eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ulic w Szczuczynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Grajewo: wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ulic w Szczuczynie
Numer ogłoszenia: 346760 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313604 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie, ul. Fabryczna 4, 19-203 Grajewo, woj. podlaskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ulic w Szczuczynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ulic w Szczuczynie (ul. Grunwaldzka, ul. Majewskiego, ul. Wąsoska, ul. Sportowa, ul. Pl. 1000-lecia, wylot do Kolna, wylot do Niećkowa, dr. 1812 B Szczuczyn - Radziłów, odc. skrzyż z dr. 1813 B do skrzyż. z dr. 1812 B, dr. 1819 B od dr. 1812 B do m. Świdry Awissa) o długości 6,29 km Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie usług kompleksowych z zakresu zimowego utrzymania ulic obejmujących likwidację śliskości i odśnieżanie nawierzchni jezdni ulic i przyległych do jezdni parkingów. W zakres zadania wchodzi: 1) odśnieżanie jezdni ulic i parkingów o łącznej długości 6,29 km wraz z wywiezieniem nadmiaru śniegu jeżeli zajdzie taka konieczność, 2) zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni jezdni ulic i przyległych parkingów do jezdni o łącznej długości 6,29 km poprzez posypanie na całej szerokości nawierzchni jezdni i parkingów mieszanką piaskowo-solną 20% w ilości od 100g/m2 do 150 g/m2 w zależności od potrzeb, 3) jednokrotne posprzątanie ulic po zimowym utrzymaniu o łącznej długości 6,29 km polegające na oczyszczeniu nawierzchni jezdni, chodników, parkingów i pozostałych części pasa drogowego oraz usunięcie zebranych zanieczyszczeń na własny koszt. Roboty wymienione w pkt. 1) i 2) należy wykonać do godz. 530 rano lub w czasie dwóch godzin od ustania zjawiska atmosferycznego powodującego śliskość lub utrudnienia w ruchu spowodowane śniegiem. Wykonanie usługi każdorazowo należy potwierdzić ZDP u dyżurnego ZUD do godziny 7:15. Roboty wymienione w pkt 3) powinno polegać na oczyszczeniu ze śmieci i pozostałości po zimowym utrzymaniu przyległych pasów drogowych, chodników, parkingów i pozostałych części pasa drogowego oraz oczyszczeniu nawierzchni jezdni z mechanicznym ich zamieceniem. Śmieci i pozostałości po zimowym utrzymaniu z oczyszczania ulic powinny zostać wywiezione na wysypisko przez Wykonawcę na jego koszt. Sprzęt odśnieżający ma być wyposażony w środki łączności (np. telefon komórkowy). Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartość usługi zimowego utrzymania ulic dokonał wizji lokalnej ulic powiatowych na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonaniem niniejszej umowy. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomach I-II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne w Szczuczynie Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 1, 19-230 Szczuczyn, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47221,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.