eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne oraz odpadów pokonsumpcyjnych kat. III powstających na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Poznań: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne oraz odpadów pokonsumpcyjnych kat. III powstających na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 346745 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne oraz odpadów pokonsumpcyjnych kat. III powstających na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa odpadu Szacunkowa ilość kg Kod odpadu 1 Odpady pokonsumpcyjne 209500 20 01 08 2 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze 400 18 01 03 3 Odpady zawierające ropę naftową lub jej produkty 3000 16 07 08 4 Sorbenty, materiały filtracyjne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi 3000 15 02 02 5 Filtry powietrza 200 16 01 07 6 Filtry olejowe 300 17 06 01 7 Materiały izolacyjne zawierające azbest rękawice ochronne, koce ppoż 400 17 06 05 8 Tworzywa sztuczne i guma 2000 16 02 13 9 Brezent pokrycia odpadowe 2000 19 12 04 10 Okładziny hamulcowe 200 16 01 99 11 Odpady farb i lakierów 500 16 01 12 12 Magnetyczne i optyczne nośniki informacji 100 08 01 11 13 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych 500 13 05 08* 14 Kable inne niż wymienione w 17 04 10 100 16 80 01 15 Inne baterie i akumulatory 100 19 08 01 16 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 i 160212 2500 15 01 10 17 Odpady zawierające rtęć 10 06 04 04.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy i którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, posiadają : 1) zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami /w zakresie transportu i zbierania lub unieszkodliwiania i odzysku odpadów/ o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podstawie Ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami), 1) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego oraz Decyzja Inspekcji Weterynaryjnej nadająca numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, 2) decyzję na odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 wydana przez Prezydenta miasta Poznania zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dn. 13 września 1996 r. z późn. zmianami, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI ust. 1, pkt. 1)-3). 3. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryterium spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami /w zakresie transportu i zbierania lub unieszkodliwiania i odzysku odpadów/ o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podstawie Ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami). 2) Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego oraz Decyzja Inspekcji Weterynaryjnej nadająca numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. 3) Decyzję na odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 wydana przez Prezydenta miasta Poznania zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dn. 13 września 1996 r. z późn. zmianami. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , Poznań , ul. Wojska Polskiego 86/90 , u p. Malgorzaty Spychalskiej tel (0-61) 857 52 45.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 86/90 , Poznań, kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3 , od pon-pt w godz. od 7.15-11.00 oraz od 13.30-15.15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.