eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Rzeszów: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Numer ogłoszenia: 346882 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada - rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 - wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) w okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Jarosławiu z/s w Żurawicy Zadanie nr 2 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Nisku Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała wykonanie całego zakresu remontów na terenie danego Rejonu. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na 1 lub 2 zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 10 800,00 PLN Zadanie 2: 850,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż: - Zadanie nr 1 - 110.000,00 PLN - Zadanie nr 2 - 8.000,00 PLN Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: - dla /przychodu/ według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego. - dla posiadanych /środków finansowych lub zdolności kredytowej/ wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 2.2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował jako wykonawca lub podwykonawca na drogach publicznych klasy G i GP, zakres remontów cząstkowych łącznie we wszystkich asortymentach na 5 tys. m2. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2 ogłoszenia muszą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5 ogłoszenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW. 5.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 5.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 2. ogłoszenia Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 5.2.1. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 2.1. ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2.2. Wykaz wykonanych robót (Doświadczenie). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. ogłoszenia. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 5.1.2., 5.1.4. i 5.1.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt 5.1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6. i 7. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 5.1.2. - 5.1.5. 9. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 5.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 5.1.2. - 5.1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 6. i 7., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 5.2. powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Oferowana technologia - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, można nabyć w Siedzibie Zamawiającego pok. nr. 25 lub może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, cena brutto: 9,15 zł + koszt przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Jarosławiu z/s w Żurawicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada - rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 - wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) w okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Jarosławiu z/s w Żurawicy Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała wykonanie całego zakresu remontów na terenie danego Rejonu. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na 1 lub 2 zadania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Oferowana technologia - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Nisku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada - rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 - wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) w okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca - remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z - remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 2 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Nisku Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała wykonanie całego zakresu remontów na terenie danego Rejonu. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na 1 lub 2 zadania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Oferowana technologia - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.