To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 346739 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Opole: Rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów od km 16+543 do km 17+101 oraz budowa mostu w km 16 + 675 i rozbudowa mostu w km 16 + 850 w m. Krasiejów wraz z infrastrukturą - budowa kładki i ścieżki pieszo-rowerowej w ramach projektu - Budowa infrastruktury pieszo-rowerowej w powiecie opolskim - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn. "Budowa infrastruktury pieszo-rowerowej w powiecie opolskim - I etap"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332750
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
531421584, ul.
ul. Książąt Opolskich
27,
45-005
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 4414069, faks
77 4414071, e-mail
zamowienia@zdp.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zdp.opole.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów od km 16+543 do km 17+101 oraz budowa mostu w km 16 + 675 i rozbudowa mostu w km 16 + 850 w m. Krasiejów wraz z infrastrukturą - budowa kładki i ścieżki pieszo-rowerowej w ramach projektu - Budowa infrastruktury pieszo-rowerowej w powiecie opolskim - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP.DT.3421-27/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów od km 16+543 do km 17+101 oraz budowa mostu w km 16 + 675 i rozbudowa mostu w km 16 + 850 w m. Krasiejów wraz z infrastrukturą - budowa kładki i ścieżki pieszo-rowerowej w ramach projektu -Budowa infrastruktury pieszo-rowerowej w powiecie opolskim - etap I . Budowa kładki pieszo rowerowej i ścieżki pieszo- rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1807 O w m. Krasiejów obejmuje m.in. następujący asortyment robót: 1 Budowa ścieżka pieszo - rowerowej: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - roboty zasadnicze tj. krawężniki obrzeża, podbudowy, nawierzchnia z kostki betonowej. 2. Budowa kładki pieszo - rowerowej w km 16+926 - roboty przygotowawcze - budowa, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy, organizacji ruchu na czas budowy, obsługa geodezyjna budowy, - roboty ziemne - oczyszczenie terenu, roboty ziemne, ścianki szczelne, wykonanie kotew gruntowych i mikropali, - wykonanie konstrukcji kładki - z betonu sprężonego, - roboty wykończeniowe - balustrady, izolacje, odwodnienie kładki, próbne obciążenie kładki. 3. Roboty telekomunikacyjne: - przebudowa istn. sieci teletechnicznej od słupa S7 do S8 wraz z robotami towarzyszącymi i wykonaniem pomiarów; Uwaga: Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne załączone do SIWZ obejmuje również mur oporowy, który został wykonany w całości w 2016r. i nie jest częścią niniejszego postępowania. Zakres dokumentacji projektowej części drogowej stanowiącej załącznik do SIWZ obejmuje zarówno rozbudowę jezdni jak i budowę ścieżki pieszo - rowerowej. Szczegółowy zakres dotyczący wyłącznie ścieżki zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ. W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - opracowanie harmonogramu robót, - opracowanie Programu Zapewnienia Jakości ( PZJ) - opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania , opracowanie dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacja powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. - innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze Specyfikacji Technicznych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45220000-5,
45221100-3,
45221110-6,
45232310-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.),gdyż obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a zobowiązany był określić w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wymóg ten dotyczył czynności, których wykonanie polegałoby na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). W związku z powyższym, Zamawiający określił w pkt. 5.5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia czynności w zakresie realizacji zamówienia i osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę - zwłaszcza na stanowiskach: - kierownika budowy i robót mostowych, - kierownika robót drogowych, - kierownika robót teletechnicznych. Natomiast w dniu 03.11.2016 roku na stronie Urzędu Zamówień Publicznych zamieszczono Opinię dotyczącą art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w której widnieje zapis, cyt.: "(...) Z kolei, w ocenie Urzędu czynności wykonywane przez kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują. (...)" Powyższa Opinia Urzędu Zamówień Publicznych zamieszczona po ogłoszeniu przez Zamawiającego niniejszego postępowania pokazuje, iż Zamawiający nie powinien wymagać zatrudniania na umowę o pracę osób pełniących funkcje kierowników robót. W związku z powyższym Zamawiający był zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3058061.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- PN/02/2024/A Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, część nr 1, pn.: Zakup 5 smyczków: altówkowy i skrzypcowe
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.