przychodami za poprzedni rok obrachunkowy w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, 4) opinię banków, w których wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzające wielkość obrotów na rachunku z ostatnich 12 miesięcy, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.08.2005, cena - Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego w pok.nr 2 po złożeniu pisemnego wniosku o jej wydanie. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2005, godzina 11:00.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.